00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
35732431
DOLIS GOEN, s.r.o.
Stará Vajnorská 11, Bratislava, 83104, SVK
Tlač mestských novín na rok 2023
tlač, tlačiarenské služby
Služba
1. Tlač novín
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač novín |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný náklad mesačne | ks | 110 000 | ||
Celkový predpokladaný náklad počas rámcovej dohody | ks | 1 320 000 | ||
Počet strán výtlačku | počet | 28 | ||
Rozmer formátu | mm | 210 x 297 | ||
Kvalita papiera | g | 80 | 105 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Väzba | V1 |
Farebnosť | 4+4 |
Kvalita papiera | 80g, (90g, 100g, 105g) matný |
Tlačové podklady | pdf, e-mailom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Celková zmluvná cena Rámcovej dohody zahŕňa všetky náklady spojené s plnením Rámcovej dohody. Konečná cena obsahuje všetky náklady (tlač, balenie, dopravu na miesto plnenia. |
Počet vydaní novín uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany so dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní novín počas platnosti Rámcovej dohody. |
Počet strán jednotlivých vydaní novín je možné znížiť na 24 strán, v závislosti od objemu inzercie. Pri zmene počtu strán ( zníženie) bude cena upravená alikvotne podľa celkovej zmluvnej ceny za tlač alebo jednotkovej ceny za stranu. |
Plnenie sa uskutoční až na základe Čiastkovej objednávky, ktorá upresní presný počet novín, počet strán, termín plnenia a miesto dodania plnenia. Dodanie plnenia je na 1 adresu v rámci mesta Košice . |
Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF v dohodnutých termínoch. |
Termíny dodania grafických podkladov do tlače - 27.12.2022, 24.1.2023, 21.2.2023, 21.3.2022, 25.4.2023, 23.5.2023, 27.6.2023, 25.7.2023, 28.8.2023, 26.9.2023, 24.10.2023, 24.11.2023, čas vždy do 16.00 hod |
Lehota plnenia je max. do troch pracovných dní odo dňa dodania grafických podkladov vo formáte PDF. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že do novín nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré Objednávateľ vopred neschválil. |
Objednávateľ vyžaduje dodržanie správneho a úplného zoradenia strán, kvalitu papiera, farebnosť, väzbu, orez. |
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade preukázateľne chybného alebo poškodeného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 3 pracovných dní od dňa doručenia reklamácie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade dodania nekvalitnej tlače, preukázateľne spôsobenej vadou tlače, odstúpiť od Rámcovej dohody. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu Čiastkovej objednávky a to na základe preukázateľne zrealizovaného plnenia Čiastkovej objednávky. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie jednotlivého plnenia do 10 dní po splnení požiadavky. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Do 3 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným zmluvným plnením , Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH, zaokr. na 2 desatinné miesta., rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Nižné Kapustníky 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 komplet
211 992,00
176 660,00
Dodávateľ uvedie v požadovanom vlastnom návrhu plnenia zákazky jednotkovú cenu za 1 stranu tlače v eur s DPH a bez DPH do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2022 08:38
19.12.2022 09:00
19.12.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2022 08:27 - Vstupná ponuka | 194 326,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2022 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 194 326,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: