• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2022 15:20

Detail zákazky Z202215425

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2022 15:20

Základné údaje

Z202215425

OF-266255

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7333008

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

45920834

Miloš Dub

generála Asmolova 2008/94, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vajcia slepačie "M"

vajcia, slepačie

  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vajcia slepačie "M"
Funkcia
Vajcia slepačie "M"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vajcia slepačie "M" ks 60000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Žiadame predkladateľov ponúk, aby zohľadnili vývoj cien uvedených potravín v nasledovnom období !!!
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu potravín
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.30 hod.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou , je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré bude mať za následok vypovedanie zmluvy zo strany objednávateľa.
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sú predpokladané, nie záväzné a môžu sa odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu zmluvy potvrdenom oprávnenou osobou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vajcia čerstvé musia spĺňať požiadavky Nariadenia komisie (ES) č. 559/2008, ktorým sa ustanovujú podrobné pravidlá vykonávania nariadenia Rady (ES) č. 1234/2007 o obchodných normách pre vajcia. Zároveň musia spĺňať požiadavky Vyhlášky MP SR č. 29/2014 o vajciach, majonézach a majonézových šalátoch.
Cena sa stanovuje ako jednotková za jeden kus v EUR s DPH a musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením zákazky, vrátane dopravy. Na skutočnosť, že uchádzač nie je platcom DPH, vopred upozorní.
Tovar bude dodávaný na základe objednávok, v závislosti od potrieb a požiadaviek verejného obstarávateľa.   Súčasťou predmetu zákazky je aj doloženie sprievodnej dokumentácie: napr.: dodací list.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Rámcová dohoda končí uplynutím doby na ktorú bola uzavretá, alebo vyčerpaním celkového finančného objemu. Koniec rámcovej dohody je podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr.
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Predmet plnenia bude realizovaný od 1.1.2023 do 31.12.2023 - 12 mesiacov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

60 000,00 ks

11 000,00

11 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.12.2022 14:15

29.12.2022 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.12.2022 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2022 11:54 - Vstupná ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH
29.12.2022 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 9 165,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS