00166260
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK
54533813
Crayon Czech Republic and Slovakia s. r. o., organizačná zložka podniku zahraničnej osoby
Dunajská 4, Bratislava, 81108, SVK
Služby Microsoft Premier Support
informačné systémy, Microsoft Premier Support
Služba
|
1. Pravidelné a automaticky poskytované služby podpory technológií MS v prostredí obstarávateľa (služby proaktívnej podpory)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom obstarávania je pravidelná kontrola a udržiavanie definovaných súčastí MS prostredia s cieľom predchádzať poruchám a tým minimalizovať výpadky a ich negatívny vplyv na kvalitu prevádzky dotknutých IT systémov a aplikácií Verejného obstarávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Aktualizácia, proaktívna údržba a technická podpora prostredia MS na základe požiadavky verejného obstarávateľa pre definovanú platformu. | ks | 1 | ||
| Poskytovanie súčinnosti formou analýzy dopadov výstupov projektov realizovaných v prostredí verejného obstarávateľa na prostredie MS. | ks | 1 | ||
| Hĺbková kontrola stavu Active Directory a následný návrh na riešenie zistených nedostatkov. | ks | 1 | ||
| Spracovanie a otestovanie plánu obnovy (Disaster Recovery) prostredia AD. | ks | 1 | ||
| Poradenské služby analýzy a návrhu nasadenia produktov spoločnosti Microsoft na základe požiadavky verejného obstarávateľa | človekodeň | 15 | ||
| Zaškolenie systémových inžinierov verejného obstarávateľa pre technológiu MS na základe požiadavky verejného obstarávateľa | človekodeň | 3 | ||
| Poradenské služby akreditovaných špecialistov spoločnosti MS pre všetky Microsoft technológie na základe zmluvy medzi uchádzačom a vendorom k prevádzkovým problémom, vyhodnotenie návrhu, operácií technickej implementácie a odborný dohľad nad samotnou implementáciou, zaškolenie a transfer know how, analýza a posúdenie aktuálneho stavu infraštruktúry pre zistenie stavu konfiguračných nastavení, „zdravia“ informačných technológií Microsoft a procesov pre riadenie prevádzky jednotlivých technológií a stabilizácia prostredia po predchádzajúcej analýze na základe požiadavky verejného obstarávateľa | človekohodina | 10 | ||
| Podrobná analýza prostredia poskytovaná prostredníctvom akreditovaného špecialistu spoločnosti Microsoft z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti, ktorej výstupom bude podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení. | človekodeň | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Uchádzač je povinný zabezpečiť počas trvania platnosti zmluvy technický workshop pre správcov verejného obstarávateľa a pracovníkov uchádzača poskytujúcich službu - s prezentáciou technických a procesných tém súvisiacich s reálnymi skúsenosťami poskytovanej služby. | |
| Podrobná analýza prostredia - Služba zároveň musí zahŕňať dostupnosť a poradenské služby akreditovaného špecialistu spoločnosti Microsoft pre riešenie nálezov uvedených v reporte z podrobnej analýzy pre uvedenú technológiu MS (Windows Server, Windows klient, Hyper-V,Active Directory, Group policy object, MS Exchange Server, System Center Configuration Manager, System Center Operation Manager a prípadné ďalšie, ktoré sú v čase trvania platnosti zmluvy dostupné). |
|
2. Služby poskytované pri poruchách a problémoch súvisiacich s technológiami MS garantované SLA parametrami (služby reaktívnej podpory)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom bude riešenie problémov, ktoré vznikli počas samotnej prevádzky, alebo v priebehu implementácie nových projektov a ktorých dôsledkom je celková alebo čiastočná nefunkčnosť platforiem založených na technológiách spoločnosti Microsoft. |
| Nástup na riešenie incidentu on site musí byť najneskôr nasledujúci pracovný deň v pracovných dňoch od 8:00 do 16:30. Za poskytnutie riešenia sa považuje aj dočasné riešenie, ktoré zabezpečí celú funkčnosť, môže mať však výkonové obmedzenia. |
| Pri riešení incidentu sa môže vyskytnúť situácia, že poruchu bude spôsobovať chyba v systéme výrobcu – uchádzač je povinný počas celého trvania zmluvy mať pre verejného obstarávateľa zabezpečené také podmienky, ktoré mu umožnia prístup priamo k systémovým inžinierom výrobcu a riešenie incidentu. |
| Služby riešenia incidentu na strane výrobcu softvéru budú poskytované 24 hodín denne, 7 dní v týždni a budú sa týkať všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií vyvíjaných a dodávaných spoločnosťou Microsoft, ktorých úroveň je riešená a priorizovaná na základe závažnosti problému s možnosťou podpory na pracovisku poskytovania predmetu zmluvy verejného obstarávateľa. Reaktívna podpora musí byť poskytovaná prostredníctvom priamej technickej podpory od vendora prostredníctvom vendorskej garantovanej podpory s garantovanou SLA. |
| Pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií, vyvíjaných a dodávaných spoločnosťou Microsoft bude poskytovaný garantovaný prístup k expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Reaktívna podpora poskytovaná akreditovaným špecialistom Microsoft pre všetky Microsoft technológie | človekohodina | 4 |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje aby všetky služby boli vykonávané výlučne špecialistami certifikovanými spoločnosťou Microsoft (ďalej iba MS) na príslušnú oblasť. |
| Poskytovanie služby/služieb musí spĺňať normy obvyklé pre Service manažment a dôsledne dodržiavať ITIL metodológiu. Manažér údržby a prevádzkovej podpory uchádzača musí striktne dodržiavať odporúčané postupy pre projektové riadenie, komunikáciu a dokumentáciu procesov. |
| Zmluva poskytovanie služieb podpory Microsoft Premier Support sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania rozsahu zmluvy v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie incidentov a servisných požiadaviek objednávateľom (helpdesk). |
| Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby zodpovednej za riadne plnenie zmluvy a hlásenie incidentov a servisných požiadaviek na helpdesk dodávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
| Dodávateľ je povinný predložiť podrobný rozpočet obsahujúci ceny ( cena bez DPH, DPH a cena s DPH) jednotlivých položiek do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. Všetky ceny uvedie zaokrúhlene na dve desatinné čísla. |
| Miestom plnenia je sídlo objednávateľa v Bratislave. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy kópie nasledovných dokladov: kópiu dokladu preukazujúceho stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na predaj služieb Microsoft Premier Support a pre priamy prístup k podpore a systémovým inžinierom výrobcu softvéru; kópiu zmluvy MBSA (Microsoft Business and Services Agreement); kópiu zmluvy Premier Support for Partners, alebo inú obdobnú partnerskú zmluvu so spoločnosťou Microsoft. |
| Dodávateľ je povinný mať účinný stupeň partnerstva podľa predchádzajúceho bodu počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a Objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať služby, ktoré nebudú v požadovanej kvalite podľa predmetu zmluvy. |
| Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Lehota splatnosti je do 30 dní odo dňa doručenia faktúry |
Chlumeckého 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 celok
131 790,00
109 825,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2022 10:36
22.12.2022 10:45
22.12.2022 11:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.12.2022 10:44 - Vstupná ponuka | 131 790,00 | € | Cena s DPH |
| 22.12.2022 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 131 790,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: