36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
00612758
AMEDIS spol. s r.o.
Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK
Pozáručný servis RTG prístroja T200
servis, pozáručný, RTG prístroj
Služba
1. Pozáručný servis RTG T200
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručný servis |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet prístrojov | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
výrobné číslo prístroja | 1150097 |
rok zaradenia: | 2016 |
dĺžka servisu (01.01.2023-31.12.2024) | 24 mesiacov |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy o poskytnutí služby (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa poskytnúť servis, údržbu, opravu, kontrolu zariadenia zdravotníckej techniky - prístroja RTG T200“ (ďalej len „zdravotnícka technika“), bližšie špecifikovaného vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy a záväzok objednávateľa prevziať a zaplatiť za vykonaný servis dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument/doklad o oprávnenosti vykonania servisných služieb pre uvedený prístroj - zdravotnícku techniku), v zmysle ustanovení v OPEP. Objednávateľ požaduje predložiť doklad - certifikát resp. rovnocenný doklad o autorizácií a výhradnom zastúpení pre predaj, opravu a montáž zariadenia. Uvedený doklad dodávateľ predloží vo formáte PDF. |
2.1 V prípade, že dodávateľ nie je oprávnený vykonávať servis zdravotníckej techniky uvedenej vo funkčnej a technickej špecifikácií tejto zmluvy, objednávateľ pristúpi k odstúpeniu od zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom: |
a) podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položku uvedenú v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy a uvedie: jednotkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH. Vzor dokumentu je Prílohou č. 1 zmluvy. |
Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena. Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta použitím matematickej funkcie ROUND. Cena za paušálny servis zahŕňa najmä: služby poskytované v rámci pozáručného servisu (preventívna kontrola, odstránenie všetkých vád, ktoré vznikli chybou zariadenia, servis prístroja, náklady spojené s dopravou (do a z miesta), telefónne konzultácie, vykonanie periodickej preventívnej údržby zariadení (PMP/PMI) podľa pokynov výrobcu |
a to 2x ročne, vykonanie elektrických revízií v zmysle platných právnych predpisov 1xročne. |
V cene paušálneho servisu nie sú zahrnuté náhradné diely (ak sú na odstránenie vady na zariadení potrebné), spotrebný materiál a tiež práce na odstraňovaní vady na zariadení, pokiaľ vada bola spôsobená živelnou pohromou (napr. požiar, zaplavenie), odcudzením časti zariadenia, neodbornou obsluhou alebo nevhodnými klimatickými podmienkami prevádzky zariadenia, špecifické zmeny požadované objednávateľom, opravy alebo služby, ktoré je nutné vykonať v dôsledku chybnej, nedbalej či zlej obsluhy zariadenia objednávateľom vrátane nedodržania prevádzkových a údržbových inštrukcií výrobcu, |
inštaláciu, presun, modifikáciu, rekonfiguráciu, deinštaláciu zariadenia, servis (resp. služby), ktorých vykonanie je nevyhnutné z dôvodu neoprávnených zásahov do zariadenia objednávateľom, softvérové modifikácie (upgrade) z dôvodu vynútenej výmeny hardvéru IT komponentov (PC, servery), dodávky náhradných dielov (ďalej len „ ND“), ak sú potrebné k odstráneniu vady na zariadení. |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom. |
3.1 V prípade, ak objednávateľovi požadované dokumenty/doklady uvedené v bode 3. nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
4. Zmluva o poskytnutí služieb sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov. |
5. Platba za služby poskytnuté dodávateľom bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej za plnenie služieb pre príslušný mesiac. Prílohou každej čiastkovej faktúry je zmluvnými stranami potvrdený rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu jej poskytnutia pre príslušný kalendárny mesiac. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na poskytnutie služieb uvedených v tejto zmluve. |
5.1 V prípade poskytnutia servisnej starostlivosti počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac,, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci, |
5.2 Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak dôjde zo strany objednávateľa k vyradeniu zariadenia je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
6. Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho poskytnutia služby, prevzatia služieb objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy poskytnutý. Lehota splatnosti jednotlivých faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
6.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
6.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ požaduje zaslanie vystavenej faktúry bezprostredne po jej vyhotovení, na e-mailovú adresu: uctaren@vou.sk. Dodávateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru, v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky vrátane príloh. |
6.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej uzatvorení resp. v priebehu plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
7. Dodávateľ je povinný poskytovať služby v nasledovnom rozsahu: |
7.1 vykonávať všetku servisnú činnosť potrebnú pre chod zariadenia. Dodávateľ sa zaväzuje, že min. 2x ročne, vykoná preventívnu prehliadku a prípadné nastavenie mechanických parametrov zariadenia, podľa pokynov výrobcu (PMP/PMI). |
O vykonaní pravidelnej servisnej prehliadky, opravy alebo údržby zariadenia vyhotoví servisný technik dodávateľa servisný výkaz. Výkaz musí obsahovať najmä tieto údaje: čas trvania prehliadky, opravy alebo údržby, popis vykonaných prác PMI checklist – formulár výrobcu, stav prehliadaného zariadenia, podpis servisného technika dodávateľa a zodpovedného zástupcu objednávateľa. a v prípade potreby spotrebovaný materiál a zoznam náhradných dielov na objednanie. Zodpovedný zástupca objednávateľa svojím podpisom potvrdí správnosť údajov uvedených vo výkaze. |
V prípade, ak je v rámci servisu potrebný spotrebný materiál alebo náhradný diel, ktorý dodávateľ nedodáva v rámci paušálnej ceny, dodávateľ predloží zoznam spotrebných dielov resp. náhradných dielov potrebných na odstránenie vady alebo potrebných pre vykonanie riadneho servisu, objednávateľovi. Cenovú ponuku je dodávateľ povinný zaslať objednávateľovi do 24 hod. Až po odsúhlasení dodávateľom, dodávateľ vykoná servis na zariadení. |
Po ukončení servisu na zariadení dodávateľom, objednávateľ resp. ním poverená osoba (zodpovedný zástupca objednávateľa) svojím podpisom potvrdí správnosť údajov uvedených vo výkaze, ktorý predloží dodávateľ.. Objednávateľ požaduje vystavenie výkazu prác (servisu) v písomnej forme (min. v dvoch vyhotoveniach-pre objednávateľa) a zároveň v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF, ktorý dodávateľ zašle elektronicky, e-mailom spoločne s vystavenou faktúrou. |
7.2 Dodávateľ je povinný vykonávať opravy a údržbu zariadenia podľa prevádzkových potrieb objednávateľa na základe jeho požiadavky, okrem prípadu, kedy pôjde o povinnú preventívnu kontrolu. V prípade plánovanej preventívnej kontroly zariadenia, je dodávateľ povinný ohlásiť min. 2 pracovné dni objednávateľovi, že vykoná servis na zariadení. Až po vzájomnom odsúhlasení termínu preventívnej kontroly zariadenia, dodávateľ vykoná servis. Objednávateľ Zmluvná doba nástupu na opravu začína plynúť hodinou prijatia písomnej správy o poruche prístroja (Hlásenka o poruche prístroja). |
V prípade, ak objednávateľ požaduje z dôvodu prevádzkovej potreby vykonať servis resp. odstrániť vadu na zariadení, je dodávateľ je povinný po obdržaní požiadavky objednávateľa nastúpiť: |
a) nástup na výkon opravy/odstránenia vady na zariadení do 24 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy zariadenia objednávateľom do 08:00 hod., v pracovných dňoch, okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
b, nástup na výkon opravy/odstránenia vady na zariadení do 48 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy zariadenia objednávateľom po 08:00 hod., v pracovných dňoch, okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
c) vykonanie samotnej opravy/odstránenie vady na zariadení najneskôr do 48 hodín (2 dni) od nástupu na opravu (ak náhradný diel je na sklade dodávateľa), v prac. dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod. okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
d) vykonanie samotnej opravy/odstránenie vady na zariadení, v prípade potreby výmeny dielu, ak dodávateľ musí náhradný diel obstarať zo zahraničia -do 3 dní od dodávky ND zo zahraničia na sklad zhotoviteľa, najneskôr však 15 pracovných dní od obdržania objednávky na ND od objednávateľa |
7.3 Dodávateľ je povinný min. jeden týždeň pred servisným zásahom na zariadení, ktorý bude mať za následok zmenu konfigurácie alebo funkcie zariadenia (napr. povinný upgrade), informovať objednávateľa o plánovanom zásahu písomne, e-mailom kontaktnú osobu objednávateľa. |
7.4 Dodávateľ sa zaväzuje, že bude počas plnenia tejto zmluvy poskytovať všetky služby aj formou diaľkovej diagnostiky - tzv. správa systému, poskytovať riadnu technickú podporu a zabezpečí aby na zásah v prípade vady na zariadení, boli zamestnanci resp. poverené osoby dodávateľa pripravené okamžite nastúpiť, najneskôr do termínu uvedeného v bode 7.2 |
7.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že na výmenu spotrebného matriálu alebo náhradného dielu použije vždy originálne diely. |
8. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aby všetky poskytované služby, ktoré budú vykonávané v rámci tejto zmluvy boli poskytované s odbornou starostlivosťou prostredníctvom riadne kvalifikovaných pracovníkov - servisných technikov, ktorí sú riadne vyškolení a autorizovaní na poskytovanie služieb pre dané zariadenie a zároveň je dodávateľ povinný poskytovať a vykonávať všetky služby v rozsahu tejto zmluvy v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu zariadenia. |
9. Dodávateľ je povinný mať v čase trvania tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb servisnej starostlivosti podľa tejto zmluvy, s poistným krytím minimálne vo výške zmluvnej ceny za služby servisnej starostlivosti. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že po celú dobu účinnosti zmluvy bude disponovať dostatočným množstvom náhradných dielov a technických pomôcok potrebných k vykonávaniu servisných zásahov na zariadení spojených s odstránením vady na zariadení. |
11. Povinnosti objednávateľa: |
11.1 Objednávateľ je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri vykonávaní všetkých činností vyplývajúcich z tejto zmluvy dodávateľovi, najmä umožniť mu prístup k zariadeniu, v čase, ktorý si zmluvné strany dohodnú vopred. |
11.2 Objednávateľ oznámi dodávateľovi údaje o osobách zodpovedných za plnenie tejto zmluvy zo strany objednávateľa, ktoré budú oprávnené hlásiť vady na zariadení a ktoré budú oprávnené podpisovať servisný záznam (ďalej len „zodpovedná osoba“). |
11.3 Objednávateľ sa zaväzuje, že bude dodržiavať inštrukcie a návod na obsluhu zariadenia v súlade s pokynmi výrobcu zariadenia. |
11.4 Objednávateľ sa zaväzuje, že nevykoná žiadne inštalácie softvéru, pridávanie a následné používanie výrobcom neschváleného softvéru, ktoré by narušilo konfiguráciu systému a prinieslo riziko narušenia jeho správnej funkcie. |
11.5 Objednávateľ nebude meniť žiadne nastavenia operačného systému na počítačoch dodaných poskytovateľom. |
11.6 Objednávateľ zabezpečí, aby dodávateľ po dobu servisu, kontrol a skúšok na pracovisku bol v prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa (aj mimo pracovnú dobu, ak to bude vyžadovať poskytnutie služby dodávateľom) a poskytne dokumentáciu, súvisiacu s prevádzkou zariadenia, na požiadanie dodávateľa. |
11.7 Objednávateľ zabezpečí, aby zariadenie bolo k dispozícii dodávateľovi na vykonanie servisných prác a preventívnych prehliadok bez časových strát, po vzájomnej dohode medzi zmluvnými stranami. |
11.8 Objednávateľ zabezpečí, aby žiadne tretie osoby nevykonávali neautorizované zásahy do zariadenia. V opačnom prípade dodávateľ nezodpovedá za žiadne škody, ktoré tým objednávateľovi vzniknú a je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy. |
12.Na všetky služby, ktoré dodávateľ poskytuje v rámci tejto servisnej zmluvy, poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 6 mesiacov. |
13. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok uvedených v časti "Osobitné požiadavky" tejto zmluvy, a to aj opakovane v prípade porušenia akéhokoľvek bodu. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej stran |
15.V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v uzavretej zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa uzatvorenej zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
16. Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 15., doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená postupom podľa bodu 15. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
18. V prípade porušenia bodu 16. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnením majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody. |
19. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenie podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2024 23:59
24,00 mesiac
33 504,00
33 504,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument/doklad o oprávnenosti vykonania servisných služieb pre uvedený prístroj - zdravotnícku techniku), v zmysle ustanovení v OPEP. Objednávateľ požaduje predložiť doklad - certifikát resp. rovnocenný doklad o autorizácií a výhradnom zastúpení pre predaj, opravu a montáž zariadenia. Uvedený doklad dodávateľ predloží vo formáte PDF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2022 13:55
16.12.2022 14:00
16.12.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2022 09:50 - Vstupná ponuka | 33 504,00 | € | Cena bez DPH |
15.12.2022 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 504,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: