00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
47837934
Eurozel s.r.o.
Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK
Zemiaky vákuovo balené - spracované
Spracované zemiaky, vákuovo balené.
Tovar, Služba
|
1. Zemiaky vákuovo balené - spracované
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. trieda |
| čerstvé a chladené |
| nepoškodené |
| na kuchynskú úpravu |
| úprava - štvrte, prípadne polovice |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zemiaky vákuovo balené | kg | 20000 | ||
| Varný typ | typ | B | ||
| Dodávané v baleniach | kg | 2 | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Uvedené množstvá sú iba predpokladané. Skutočný objem môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prístupné - pričom zmluvná cena sa nebude meniť. |
| Zemiaky | čerstvé, zdravé, chladené, bez známok hniloby a klíčenia, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami |
| Kvalita tovaru | 1.trieda |
| Predpis - norma | Potravinový kódex SR |
| Názov |
| Vrátane dodávky na miesto plnenia. |
| Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. |
| Pri plnení tejto rámcovej dohody sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať príslušné právne predpisy, hygienické a technické normy. |
| Dodávateľ bude objednávateľovi fakturovať len objednané a prevzaté množstvo tovaru. |
| Periodicita fakturácie bude určená po dohode s dodávateľom. Bude uvedená v dodatku, ktorá bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
| Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na mieste dodania a v množstvách požadovaných v objednávke. |
| V zmysle ustanovenia OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody. |
| Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho, minimálne 2x týždenne, resp. najneskôr do 24 hod. (pracovný deň) od prijatia objednávky. |
| Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
| Objednávateľ bude objednávať tovar telefonicky alebo e - mailom, podľa dohody s dodávateľom. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktuálny rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH, jednotková cena s DPH do 5 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody. |
| Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď ohlásiť objednávateľovi. |
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
6
20 000,00 kg
24 000,00
20 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2022 14:25
16.12.2022 09:00
16.12.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.12.2022 08:25 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
| 14.12.2022 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: