17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
35848863
O2 Slovakia, s.r.o.
Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK
Poskytovanie hlasových a dátových služieb
mobily, mobilné služby, dátové služby, telekomunikačné služby
Služba, Tovar
1. Poskytovanie hlasových a dátových služieb je zabezpečenie mobilných hlasových a dátových služieb operátora pre hlasové SIM karty, zabezpečenie doplnkových služieb a poskytovanie mobilného dátového pripojenia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilná SIM karta Paušál 1 | ks | 315 | ||
Dátová SIM karta Paušál 2 | ks | 35 | ||
Spoločný dátový pool v rozsahu | GB | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia predmetu zákazky | • Vytvorenie číselnej sady pre vznik platformy na báze virtuálnej privátnej siete |
Špecifikácia predmetu zákazky | • Vytvorenie tzv. klapkového systému na inicializáciu skráteného bezplatného volania pre uzavretú skupinu (VPN) medzi zamestnancami obstarávateľa |
Špecifikácia predmetu zákazky | • mobilné hlasové služby |
Špecifikácia predmetu zákazky | • mobilné dátové služby |
Špecifikácia predmetu zákazky | • zaslanie zakúpených SIM kariet kuriérom do 3 dní dňa po zadanej objednávke |
Špecifikácia predmetu zákazky | • správa služieb – zmena/vytvorenie/rušenie profilov a obmedzení na jednotlivých kartách SIM prostredníctvom agenta call-centra telefonicky, emailom, alebo webovej služby dodávateľa |
Špecifikácia predmetu zákazky | • ďalšie služby ako napr. roaming, telefonické asistenčné služby, sekundová tarifikácia od prvej sekundy atď. podľa aktuálnej ponuky poskytovateľa |
Špecifikácia predmetu zákazky | • prístup na internet |
Špecifikácia predmetu zákazky | • možnosť vytvorenia privátneho APN s rozsahom IP |
Špecifikácia predmetu zákazky | • sekundová tarifikácia od prvej sekundy |
Špecifikácia predmetu zákazky | • dátové služby zberu dát, monitoringu a telemetrie |
• pravidelné štvrťročné vyhodnocovanie štatistiky využitia jednotlivých hlasových a dátových služieb pre účely následnej optimalizácie pre prípadné zmeny prideleného paušálu resp. ďalších služieb v členení podľa fakturácie nasledovne | hovory v rámci organizácie – priemer, hovory v rámci domácej mobilnej siete – priemer, hovory do ostatných mobilných sietí v SR – priemer, hovory do pevných sietí v SR – priemer |
• pravidelné štvrťročné vyhodnocovanie štatistiky využitia jednotlivých hlasových a dátových služieb pre účely následnej optimalizácie pre prípadné zmeny prideleného paušálu resp. ďalších služieb v členení podľa fakturácie nasledovne: ( pokračovanie bodu 12) | o stiahnuté a odoslané dáta (objem dát v GB) – priemer, odoslané SMS – priemer, odoslané MMS – priemer, o doplnkové údaje mobilného operátora |
Špecifikácia predmetu zákazky | • zabezpečenie okamžitej informovanosti zo strany poskytovateľa v prípade plánovaných, ako aj neplánovaných výluk, výpadkov telekomunikačných – mobilných hlasových a dátových služieb |
Špecifikácia predmetu zákazky | • zmena programu za ktorýkoľvek v cenníku k rámcovej zmluve uvedený hlasový alebo dátový paušál na ktorúkoľvek SIM kartu resp. mobilný internet bez obmedzenia počtu zmien |
Špecifikácia predmetu zákazky | • volania na služobné mobilné telefóny obstarávateľa |
Špecifikácia predmetu zákazky | • volania do ostatných mobilných sietí v rámci EU |
Špecifikácia predmetu zákazky | • príjem a odosielanie správ SMS, MMS |
Špecifikácia predmetu zákazky | • roamingové hovory a správy SMS, MMS |
Špecifikácia predmetu zákazky | • bezplatnú aktiváciu CLIP na všetkých kartách SIM |
Špecifikácia predmetu zákazky | • Vytvorenie administrátorského konta pre vnútornú správu služieb – 1 osoba zo strany obstarávateľa |
Požadované paušálne programy (je nutné zadefinovať počty SIM – paušálov podľa reálnej potreby - Položky | |
Položka pre Paušál 1: predplatné na volania do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín EÚ, v ČR za ceny | neobmedzené volania do všetkých sietí v a do EÚ na území SR |
Položka pre Paušál 1: predplatné na SMS do všetkých sietí v SR a do krajín EÚ, v ČR za ceny ako doma | neobmedzene |
Položka pre Paušál 1: Predplatné na dáta vysokorýchlostného internetu s možnosťou navýšenia | 2GB |
Položka pre Paušál 1: Predplatné na dáta vysokorýchlostného internetu s možnosťou navýšenia | Spoločný dátový pool 2000 GB |
Položka pre Paušál 2: predplatné na volania do všetkých sietí v SR a zo SR do krajín EÚ, v ČR za ceny | neobmedzené volania do všetkých sietí v SR a do EÚ zo Slovenska a v EÚ |
Položka pre Paušál 2: predplatné na SMS do všetkých sietí v SR a do krajín EÚ, v ČR za ceny ako doma | neobmedzene |
Položka pre Paušál 2: Predplatné na dáta vysokorýchlostného internetu s možnosťou navýšenia | 6GB |
Položka pre Paušál 2: Predplatné na dáta vysokorýchlostného internetu s možnosťou navýšenia | Spoločný dátový pool 2000 GB |
Požaduje úroveň pokrytia sieťou mobilných hlasových služieb 2G minimálne 98 % obyvateľstva Slovenskej republiky, úroveň pokrytia sieťou mobilných dátových služieb a internetu technológiou minimálne 3G a vyššou minimálne 80 % obyvateľstva Slovenskej republiky a úroveň pokrytia sieťou mobilných dátových služieb a internetu technológiou minimálne 4G a vyššou minimálne 80 % obyvateľstva Slovenskej republiky. Obstarávateľ požaduje zachovanie stanoveného pokrytia počas celej doby platnosti Rámcovej dohody a príslušných čiastkových zmlúv. Požadujeme toto pokrytie na všetkých pracoviskách: | • Skuteckého Banská Bystrica •Dlhý rad Bardejov •Kúpeľná Dunajská Streda •Námestie slobody Humenné •Letná Košice• Kollárova Liptovský Mikuláš •Petöfiho Lučenec •Bottova Martin •Špitálska Michalovce |
Požadujeme pokrytie podľa bodu 31 na všetkých pracoviskách: | Za Hydrocentrálou Nitra • Podzámska Nové Zámky • Partizánska Poprad• Nám. A. Hlinku Považská Bystrica• Keratsínske nám. Prešov • Školská Rimavská Sobota •Šafárikova Rožňava• Brigádnická Trenčín |
Požadujeme pokrytie podľa bodu 31 na všetkých pracoviskách: | • Vajanského Trnava• Námestie SNP Zvolen |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • zabezpečenie bezplatnej infolinky |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • možnosť lokalizácie jednotlivých SIM kariet |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • bezplatné poskytnutie elektronického podrobného rozpisu hovorov a správ za fakturačné obdobie na jednotlivé telefóne čísla |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • web rozhranie a aplikácia pre OS Android IOS pre kontrolu spotreby jednotlivých užívateľov |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • poskytnutie mobilných dátových technológií pre pripojenie na internet prostredníctvom mobilných zariadení |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • možnosť používať dátové zariadenie v SR a aj v zahraničí |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • pridelenie obchodného zástupcu a zamestnanca na fakturačnom oddelení pre riešenie individuálnych potrieb verejného obstarávateľa |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • elektronická súhrnná fakturácia pre všetky telefónne čísla a služby, ktoré sú poskytované pre interné účely |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | súhrnná faktúra bude tiež obsahovať jednotlivé položky podľa používaných SIM kariet a dátových zariadení v PDF formáte |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • výmena všetkých typov SIM kariet, zriadenie novej SIM karty |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • pravidelný mesačný podrobný výpis hovorov na jednotlivé SIM karty telefónnych čísiel |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • poskytovanie PUK, PIN2 a PUK2 kódu k jednotlivým SIM kartám podľa potreby verejného obstarávateľa |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • zablokovanie a odblokovanie SIM karty |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • zmena programu za akýkoľvek v cenníku k rámcovej zmluve uvedený hlasový alebo dátový paušál na ktorúkoľvek SIM kartu resp. mobilný internet bez obmedzenia počtu zmien |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • odkazová služba |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • umožnenie centrálneho blokovania vybraných telefónnych čísiel alebo prefixov |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • presmerovanie hovorov |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • konferenčný hovor |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • možnosť on-line 24 hodín 365 dní v roku zavedenia limitu prípadne reštrikcií roamingovej dátovej prevádzky |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • aktivácia a deaktivácia roamingu |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • ponechanie existujúcich čísel |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • správa služieb a zariadení – zmena/vytváranie/rušenie profilov a obmedzení na jednotlivých kartách SIM prostredníctvom agenta call-centra telefonicky alebo emailom |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • prechod medzi jednotlivými paušálmi |
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledujúcich doplnkových služieb | • všetky jednotkové ceny paušálov, hovorného, dátových služieb a iných v predlož. cenníku k rámcovej dohode aj v štandardnom platnom cenníku služieb je potrebné predkladať v členení bez DPH aj s DPH |
Názov |
Dodávateľ je povinný doručiť obstarávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z ceny za služby mobilnej komunikácie špecifikované v časti „Požadované paušálne programy“ |
Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, prenos čísel, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v celkovej cene. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie je považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok a obstarávateľ má právo vyžadovať sankciu za nedodržanie podmienok vo výške 50 % z fakturovaných služieb počas obdobia nedodržania podmienok, najmä podmienok pokrytia |
Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. Obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby a tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť obstarávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Miestom dodania Generálne riaditeľstvo Slovenského pozemkového fondu, Búdková 36, Bratislava. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Obstarávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Obstarávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Obstarávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru elektronicky, na e-mailovú adresu obstarávateľa „faktury@pozfond.sk“, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje |
Obstarávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017. |
Obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Obstarávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je Obstarávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Obstarávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne bude vyhotovená negatívna referencia Dodávateľovi predmetu zákazky. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Za účelom preukázania naplnenia tejto požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky, obstarávateľ požaduje predložiť čestné prehlásenie uchádzača, že poskytuje plnohodnotné pokrytie sieťou mobilných hlasových, dátových služieb 2G, 3G a 4G a internetu v rozsahu uvedenom vyššie, vrátane pokrytia vo vnútorných priestoroch prevádzok a pracovísk obstarávateľa. Doloženie mapy pokrytia signálom v rámci SR. |
Minútové hovorné SIM (sekundová tarifikácia) + ďalšie jednotkové ceny musí Dodávateľ uviesť najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy v štruktúre: cena za minútu pre hlasové volania do všetkých mobilných a pevných sietí v rámci SR cena za jednu SMS do všetkých mobilných sietí v rámci SR cena za prenesené dáta po vyčerpaní objemu v rámci balíka Dátového poolu 2 000 GB * Uchádzač berie na vedomie, že verejný obstarávateľ nebude čerpať všetky požadované počty kusov paušálov naraz, ale v závislosti od aktuálneho počtu zamestnancov. Výsledný počet paušálov môže v čase kolísať. |
Zmluvné podmienky- čas plnenia od 01.01.2023 - 31.12.2023 |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 komplet
63 450,00
52 874,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2022 11:37
16.12.2022 13:50
16.12.2022 14:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2022 10:48 - Vstupná ponuka | 63 450,00 | € | Cena s DPH |
16.12.2022 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 63 420,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: