31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
31428819
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK
Vajcia
vajcia veľkosť "M"
Tovar, Služba
1. Vajcia
|
|
---|---|
Funkcia |
Slepačie vajcia čerstvé |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vajcia veľkosti "M" | ks | 75000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trvanlivosť | min. 21 dní od dodania tovaru |
Velkosť | "M" |
Akosť | A |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok dodávateľa (ďalej ako "predávajúci" alebo "dodávateľ") dodávať a predávať objednávateľovi (ďalej ako "kupujúci" alebo "objednávateľ") tovar za podmienok stanovených zmluvou v rozsahu písomných objednávok kupujúceho a záväzok kupujúceho dodaný tovar prevziať a zaplatiť kupujúcemu dohodnutú kúpnu cenu. |
Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú slepačie vajcia veľkosti "M" v zmysle špecifikácie predmetu zákazky a ceny, s uvedením jednotkovej kúpnej ceny tovaru. |
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar do určeného miesta plnenia, požadovanej kvality, v požadovanom balení podľa určenej špecifikácie a v množstvách stanovených v písomných objednávkach kupujúceho, vrátane dopravy do miesta plnenia, vyloženia do skladu kupujúceho a vrátane prevzatia vratných obalov. |
Kupujúci a predávajúci sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Na dodanie tovaru predávajúcim vystavuje kupujúci písomné objednávky podľa potreby. V objednávke uvedie druh tovaru, mernú jednotku a požadované množstvo tovaru, vyžadovanú lehotu a miesto plnenia. |
Kupujúci nie je viazaný povinnosťou odobrať tovar v množstvách takých, ako sú uvedené v špecifikácii predmetu zákazky (Vajcia spolu za 5 mesiacov). Kupujúci si vyhradzuje, že skutočne objednané množstvo tovaru môžu byť v závislosti od potreby nižšie alebo vyššie ako je uvádzaný predpoklad. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP SR a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. Podľa Potravinového kódexu SR kupujúci nepreberie od predávajúceho tovar, ktorý nie je viditeľne čerstvý, s viditeľnými známkami mechanického poškodenia alebo kontaminácie, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť prvú tretiny doby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste a/alebo tovare, odo dňa znášky/balenia tovaru. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Vozidlá by mali byť vybavené zdvíhacou plošinou. |
Pri doprave a vykládke tovaru sa predávajúci zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty spôsobené realizáciou dodávok. |
Vozidlo určené na prepravu musí byť izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom kupujúceho. Kupujúci po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, trvanlivosti alebo záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, vzhľadových a pachových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Kupujúci si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru kupujúci zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Predávajúci je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 (dvadsaťštyri) hodín od predloženia protokolu nezrovnalostí, tzn. uplatnenia reklamácie kupujúcim. |
Skryté vady a vady nezistené pri preberacom konaní kupujúci bez zbytočného odkladu reklamuje. Reklamáciu uplatní písomnou formou u predávajúceho najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby alebo doby trvanlivosti alebo spotreby. Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 6 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
Opodstatnené reklamácie predávajúci vyrieši/odstráni najneskôr do 24 hodín od vyjadrenia súhlasu s reklamáciou. |
Kupujúci si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Kupujúci si vyhradzuje právo prevzatie tovaru odmietnuť v prípadoch, ak technické a úžitkové vlastnosti nezodpovedajú požadovaným hodnotám, vyskytli sa nedostatky v kvalite, dodávka tovaru ku dňu dodania presahuje 1/3 trvanlivosti, doby spotreby alebo záručnej doby výrobku. |
Miestom dodania sú stravovacie zariadenia na pracoviskách kupujúceho v Bratislave na adrese: |
- Nemocnica Ružinov, Ružinovská 6, 826 06 Bratislava, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania /pondelok-streda-piatok do 10:00 hod. kontaktná osoba: vedúca oddelenia liečebnej výživy a stravovania, tel.č.: 02/4823 4430/ |
- Nemocnica akad. L. Dérera, Limbová 5, 833 05 Bratislava 37, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania /pondelok-streda-piatok do 09:00 hod. kontaktná osoba: vedúci oddelenia liečebnej výživy a stravovania, tel.č.: 02/5954 2677/ |
- Nemocnica sv. Cirila a Metoda, Antolská 11, 851 07 Bratislava 5, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania /pondelok-streda-piatok od 07:00 do 08:00 hod. kontaktná osoba: vedúci oddelenia liečebnej výživy a stravovania, tel.č.: 02/6867 2031/ |
- Nemocnica Staré Mesto, Mickiewiczova 13, 813 69 Bratislava, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania /pondelok-streda-piatok do 09:00 hod. kontaktná osoba: vedúci oddelenia liečebnej výživy a stravovania, tel.č.: 02/5729 0282/ |
- Špeciálna geriatrická nemocnica Podunajské Biskupice, Krajinská cesta 91, 825 56 Bratislava, Stravovacia prevádzka /pondelok, streda-piatok do 09:00 hod., kontaktná osoba: vedúca stravovací prevádzky, tel.č.: 0918 379704/. |
Miesto dodania bude dohodnuté v záväznej písomnej objednávke. |
Termín plnenia je dohodnutý priebežne po dobu platnosti zmluvy. Dodávka čerstvého tovaru sa vyžaduje 7 dní v týždni, v pracovných dňoch, v dňoch pracovného pokoja a v nevyhnutných prípadoch aj v dňoch pracovného voľna a vo sviatok. Termín plnenia čiastkových dodávok objednaných tovarov je stanovený na najviac 24 hodín od zadania zákazky, t.j. doručenia záväznej objednávky predávajúcemu, nezávisle od miesta plnenia. V mimoriadnych prípadoch sa dodávka vyžaduje najneskoršie do 6 hodín od doručenia objednávky. |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú, 5 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Objednávka musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená predávajúcemu elektronickou poštou, faxom alebo doporučenou poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného kupujúcim a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. |
Dohodnutú cenu je možné meniť (zvýšiť) iba pri zmene colných a daňových predpisov alebo preukázateľnou zmenou cien výrobného závodu alebo štátom uznanej inflácie na základe údajov Štatistického úradu SR, na základe riadneho odôvodnenia, vždy len po vzájomnej dohode zmluvných strán, v zmysle zákona č.18/1996 Z.z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/96 Z.z.. |
V prípade, že predávajúci ponúka tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciách, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je predávajúci povinný predávať kupujúcemu tovar za tieto ceny počas trvania akciovej zľavy. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami predávajúceho a kupujúceho, na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do troch pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, kupujúci ju vráti predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry kupujúcemu. |
Pri podstatnom porušení povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená strana okamžite písomne odstúpiť od zmluvy a požadovať od povinnej strany náhradu škody, ktorá jej vinou vznikla, v súlade s platnou právnou úpravou. Zmluvné strany sa dohodli za podstatné porušenie zmluvných povinností považovať porušenie akejkoľvek povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy. Úplná alebo čiastočná zodpovednosť zmluvnej strany je vylúčená v prípadoch zásahu vyššej moci a úradných miest. V prípade odstúpenia od zmluvy sa zmluva zrušuje doručením písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej strane. |
Zmluvu je možné zrušiť: - dohodou zmluvných strán. Dohoda o skončení platnosti Zmluvy musí byť písomná. V tomto prípade platnosť Zmluvy končí dňom, na ktorom sa zmluvné strany dohodli. Súčasťou Zmluvy o skončení platnosti tejto Zmluvy musí byť aj spôsob vzájomného zúčtovania záväzkov a pohľadávok zmluvných strán, - písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán bez udania dôvodu s výpovednou lehotou tri mesiace, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri porušení záväzku predávajúceho akceptovať objednávku kupujúceho, ako formy zadávania zákazky, dodať a predať tovar v rozsahu určenom v objednávke alebo odmietnuť plnenie za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 3.000,-€ (slovom: „Tritisíc EUR“). |
V prípade, že predávajúci je v omeškaní s dodávkou tovaru alebo jeho časti, kupujúci má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu úrok z omeškania vo výške 0,01 % z neuhradenej čiastky za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade omeškania predávajúceho s odstránením vád tovaru v termínoch dohodnutých, má kupujúci právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny vadného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania. |
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Písomný súhlas kupujúceho s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu údaje o všetkých známych subdodávateľoch, konkrétne uviesť navrhovaných subdodávateľov, podiel plnenia, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľovi a predmet subdodávok, Predávajúci je oprávnený plniť predmet zmluvy len prostredníctvom týchto subdodávateľov. |
Predávajúci je oprávnený s predchádzajúcim písomným súhlasom kupujúceho zmeniť subdodávateľa počas trvania tejto kúpnej zmluvy, pričom zmenou sa rozumie výmena subdodávateľa za nového subdodávateľa, navýšenie podielu subdodávok subdodávateľa alebo vstup ďalšieho nového subdodávateľa do plnenia predmetu zmluvy. |
Subdodávateľ, ktorého sa návrh na zmenu týka, musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Subdodávateľ preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní len vo vzťahu k tej časti predmetu zmluvy, ktorú má zabezpečiť. |
Kupujúci poveruje svojho zástupcu na rokovanie vo veciach zmluvných, odborných v osobe Ing. Eugena Baloga , vedúceho prevádzkového odboru /tel.: 0907 951771 e-mail: eugen.balog@unb.sk/ a akvizície predmetu dohody v osobách uvedených v bodoch 19. až 23. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Táto zmluva je vygenerovaná funkcionalitami EKS. Predávajúci do piatich pracovných dní predloží po vygenerovaní zmluvy v EKS nasledovné doklady a dokumenty: |
a) položkovitý rozpočet tovarov - Slepačie vajcia veľkosť "M" s uvedením obchodného označenia tovaru pod akým je výrobok predávaný na trhu, pôvodu tovaru, jednotkovej ceny tovaru za mernú jednotku, ceny celkom za požadované množstvo tovaru (cena v EUR bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH), ktorý sa stáva neoddeliteľnou prílohou zmluvy. Jednotkové ceny budú zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Položkový rozpočet bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho |
b) originál alebo úradne overenú kópiu platného oznámenia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR podľa zákona č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov – pridelenie veterinárneho kontrolného čísla (úradného schvaľovacieho čísla) o schválení prevádzky predávajúceho (uchádzača) na činnosť súvisiace s predmetom zákazky, zvlášť na skladovanie, distribúciu a uvádzanie na trh potravinových výrobkov. |
c) originál alebo úradne overenú kópiu platného oznámenia Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR podľa zákona č. 488/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov – pridelenie veterinárneho kontrolného čísla (úradného schvaľovacieho čísla) o schválení prevádzky výrobcu resp. výrobcov ponúkaného tovaru, vrátane preukázania pôvodu ponúkaného tovaru. |
d) čestné prehlásenie predávajúceho, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení prevádzky výrobcu tovaru a ktorého pôvod preukázal. |
e) originál alebo úradne overenú kópiu platného potvrdenia Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti motorových vozidiel určených na prepravu potravinárskych výrobkov. V prípade, ak dodávku tovaru bude predávajúci vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, predloží úradne overenú kópiu uzavretej zmluvy s dopravcom a potvrdenie o spôsobilosti motorových vozidiel použitých na prepravu. |
f) písomné oznámenie s uvedením kontaktných údajov osoby alebo osôb určených pre prijímanie a vybavovanie objednávok kupujúceho a zodpovedných za dodanie tovaru a riešenie reklamácií. |
Nepredloženie vyššie uvedených dokladov a dokumentov, resp. predloženie neplatných dokladov a dokumentov bude považované za nesplnenie základných zmluvných požiadaviek a bude viesť k odstúpeniu od zmluvy. |
Predávajúci je povinný kupujúcemu bez zbytočného odkladu oznámiť akékoľvek zmeny týkajúce sa predmetu zákazky a zmeny svojej spôsobilosti k plneniu predmetu zákazky. |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy aj pre opakované podstatné porušenie zmluvy predávajúcim, po predchádzajúcom upozornení predávajúceho. Podstatným porušením sa rozumie: a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedeného v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním tovaru, ktorý nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstve dohodnutých v zmluve, resp. objednávke, a ktoré bránia riadnemu prevzatiu a užívaniu tovaru, c) predávajúci stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
75 000,00 ks
14 990,00
14 990,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2022 12:53
16.12.2022 14:00
16.12.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2022 15:46 - Vstupná ponuka | 14 990,00 | € | Cena bez DPH |
16.12.2022 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 989,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: