• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2023 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2023 10:10

Detail zákazky Z202215428

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2023 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2023 10:10

Základné údaje

Z202215428

OF-266844

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7347875

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

52236200

N&J-DOS s.r.o.

Hlavná 628, Špačince, 91951, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konzumné zemiaky neskoré - balenie 25 kg

zemiaky konzumné, koreňová zelenina, potraviny, ľuľok zemiakový

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzumné zemiaky neskoré - balenie 25 kg
Funkcia
neskoré
na uskladnenie
bez chemických postrekov
nerozváravé
prané
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kaliber mm 50 100
skladovateľnosť mesiac 1
balenie - vrecia kg 10 25
predpokladaná potreba kg 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
varný typ - prílohové B
tvar hľúz oválny, nenaklíčené, nenamrznuté
farba šupy žltá (nie zelená)
farba dužiny žltá
štruktúra polopevná, bez povrchového poškodenia
štruktúra polomúčnatá
štruktúra jemná až hrubšia
vlhkosť primeraná až suchšia
senzorické vlastnosti bez cudzej vône a chuti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia - stravovacia prevádzka Objednávateľa.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Preprava predmetu zmluvy musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín).
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy oznámiť Objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo.
Dodávky tovaru žiadame realizovať v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. Množstvo bude upresnené v telefonickej/písomnej objednávke Objednávateľa v závislosti od jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva tovaru v termíne, oboznámi o tom Objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania, a to do 8.00 hod telefonicky a zároveň písomne (e-mailom).
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar s vlastnosťami a kvalitou podľa opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodávaného tovaru sú dôvodom pre odstúpenie Objednávateľa od Kúpnej zmluvy.
Výrobky musia byť označené v súlade so zákonom (hmotnosť, názov tovaru, názov výrobcu, dátum spotreby, krajina pôvodu, ...)
Uvedené množstvo týždennej spotreby je iba predpokladané. Skutočný objem odobratého tovaru môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby Objednávateľa.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list Dodávateľa, v ktorom Objednávateľ potvrdí skutočne prevzaté množstvo predmetu zákazky.
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi (v zmysle ustanovení Čl. XI, bod 11.5 VZP).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán, alebo odstúpením zo strany Objednávateľa pre závažné porušenie tejto zmluvy, za ktoré sa považuje nedodržanie záväzku plniť predmet zmluvy v rozsahu, kvalite a sortimente požadovanom Objednávateľom.
Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

6

10 000,00 kg

5 760,00

4 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.12.2022 14:28

03.01.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.01.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2022 08:32 - Vstupná ponuka 5 760,00 € Cena s DPH
02.01.2023 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka 5 719,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS