35570172
Stredná odborná škola obchodu a služieb Jána Bocatia, Bocatiova 1, Košice
Bocatiova 1, Košice, 04001, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
elektronická stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to od 01.01.2023 do 31.12.2023. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky pre zamestnancov | € | 5,10 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných jednotiek pre zamestnancov | ks | 7200 | ||
Predpokladaný počet stravovacích kariet pre zamestnancov | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť minimálne 5 rokov s jej uvedením na karte |
stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné použitie bez PIN kódu priložením karty k POS terminálu, nevyčerpaný kredit na stravovacej karte dočerpávať v nasledujúcich 18 mesiacoch. |
stravovacia karta má | bezplatný online účet, možnosť bezplatnej blokácie karty a bezplatné vydanie náhradnej karty v prípade jej straty, možnosť prezerať zostatok na karte: v mobilnej ako aj v online aplikácii a cez sms |
Názov |
Vrátane bezplatnej dopravy na miesto plnenia a bezplatného úvodného zaškolenia zamestnancov so systémom dodávateľa v sídle objednávateľa. |
K plneniu rámcovej dohody dôjde na základe čiastkových objednávok objednávateľa. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty v eurách, provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok - 0,00%, poplatok za vydanie karty - 0€, poplatok za doručenie karty - 0€, spravovanie online účtu - 0€, sms notifikácie - 0€. |
V celkovej ponuke dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa: |
a) vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia, |
b) priradenia stravných jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, |
c) všetky súvisiace transakčné náklady, |
d) komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny celkového množstva odobratých stravných jednotiek a/alebo ich nominálnej hodnoty, v závislosti od zmeny príslušných platných právnych predpisov upravujúcich predmetnú oblasť tak, aby nedošlo k zmene celkovej hodnoty rámcovej dohody ale k zníženiu počtu stravných jednotiek za obdobie. |
Dodanie stravovacích kariet dodávateľom do 3 pracovných dní od podania emailovej alebo internetovej objednávky. |
Dobíjanie kariet prebieha prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa potrieb objednávateľa. Daňový doklad - faktúra - bude objednávateľovi dodaná od dodávateľa do 5-tich pracovných dní po dobití kariet. |
Úhradu za predmet rámcovej dohody bude objednávateľ realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej elektronicky objednávateľovi, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Úhrada faktúry bude vykonaná v lehote jej splatnosti, a to do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám podľa potreby objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám najneskôr do 12 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ je počas platnosti rámcovej dohody povinný zabezbečovať poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom zoznamu zmluvných stravovacích zariadení, obchodov s potravinami a pod. v meste Košice v minimálnom počte 100 akceptačných miest, ktorý sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Objednávateľ a dodávateľ po uzatvorení rámcovej dohody na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR). |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy o GDPR. |
Bocatiova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
36 720,00
36 720,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2022 13:57
19.12.2022 13:25
19.12.2022 13:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2022 14:35 - Vstupná ponuka | 36 719,99 | € | Cena s DPH |
15.12.2022 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 719,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: