• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 17:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 17:35

Detail zákazky Z202215417

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 17:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 17:35

Základné údaje

Z202215417

OF-266803

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7244099

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonerové náplne

Tonerové náplne do multifunkčných zariadení a tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonerové náplne
Funkcia
Tonerové náplne do multifunkčných zariadení a tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
toner HP-339 Black  - alternatíva ks 2
toner HP-344 Tricolor -  alternatíva ks 2
toner CRG-737 -  alternatíva ks 20
toner CRG-728 - alternatíva ks 20
toner PGI-35 (twin pack) -  originál ks 5
toner CLI-35 (twin pack) -  originál ks 5
toner C-EXV33  - alternatíva ks 2
toner C-EXV59  - originál ks 4
toner 041H - originál ks 4
toner 055H BK -  originál ks 3
toner 055H C -  originál ks 2
toner 055H M- originál ks 2
toner 055H Y - originál ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod, presný termín treba nahlásiť 1 deň vopred.
V prípade, že objednávateľ žiada originál toner, je to z dôvodu chybovosti ekvivalentných tonerov v konkrétnej tlačiarni. Alternatívne výrobky  musia mať porovnateľné kvalitatívne vlastnosti ako originál výrobku.
Originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcu zariadení, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Požaduje sa likvidácia prázdnych tonerov.
Požaduje sa, aby sa úhrada za plnenie realizovala bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom s 30 dňovou splatnosťou odo dňa prevzatia tovaru.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH aj s DPH.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladajú ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

21.12.2022 10:00 — 22.12.2022 14:00

73,00 ks

3 405,72

2 838,10

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.12.2022 13:47

15.12.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 194
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2022 13:54 - Vstupná ponuka 3 405,72 € Cena s DPH
13.12.2022 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 3 404,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS