• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2022 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2022 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2022 15:15

Detail zákazky Z202215374

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2022 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2022 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2022 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2022 15:15

Základné údaje

Z202215374

OF-266621

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7251469

Objednávateľ

17335345

Slovenský pozemkový fond

Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

35848863

O2 Slovakia, s.r.o.

Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie hlasových a dátových služieb

mobily, mobilné služby, dátové služby, telekomunikačné služby

  • 64227000-3 - Integrované telekomunikačné služby
  • 64210000-1 - Telefónne služby a prenos údajov
  • 64213000-2 - Služby spoločnej telefónnej siete
  • 72400000-4 - Internetové služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie hlasových a dátových služieb je zabezpečenie mobilných hlasových a dátových služieb operátora pre hlasové SIM karty, zabezpečenie doplnkových služieb a poskytovanie mobilného dátového pripojenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilná SIM karta Paušál 1 ks 315
Dátová SIM karta Paušál 2 ks 35
Spoločný dátový pool v rozsahu GB 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia predmetu zákazky • Vytvorenie číselnej sady pre vznik platformy na báze virtuálnej privátnej siete
Špecifikácia predmetu zákazky • Vytvorenie tzv. klapkového systému na inicializáciu skráteného bezplatného volania pre uzavretú skupinu (VPN) medzi zamestnancami obstarávateľa
Špecifikácia predmetu zákazky • mobilné hlasové služby
Špecifikácia predmetu zákazky • mobilné dátové služby
Špecifikácia predmetu zákazky • zaslanie zakúpených SIM kariet kuriérom do 3 dní dňa po zadanej objednávke
Špecifikácia predmetu zákazky • správa služieb – zmena/vytvorenie/rušenie profilov a obmedzení na jednotlivých kartách SIM prostredníctvom agenta call-centra telefonicky, emailom, alebo webovej služby dodávateľa
Špecifikácia predmetu zákazky • ďalšie služby ako napr. roaming, telefonické asistenčné služby, sekundová tarifikácia od prvej sekundy atď. podľa aktuálnej ponuky poskytovateľa
Špecifikácia predmetu zákazky • prístup na internet
Špecifikácia predmetu zákazky • možnosť vytvorenia privátneho APN s rozsahom IP
Špecifikácia predmetu zákazky • sekundová tarifikácia od prvej sekundy
Špecifikácia predmetu zákazky • dátové služby zberu dát, monitoringu a telemetrie
• pravidelné štvrťročné vyhodnocovanie štatistiky využitia jednotlivých hlasových a dátových služieb pre účely následnej optimalizácie pre prípadné zmeny prideleného paušálu resp. ďalších služieb v členení podľa fakturácie nasledovne hovory v rámci organizácie – priemer, hovory v rámci domácej mobilnej siete – priemer, hovory do ostatných mobilných sietí v SR – priemer, hovory do pevných sietí v SR – priemer
• pravidelné štvrťročné vyhodnocovanie štatistiky využitia jednotlivých hlasových a dátových služieb pre účely následnej optimalizácie pre prípadné zmeny prideleného paušálu resp. ďalších služieb v členení podľa fakturácie nasledovne:  ( pokračovanie bodu 12) o stiahnuté a odoslané dáta (objem dát v GB) – priemer, odoslané SMS – priemer, odoslané MMS – priemer, o doplnkové údaje mobilného operátora
Špecifikácia predmetu zákazky • zabezpečenie okamžitej informovanosti zo strany poskytovateľa v prípade plánovaných, ako aj neplánovaných výluk, výpadkov telekomunikačných – mobilných hlasových a dátových služieb
Špecifikácia predmetu zákazky • zmena programu za ktorýkoľvek v cenníku k rámcovej zmluve uvedený hlasový alebo dátový paušál na ktorúkoľvek SIM kartu resp. mobilný internet bez obmedzenia počtu zmien
Špecifikácia predmetu zákazky • volania na služobné mobilné telefóny obstarávateľa
Špecifikácia predmetu zákazky • volania do ostatných mobilných sietí v rámci EU
Špecifikácia predmetu zákazky • príjem a odosielanie správ SMS, MMS
Špecifikácia predmetu zákazky • roamingové hovory a správy SMS, MMS
Špecifikácia predmetu zákazky • bezplatnú aktiváciu CLIP na všetkých kartách SIM
Špecifikácia predmetu zákazky • Vytvorenie administrátorského konta pre vnútornú správu služieb – 1 osoba zo strany obstarávateľa
Požadované paušálne programy (je nutné zadefinovať počty SIM – paušálov podľa reálnej potreby  - Položky
Položka pre Paušál 1: predplatné na volania do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín EÚ, v ČR za ceny neobmedzené volania do všetkých sietí v a do EÚ na území SR
Položka pre Paušál 1: predplatné na SMS do všetkých sietí v SR a do krajín EÚ, v ČR za ceny ako doma neobmedzene
Položka pre Paušál 1: Predplatné na dáta vysokorýchlostného internetu s možnosťou navýšenia 2GB
Položka pre Paušál 1: Predplatné na dáta vysokorýchlostného internetu s možnosťou navýšenia Spoločný dátový pool 2000 GB
Položka pre Paušál 2: predplatné na volania do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín EÚ, v ČR za ceny neobmedzené volania do všetkých sietí v SR a do EÚ zo Slovenska a v EÚ
Položka pre Paušál 2: predplatné na SMS do všetkých sietí v SR a do krajín EÚ, v ČR za ceny ako doma neobmedzene
Položka pre Paušál 2: Predplatné na dáta vysokorýchlostného internetu s možnosťou navýšenia 6GB
Položka pre Paušál 2: Predplatné na dáta vysokorýchlostného internetu s možnosťou navýšenia Spoločný dátový pool 2000 GB
Požaduje úroveň pokrytia sieťou mobilných hlasových služieb 2G minimálne 98 % obyvateľstva Slovenskej republiky, úroveň pokrytia sieťou mobilných dátových služieb a internetu technológiou minimálne 3G a vyššou minimálne 80 % obyvateľstva Slovenskej republiky a úroveň pokrytia sieťou mobilných dátových služieb a internetu technológiou minimálne 4G a vyššou minimálne 80 % obyvateľstva Slovenskej republiky. Obstarávateľ požaduje zachovanie stanoveného pokrytia počas celej doby platnosti Rámcovej dohody a príslušných čiastkových zmlúv. Požadujeme toto pokrytie na všetkých pracoviskách: • Skuteckého Banská Bystrica •Dlhý rad Bardejov •Kúpeľná Dunajská Streda •Námestie slobody Humenné •Letná Košice• Kollárova Liptovský Mikuláš •Petöfiho Lučenec •Bottova Martin •Špitálska Michalovce
Požadujeme pokrytie podľa bodu 31 na všetkých pracoviskách: Za Hydrocentrálou Nitra • Podzámska Nové Zámky • Partizánska Poprad• Nám. A. Hlinku Považská Bystrica• Keratsínske nám. Prešov • Školská Rimavská Sobota •Šafárikova Rožňava• Brigádnická Trenčín
Požadujeme pokrytie podľa bodu 31 na všetkých pracoviskách: • Vajanského Trnava• Námestie SNP Zvolen
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • zabezpečenie bezplatnej infolinky
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • možnosť lokalizácie jednotlivých SIM kariet
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • bezplatné poskytnutie elektronického podrobného rozpisu hovorov a správ za fakturačné obdobie na jednotlivé telefóne čísla
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • web rozhranie a aplikácia pre OS Android IOS pre kontrolu spotreby jednotlivých užívateľov
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • poskytnutie mobilných dátových technológií pre pripojenie na internet prostredníctvom mobilných zariadení
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • možnosť používať dátové zariadenie v SR a aj v zahraničí
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • pridelenie obchodného zástupcu a zamestnanca na fakturačnom oddelení pre riešenie individuálnych potrieb verejného obstarávateľa
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • elektronická súhrnná fakturácia pre všetky telefónne čísla a služby, ktoré sú poskytované pre interné účely
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb súhrnná faktúra bude tiež obsahovať jednotlivé položky podľa používaných SIM kariet a dátových zariadení v PDF formáte
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • výmena všetkých typov SIM kariet, zriadenie novej SIM karty
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • pravidelný mesačný podrobný výpis hovorov na jednotlivé SIM karty telefónnych čísiel
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • poskytovanie PUK, PIN2 a PUK2 kódu k jednotlivým SIM kartám podľa potreby verejného obstarávateľa
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • zablokovanie a odblokovanie SIM karty
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • zmena programu za akýkoľvek v cenníku k rámcovej zmluve uvedený hlasový alebo dátový paušál na ktorúkoľvek SIM kartu resp. mobilný internet bez obmedzenia počtu zmien
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • odkazová služba
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • umožnenie centrálneho blokovania vybraných telefónnych čísiel alebo prefixov
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • presmerovanie hovorov
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • konferenčný hovor
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • možnosť on-line 24 hodín 365 dní v roku zavedenia limitu prípadne reštrikcií roamingovej dátovej prevádzky
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • aktivácia a deaktivácia roamingu
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • ponechanie existujúcich čísel
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • správa služieb a zariadení – zmena/vytváranie/rušenie profilov a obmedzení na jednotlivých kartách SIM prostredníctvom agenta call-centra telefonicky alebo emailom
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • prechod medzi jednotlivými paušálmi
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb • všetky jednotkové ceny paušálov, hovorného, dátových služieb a iných v predlož. cenníku k rámcovej dohode aj v štandardnom platnom cenníku služieb je potrebné predkladať v členení bez DPH aj s DPH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný doručiť obstarávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z ceny za služby mobilnej komunikácie špecifikované v časti „Požadované paušálne programy“
Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, prenos čísel, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v celkovej cene.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie je považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok a obstarávateľ má právo vyžadovať sankciu za nedodržanie podmienok vo výške 50 % z fakturovaných služieb počas obdobia nedodržania podmienok, najmä podmienok pokrytia
Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. Obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby a tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH.
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť obstarávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
Miestom dodania Generálne riaditeľstvo Slovenského pozemkového fondu, Búdková 36, Bratislava. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Obstarávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Obstarávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ.
Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Obstarávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru.
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru elektronicky, na e-mailovú adresu obstarávateľa „faktury@pozfond.sk“, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje
Obstarávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017.
Obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Obstarávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je Obstarávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy.
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Obstarávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne bude vyhotovená negatívna referencia Dodávateľovi predmetu zákazky.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Za účelom preukázania naplnenia tejto požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky, obstarávateľ požaduje predložiť  čestné prehlásenie uchádzača, že poskytuje plnohodnotné pokrytie sieťou mobilných hlasových, dátových služieb 2G, 3G a 4G a internetu v rozsahu uvedenom vyššie, vrátane pokrytia vo vnútorných priestoroch prevádzok a pracovísk obstarávateľa. Doloženie mapy pokrytia signálom v rámci SR.
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny musí Dodávateľ uviesť najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy v štruktúre: cena za minútu pre hlasové volania do všetkých mobilných a pevných sietí v rámci SR cena za jednu SMS do všetkých mobilných sietí v rámci SR  cena za prenesené dáta po vyčerpaní objemu v rámci balíka Dátového poolu 2 000 GB * Uchádzač berie na vedomie, že verejný obstarávateľ nebude čerpať všetky požadované počty kusov paušálov naraz, ale v závislosti od aktuálneho počtu zamestnancov. Výsledný počet paušálov môže v čase kolísať.
Zmluvné podmienky- čas plnenia od 01.01.2023 - 31.12.2023

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 komplet

63 450,00

52 874,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.12.2022 11:37

16.12.2022 13:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2022 14:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 449
 63
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2022 10:48 - Vstupná ponuka 63 450,00 € Cena s DPH
16.12.2022 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka 63 420,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS