• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2022 14:35
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 12:05

Detail zákazky Z202215366

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2022 14:35
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 12:05

Základné údaje

Z202215366

OF-266787

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7244065

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

36479209

HURTUK DINO, s.r.o.

Bardejovská Zábava 3854/102, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

dodávka ovocia, zeleniny a zemiakov

ovocie, zelenina a zemiaky

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie, zelenina, zemiaky
Funkcia
Ovocie, zelenina, zemiaky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Grep - 1ks cca 250g kg 30
Jablko zelené - 1 ks cca 150g kg 800
Jablko červené - 1 ks cca 150g kg 1200
Citróny kg 600
Pomaranč - 1 ks cca 200g kg 1000
Banán - 1 ks cca 170g-200g kg 1000
Mandarínky kg 300
Kiwi kg 1000
Hruška - 1ks cca 150g kg 300
Hrozno zelené kg 15
Slivky kg 80
Ringlota kg 100
Petržlenová vňať čerstvá zväzok 300
Šalát ľadový ks 1500
Šalát hlávkový ks 200
Mrkva praná kg 800
Zeler buľva praný kg 200
Petržlen praný kg 100
Kaleráb gigant kg 200
Pór kg 110
Kapusta čínska kg 700
Kapusta hlávková kg 500
Kapusta červená kg 400
Kapusta kyslá kg 300
Cvikla kg 250
Hliva ustricová kg 50
Šampiňóny kg 200
Cibuľa žltá kg 500
Cibuľka jarná zväzok 100
Cibuľa červená kg 40
Cesnak kg 100
Kel kg 300
Paradajky kg 1000
Paprika zelená tmavá kg 20
Uhorky šalátové kg 800
Redkvička červená zväzok 250
Redkvička biela kg 50
Cuketa kg 40
Špenát baby čerstvý kg 40
Paprika zelená svetlá kg 400
Zemiaky - varný typ B kg 12000
Tekvica kg 130
Tekvica Hokaido kg 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH, podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. tzn. tovar musí byť celý bez známok poškodenia (celistvý) a vzhľad musí zodpovedať deklarovanej odrode
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok, ktoré budú hlásené mailom, faxom alebo telefonicky.  Dodávky budú realizované 3x do týždňa - pondelok, streda, piatok do 6.30 h
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar zabalený spôsobom potrebným na ochranu tovaru a uchovanie jeho akosti v obaloch obvyklých pre jednotlivé druhy tovaru
Faktúra a dodací list musia spĺňať náležitosti daňového dokladu, faktúra je splatná 30 dní odo dňa jej doručenia
Kvalita dodávanej zeleniny, zemiakov a ovocia musia spĺňať požiadavky na kvalitu Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR-potravinového kódexu SR upravujúce ovocie, zeleninu
Dodávaný tovar vrátane jeho prepravy musí spĺňať jednotlivé ustanovenie zákona NR SR č. 152/1995 Z.z. o potravinách
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou, prepravou a vyložením tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na objednávateľa
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť
Uvedené množstvá sú predpokladané, objednávateľ si vyhradzuje právo množstvo zmeniť podľa aktuálnej potreby
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH alebo zmeny ceny smerom nadol
Doba platnosti zmluvy je na obdobie 3 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.03.2023 00:00

28 105,00 kg/ks

27 000,00

27 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.12.2022 14:35

15.12.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2022 11:21 - Vstupná ponuka 26 932,95 € Cena bez DPH
15.12.2022 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka 26 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS