• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 11:35

Detail zákazky Z202215445

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2022 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2022 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2022 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2022 11:35

Základné údaje

Z202215445

OF-260664

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7306509

Objednávateľ

00166260

Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky

Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK

Dodávateľ

54533813

Crayon Czech Republic and Slovakia s. r. o., organizačná zložka podniku zahraničnej osoby

Dunajská 4, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby Microsoft Premier Support

informačné systémy, Microsoft Premier Support

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pravidelné a automaticky poskytované služby podpory technológií MS v prostredí obstarávateľa (služby proaktívnej podpory)
Funkcia
Predmetom obstarávania je pravidelná kontrola a udržiavanie definovaných súčastí MS prostredia s cieľom predchádzať poruchám a tým minimalizovať výpadky a ich negatívny vplyv na kvalitu prevádzky dotknutých IT systémov a aplikácií Verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aktualizácia, proaktívna údržba a technická podpora prostredia MS na základe požiadavky verejného obstarávateľa pre definovanú platformu. ks 1
Poskytovanie súčinnosti formou analýzy dopadov výstupov projektov realizovaných v prostredí verejného obstarávateľa na prostredie MS. ks 1
Hĺbková kontrola stavu Active Directory a následný návrh na riešenie zistených nedostatkov. ks 1
Spracovanie a otestovanie plánu obnovy (Disaster Recovery) prostredia AD. ks 1
Poradenské služby analýzy a návrhu nasadenia produktov spoločnosti Microsoft na základe požiadavky verejného obstarávateľa človekodeň 15
Zaškolenie systémových inžinierov verejného obstarávateľa pre technológiu MS na základe požiadavky verejného obstarávateľa človekodeň 3
Poradenské služby akreditovaných špecialistov spoločnosti MS pre všetky Microsoft technológie na základe zmluvy medzi uchádzačom a vendorom k prevádzkovým problémom, vyhodnotenie návrhu, operácií technickej implementácie a odborný dohľad nad samotnou implementáciou, zaškolenie a transfer know how, analýza a posúdenie aktuálneho stavu infraštruktúry pre zistenie stavu konfiguračných nastavení, „zdravia“ informačných technológií Microsoft a procesov pre riadenie prevádzky jednotlivých technológií a stabilizácia prostredia po predchádzajúcej analýze na základe požiadavky verejného obstarávateľa človekohodina 10
Podrobná analýza prostredia poskytovaná prostredníctvom akreditovaného špecialistu spoločnosti Microsoft z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti, ktorej výstupom bude podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení. človekodeň 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uchádzač je povinný zabezpečiť počas trvania platnosti zmluvy technický workshop pre správcov verejného obstarávateľa a pracovníkov uchádzača poskytujúcich službu - s prezentáciou technických a procesných tém súvisiacich s reálnymi skúsenosťami poskytovanej služby.
Podrobná analýza prostredia - Služba zároveň musí zahŕňať dostupnosť a poradenské služby akreditovaného špecialistu spoločnosti Microsoft pre riešenie nálezov uvedených v reporte z podrobnej analýzy pre uvedenú technológiu MS (Windows Server, Windows klient, Hyper-V,Active Directory, Group policy object, MS Exchange Server, System Center Configuration Manager, System Center Operation Manager a prípadné ďalšie, ktoré sú v čase trvania platnosti zmluvy dostupné).
 2. Služby poskytované pri poruchách a problémoch súvisiacich s technológiami MS garantované SLA parametrami (služby reaktívnej podpory)
Funkcia
Predmetom bude riešenie problémov, ktoré vznikli počas samotnej prevádzky, alebo v priebehu implementácie nových projektov a ktorých dôsledkom je celková alebo čiastočná nefunkčnosť platforiem založených na technológiách spoločnosti Microsoft.
Nástup na riešenie incidentu on site musí byť najneskôr nasledujúci pracovný deň v pracovných dňoch od 8:00 do 16:30. Za poskytnutie riešenia sa považuje aj dočasné riešenie, ktoré zabezpečí celú funkčnosť, môže mať však výkonové obmedzenia.
Pri riešení incidentu sa môže vyskytnúť situácia, že poruchu bude spôsobovať chyba v systéme výrobcu – uchádzač je povinný počas celého trvania zmluvy mať pre verejného obstarávateľa zabezpečené také podmienky, ktoré mu umožnia prístup priamo k systémovým inžinierom výrobcu a riešenie incidentu.
Služby riešenia incidentu na strane výrobcu softvéru budú poskytované 24 hodín denne, 7 dní v týždni a budú sa týkať všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií vyvíjaných a dodávaných spoločnosťou Microsoft, ktorých úroveň je riešená a priorizovaná na základe závažnosti problému s možnosťou podpory na pracovisku poskytovania predmetu zmluvy verejného obstarávateľa. Reaktívna podpora musí byť poskytovaná prostredníctvom priamej technickej podpory od vendora prostredníctvom vendorskej garantovanej podpory s garantovanou SLA.
Pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií, vyvíjaných a dodávaných spoločnosťou Microsoft bude poskytovaný garantovaný prístup k expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reaktívna podpora poskytovaná akreditovaným špecialistom Microsoft pre všetky Microsoft technológie človekohodina 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje aby všetky služby boli vykonávané výlučne špecialistami certifikovanými spoločnosťou Microsoft (ďalej iba MS) na príslušnú oblasť.
Poskytovanie služby/služieb musí spĺňať normy obvyklé pre Service manažment a dôsledne dodržiavať ITIL metodológiu. Manažér údržby a prevádzkovej podpory uchádzača musí striktne dodržiavať odporúčané postupy pre projektové riadenie, komunikáciu a dokumentáciu procesov.
Zmluva poskytovanie služieb podpory Microsoft Premier Support sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania rozsahu zmluvy v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie incidentov a servisných požiadaviek objednávateľom (helpdesk).
Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby zodpovednej za riadne plnenie zmluvy a hlásenie incidentov a servisných požiadaviek na helpdesk dodávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný rozpočet obsahujúci ceny ( cena bez DPH, DPH a cena s DPH) jednotlivých položiek do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. Všetky ceny uvedie zaokrúhlene na dve desatinné čísla.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa v Bratislave.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy kópie nasledovných dokladov: kópiu dokladu preukazujúceho stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na predaj služieb Microsoft Premier Support a pre priamy prístup k podpore a systémovým inžinierom výrobcu softvéru; kópiu zmluvy MBSA (Microsoft Business and Services Agreement); kópiu zmluvy Premier Support for Partners, alebo inú obdobnú partnerskú zmluvu so spoločnosťou Microsoft.
Dodávateľ je povinný mať účinný stupeň partnerstva podľa predchádzajúceho bodu počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a Objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať služby, ktoré nebudú v požadovanej kvalite podľa predmetu zmluvy.
Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Lehota splatnosti je do 30 dní odo dňa doručenia faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chlumeckého 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 celok

131 790,00

109 825,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2022 10:36

22.12.2022 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2022 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 458
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2022 10:44 - Vstupná ponuka 131 790,00 € Cena s DPH
22.12.2022 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 131 790,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS