52265021
Úrad pre reguláciu hazardných hier
Križkova 949/9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81104, SVK
35771917
Unicorn Systems SK s. r. o.
Central 5, Ševčenkova 34, Bratislava, 851 01, SVK
Licencie Oracle a služby štandardnej technickej podpory
softvér, licencie
Služba
1. Licencie Oracle Technology Database Products
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle Database Enterprise Edition Named User Plus | ks | 100 | ||
Oracle Database Enterprise Edition Options Partitioning Named User Plus | ks | 200 |
2. Služby štandardnej technickej podpory - Oracle Technology Database Product Software Update License & Support 1 Year
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle Database Enterprise Edition Named User Plus Software Update License & Support 1 Year | ks | 100 | ||
Oracle Database Enterprise Edition Options Partitioning Named User Plus Software Update License & Support 1 Year | ks | 200 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci platný Sales track "The Licencie and Hardware Track" a PSA - Public sector Addendum. |
3. Objednávateľ má povinnosť bezodkladne po posúdení dodanej služby a súvisiacich dokumentov vystaviť a potvrdiť protokol o akceptovaní predmetu plnenia |
4. S aktualizovaným rozpočtom - položkovou kalkuláciou je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, na ktorý sa vzťahuje poskytovanie služby, vrátane výrobcu, obchodného názvu, technický, resp. produktový list. |
5. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich bezplatne odstrániť |
6. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
7. Dodávateľ je povinný poskytovať technickú podporu pre dodávanú softvérovú podporu Oracle Support minimálne počas pracovných dní, v pracovnom čase od 08:00 hod do 16:00 hod. |
8. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov 1 až 7 je porušením zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
9. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
10. Platobné podmienky: Celková suma za predmet zákazky je rozdelená na dve platby vždy na začiatku príslušného kalendárneho roku so splatnosťou 30 dní, podkladom pre vystavenie faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
11. Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
12. Faktúra za dodanie bude hradená do konca roka 2022. |
13. Licencie požadujeme dodať do konca roka 2022, služby štandardnej technickej podpory plynú od dátumu dodania licencií. |
Názov | Upresnenie |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícií zahŕňa |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie zákazníckej pomoci pri bežných problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie telefonickej pomoci a elektronický prístup zákazníckym pracovníkom technickej podpory |
Krížkova 9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
29.12.2022 00:01 — 28.12.2023 23:59
1,00 predmet zákazky ako celok
185 469,60
185 469,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2022 17:59
19.12.2022 17:44
20.12.2022 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2022 11:54 - Vstupná ponuka | 185 469,60 | € | Cena s DPH |
19.12.2022 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 185 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: