• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2022 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2022 11:05

Detail zákazky Z202215447

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2022 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2022 11:05

Základné údaje

Z202215447

OF-266873

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7251490

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31359884

KONE s.r.o.

Galvániho 7/B , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a servis výťahov 2023

odborné prehliadky a skúšky výťahov, preventívna údržba a servis, úradné skúšky

  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Revízie a servis výťahov
Funkcia
Zaisťovanie a vykonávanie opatrení za účelom udržovania technického stavu vysokej úrovne bezpečnosti a prevádzky schopnosti výťahov. Servisné činnosti musia byť plánované a vykonávané v súlade s ustanoveniami platných právnych predpisov a noriem, rešpektujúc prevádzkové podmienky a technológie jednotlivých zariadení. Zmluvný servis na údržbu, kontroly a opravy výťahov. Vykonávanie pravidelnej preventívnej údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok 3ks výťahov v priebehu roka v rámci paušálnej platby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet výťahov ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výťah č.: M9113, typ: TOV 21/1600 AC1, umiestnenie: O.D.CH ., výrobné číslo: S217/16/C, rok výroby: 2016, výrobca: Výťahy ZEVA spol., s.r.o., nosnosť v kg/počet osôb: 1600/21, rýchlosť: 1,0 m/s, systém riadenia: samoobslužné zberné, zdvih: 15m, počet nosných prostriedkov: 5xfí10 - celková dĺžka 49m, typ OR: Dynatech VEGA, počet staníc/nákladísk: 5/5, napätie napájacieho vedenia: 3x400V, typ hnacieho motora: SASSI - elektrický s trecím kotúčom 2:1 - 19,1kW. odborná prehliadka (počet/ročne) 4x
Výťah č.: M9112, typ: TOV 21/1600 AC1, umiestnenie: Dialýza (veľký), výrobné číslo: S217/16/B, rok výroby: 2016, výrobca: Výťahy ZEVA spol., s.r.o., nosnosť v kg/počet osôb: 1600/21, rýchlosť: 1,0 m/s, systém riadenia: samoobslužné zberné, zdvih: 15m, počet nosných prostriedkov: 5xfí10 - celková dĺžka 51m, typ OR: Dynatech VEGA, počet staníc/nákladísk: 5/5, napätie napájacieho vedenia: 3x400V, typ hnacieho motora: SASSI - elektrický s trecím kotúčom 2:1 - 19,1kW. odborná prehliadka (počet/ročne) 4x
Výťah č.: M9111, typ: TOV 11/400 AC1, umiestnenie: Gynekolópgia (malý), výrobné číslo: S217/16/A, rok výroby: 2016, výrobca: Výťahy ZEVA spol., s.r.o., nosnosť v kg/počet osôb: 400/5, rýchlosť: 1,0 m/s, systém riadenia: samoobslužné zberné, zdvih: 15m, počet nosných prostriedkov: 4xfí10 - celková dĺžka 24m, typ OR: Dynatech VEGA, počet staníc/nákladísk: 5/5, napätie napájacieho vedenia: 3x400V, typ hnacieho motora: SASSI - elektrický s trecím kotúčom 1:1 - 4,8kW. odborná prehliadka (počet/ročne) 4x
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme pravidelnú preventívnu údržbu výťahov podľa požiadaviek výrobcu, ktorá zahŕňa: prevádzkovú prehliadku zariadenia, mazanie častí zariadenia podľa predpisu výrobcu, kontrolu nastavenia, čistenie zariadení od prevádzkových nečistôt, likvidáciu nebezpečného odpadu vzniknutého z prevádzky zariadenia. Pomocný materiál pre vykonávanie týchto činností ako mazadlá a čistiace prostriedky je zahrnutý v paušálnej cene.
Požadujeme odborné prehliadky, odborné skúšky v termínoch podľa normy a druhu výťahu. Odborné prehliadky, odborné skúšky musia byť vykonané v súlade s vyhláškou MPSV a R č.508/2009 Z.z. a normy STN 27 4002 v termínoch stanovených touto vyhláškou a normou. (Požadované podľa tabuľky vyššie so zápisom do knihy výťahu)
V paušálnej cene sú zahrnuté: odborné prehliadky, mazanie podľa dokumentácie výrobcu (vrátane mazadiel a čistidiel), po oprave odborné skúšky, pravidelná preventívna údržba, kontrola nastavenia a zariadenia, odstránenie bežných prevádzkových porúch vrátane dodania spotrebného materiálu, technická asistencia, cestovné náklady na uvedené činnosti, školenie dozorcov a obsluhy v čase výkonu odborných prehliadok (cca 2 osoby), poradenstvo, nepretržitá 24 hod. pohotovostná služba
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (paušálna mesačná cena za každý výťah)
Dodávateľ je povinný predložiť doklad - oprávnenie podnikať v danom predmete zákazky.
Dodávateľ v prípade potreby zabezpečí dodanie potrebných náhradných dielov, ktoré sú nevyhnutné k oprave.
Dodávateľ zabezpečí likvidáciu odpadov vzniknutých pri servisných prácach (pokazené, opotrebované diely a použité mazivá a prevádzkové náplne).
Kompletizovanie a udržiavanie technickej dokumentácie.
Zhotoviteľ zabezpečí príchod svojich pracovníkov na poruchu do 4 hodín, pokiaľ bude táto nahlásená v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00 hod. Pokiaľ bude táto nahlásená v čase mimo uvedeného rozsahu, pracovníci odstránia poruchu nasledujúci pracovný deň do 12:00hod.
Pravidelná preventívna údržba výťahu zahŕňa: kontrola a nastavenie brzdy, čistenie stroja, kontrola ložísk motora, kontrola šachtových dverí a ich mechanizmu ,kontrola kabínových dverí a ich mechanizmu, nastavenia dverných uzávierok šachtových dverí, kontrola upevnenia vodidiel kabíny, kontrola a prípadné dotiahnutie skrutiek spojov vodidiel, kontrola pásov, kontrola a prípadné dotiahnutie lanových zámkov a svoriek, kontrola výplne vyvažovacieho závažia, kontrola závesu vyvažovacieho závažia, kontrola stavu obmedzovača rýchlosti, lanka, kladky, pružinky,
kontrola a prípadné nastavenie spínača obmedzovača rýchlosti, kontrola napínacieho závažia obmedzovača rýchlosti (upevnenie a jeho poloha), kontrola rozvádzača výťahu, kontrola hlavných stykačov, kontrola osvetlenia šachty, kontrola signalizácie a tlačidiel vonkajších volieb, kontrola konektorov a upevnenie elektrických vodičov, kontrola a prípadné nastavenie cloniek, kontrola a prípadné nastavenie polohy snímača, kontrola a prípadné nastavenie všetkých spínačov výťahu,
kontrola elektroinštalácie a závesných káblov v šachte, kontrola STOP tlačidla v priehlbni šachty, čistenie šachty, kontrola a funkčnosť kabínových volieb a displejov, kontrola a vyčistenie elektrickej inštalácie kabíny, kontrola funkčnosti revíznej jazdy na streche kabíny a STOP tlačidla, kontrola úrovne zastavovania, vyčistenie zachytávačov, závesov kabíny, kontrola a nastavenie vôle vodiacich čelustí kabíny, mazanie výťahového zariadenia, kontrola hladiny oleja v lapačoch oleja ,prípadné vyčerpanie oleja.
V prípade ak zásah vyslobodzovania osôb z výťahu nezabezpečí zaškolený dozorca výťahu, výjazd k vyslobodzovaniu osôb z výťahu je realizovaný poskytovateľom bezodkladne v najkratšom možnom termíne po nahlásení objednávateľom.
Ak dôjde pri opravách v rámci záruky k výmene dielov, alebo prístrojov a použijú sa materiály, alebo náhradné diely vyšších kvalitatívnych znakov, alebo materiály inovované, v súlade s STN EN 81 – 80, musí poskytovateľ na túto skutočnosť upozorniť objednávateľa a predložiť cenový rozdiel formou kalkulácie.
Záručná doba na prevedené práce je 24 mesiacov od ich prevzatia. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodbornou obsluhou, zásahom tretej osoby alebo násilným poškodením.
Objednávateľ sa zaväzuje predložiť dostupnú dokumentáciu výťahu a zaistiť neobmedzený prístup k potrebným zariadeniam zamestnancom poskytovateľa. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť pri výkone činností vyšpecifikovaných podľa tejto zmluvy. Objednávateľ je povinný pri prevádzke výťahov dodržiavať ustanovenia príslušných platných noriem a predpisov (uschovávanie technickej dokumentácie, ustanovenie dozorcu a výťahového technika, uzamknutie strojovne a pod.).
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať záruku na všetky vykonané servisné práce a opravy po dobu 24 mesiacov od ich vykonania, okrem porúch zavinených preukázateľne nesprávnou obsluhou, alebo poškodením zariadení.
Poskytovateľ je povinný vykonávať opravy a údržbu zariadení objednávateľa podľa tejto zmluvy riadne, v súlade s príslušnými platnými normami, všeobecne záväznými a bezpečnostnými predpismi, vrátane BOZP a OPP. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť čistotu a poriadok v priestore vykonania opráv a na zariadeniach objednávateľa, bezpečnosť a ochranu zdravia zamestnancov oboch zmluvných strán
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na poskytnutie služby, ktorá zodpovedá predmetu zmluvy.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v  Zmluve na poskytnutie služby sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude podpísaný dodací list.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného dodacieho listu. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 celok

1 800,00

1 800,00

Požadujeme splniť zadané podmienky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.12.2022 10:08

16.12.2022 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2022 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 604
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2022 11:15 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena bez DPH
15.12.2022 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka 1 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS