• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 14:15

Detail zákazky Z202215396

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 14:15

Základné údaje

Z202215396

OF-266680

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7244095

Objednávateľ

00738379

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Ružomberok

Dončova 6, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky, hygienické prípravky, dezinfekcia

Čistiace prípravky na povrchy, čistiace prostriedky podlahy, čistiace prostriedky na WC, čistiace prostriedky na okná, čistiace prostriedky na nábytok, prostriedky na riad, metly, kefy, mopy, handry, mydlo, toaletný papier, dezinfekcia na ruky, dezinfekcia na povrchy

  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 39542000-3 - Handry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Funkcia
Čistiace prostriedky na použitie vo vnútorných priestoroch, potreby pre osobnú hygienu
Čistiace prostriedky na povrchy (podlahy, stoly..), prostriedky na umývanie riadu, prostriedky na čistenie WC, povrchové dezinfekcie.
Toaletný papier, mydlo na ruky, dezinfekcia na ruky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alkoholová dezinfekcia pre ošetrenie plôch , objem 5 L, s obsahom alkoholu min. 60% ks 10
Čistiaci prostriedok na hrdzu a vodný kameň, objem 500 ml s rozprašovačom ks 60
Dezinfekčný roztok na ruky, objem 5 L, s obsahom glycerínu ks 15
Mop plochý na podlahy komplet, s teleskopickou tyčou ks 20
Mydlo tekuté dezinfekčné, objem 5L ks 130
Mydlo mazľavé  (balenie 9kg) ks 30
Mydlo toaletné 100g ks 3000
Osviežovač vzduchu v spreji (objem min. 300 ml) ks 60
Papier toaletný min. 50 metrov/kotúčik ks 3000
Prášok čistiaci (hmotnosť balenia 500g) ks 300
Priemyselné papierové utierky 2-vrstvové, 500 útržkov, šírka 240mm, dĺžka 170 m, biele, 2 ks/balenie bal 10
Prípravok na čistenie rôznych povrchov vrátane dreveného nábytku, elektroniky a skla. Prípravok 5 v 1: čistenie povrchov, odstránenie prachu, šmúh aj odtlačkov a oživenie vzhľadu čisteného povrchu, s obsahom antistatických zložiek, ktoré zabraňujú opätovnému usadzovaniu prachu. (objem min. 500 ml)- napríklad Pronto Multi-surface 5 v 1 multifunkčný čistič, alebo ekvivalent ks 50
Prostriedok na čistenie  skiel a okien s rozprašovačom (objem min. 500 ml) ks 75
Prostriedok na nerez, objem min. 500ml s rozprašovačom - vhodný na čistenie, leštenie a ošetrenie nerezových povrchov v kuchyni ks 20
Prostriedok na umývanie riadu (objem 5l)- napríklad Jar Expert Profesional - P&G Profesional, alebo ekvivalent ks 90
Tablety do umývačky riadu All in 1, bal. min 40 ks/bal bal 10
Tekutý dezinfekčný prípravok na podlahy, vodu a povrchy, ktorý spoľahlivo likviduje choroboplodné zárodky,  odstraňuje 99.9% baktérií a vírusov, riasy a nižšie huby, odstraňuje pachy. S dlhou záručnou lehotou a ekologickou hodnotou, pre ktorú je schválený i pre dezinfekciu vody v bazénoch či pitnú vodu v studniach. Slúži k čisteniu a dezinfekciu podláh, nábytku, kuchynského a hygienického náčinia, sanitárnych predmetov a keramiky (hmotnosť balenia 4 kg)- napríklad SAVO Originál, alebo ekvivalent ks 140
Univerzálna dezinfekcia na povrchy bez chlóru a alkoholu s mechanickým rozprašovačom, objem min. 750 ml- napríklad KRYSTAL univerzálna dezinfekcia, alebo ekvivalent ks 50
Utierka švédska ks 200
Utierky skladané ZZ zelené min. 200ks/bal, rozmer balenia 23x10÷11 cm bal 500
Zmeták drevený 30 cm+ násada drevená 120 cm ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jar Expert 5L Profesional- P&G Profesional- Požadované zloženie dodávaného tovaru obsah účinných látok: 5-15% aniónové povrchovo aktívne látky; menej ako 5% neiónové povrchovo aktívne látky; Benzisothiazolinone, Phenoxyethanol, Parfumy. Hustota: min. 1030 g/l
Papier toaletný 50m musí mať navinutú dĺžku na rolke min. 50 metrov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Faktúra má obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, , sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Požadujeme predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
V prípade, že sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok.
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu je povinný do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť referenčnú vzorku za účelom posúdenia úžitkových vlastností a technických parametrov výrobku, spolu s technickým listom výrobku.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky nezodpovedajúceho tovaru, tento tovar neprevziať.
Predmet plnenia požadujeme doručiť v celom objeme naraz, v pracovných dňoch okrem utorka, v čase od 8:00 do 14:00. Informovať dopredu o dodaní tovaru telefonicky alebo email. Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý, nepoškodený, bez viditeľných poškodení a spĺňať technické parametre uvedené v popise. Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky. Dodávateľ musí zabezpečiť doručenie tovaru bez poškodenia.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek technickej špecifikácie a zmluvnej požiadavky objednávateľa sa bude považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dončova 6, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

19.12.2022 07:30 — 23.12.2022 14:15

1,00 celá zákazka

8 000,00

6 666,67

Obstarávateľ vyžaduje dodanie tovaru tak, ako je uvedené v popise - musia byť dodržané parametre, funkčná aj technická špecifikácia..

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.12.2022 10:47

15.12.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 729
 94
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2022 09:51 - Vstupná ponuka 7 999,99 € Cena s DPH
15.12.2022 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka 7 998,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS