• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 17:59
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 17:44
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 09:00

Detail zákazky Z202215435

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 17:59
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 17:44
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 09:00

Základné údaje

Z202215435

OF-266184

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7281402

Objednávateľ

52265021

Úrad pre reguláciu hazardných hier

Križkova 949/9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81104, SVK

Dodávateľ

35771917

Unicorn Business Systems SK s. r. o.

Central 5, Ševčenkova 34, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Oracle a služby štandardnej technickej podpory

softvér, licencie

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Oracle Technology Database Products
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oracle Database Enterprise Edition Named User Plus ks 100
Oracle Database Enterprise Edition Options Partitioning Named User Plus ks 200
 2. Služby štandardnej technickej podpory - Oracle Technology Database Product Software Update License & Support 1 Year
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oracle Database Enterprise Edition Named User Plus Software Update License & Support 1 Year ks 100
Oracle Database Enterprise Edition Options Partitioning Named User Plus Software Update License & Support 1 Year ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci platný Sales track "The Licencie and Hardware Track" a PSA - Public sector Addendum.
3. Objednávateľ má povinnosť bezodkladne po posúdení dodanej služby a súvisiacich dokumentov vystaviť a potvrdiť protokol o akceptovaní predmetu plnenia
4. S aktualizovaným rozpočtom - položkovou kalkuláciou je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, na ktorý sa vzťahuje poskytovanie služby, vrátane výrobcu, obchodného názvu, technický, resp. produktový list.
5. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich bezplatne odstrániť
6. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
7. Dodávateľ je povinný poskytovať technickú podporu pre dodávanú softvérovú podporu Oracle Support minimálne počas pracovných dní, v pracovnom čase od 08:00 hod do 16:00 hod.
8. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov 1 až 7 je porušením zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
9. Vrátane dopravy na miesto plnenia
10. Platobné podmienky: Celková suma za predmet zákazky je rozdelená na dve platby vždy na začiatku príslušného kalendárneho roku so splatnosťou 30 dní, podkladom pre vystavenie faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
11. Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
12. Faktúra za dodanie bude hradená do konca roka 2022.
13. Licencie požadujeme dodať do konca roka 2022, služby štandardnej technickej podpory plynú od dátumu dodania licencií.
Názov Upresnenie
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícií zahŕňa
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa poskytovanie zákazníckej pomoci pri bežných problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa poskytovanie telefonickej pomoci a elektronický prístup zákazníckym pracovníkom technickej podpory

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Krížkova 9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

29.12.2022 00:01 — 28.12.2023 23:59

1,00 predmet zákazky ako celok

185 469,60

185 469,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.12.2022 17:59

19.12.2022 17:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 537
 75
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2022 11:54 - Vstupná ponuka 185 469,60 € Cena s DPH
19.12.2022 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka 185 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS