• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 10:50

Detail zákazky Z202215360

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2022 10:50

Základné údaje

Z202215360

OF-266773

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7244063

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

mrazená zelenina, výrobky a ryby

mrazená zelenina, výrobky a ryby

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15312000-8 - Zemiakové výrobky
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená zelenina, výrobky a ryby
Funkcia
Mrazená zelenina, výrobky a ryby - uvádzajte ceny za 1 kg
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Špenát pretlak kg 270
Kel ružičkový kg 80
Podsviečková zmes kg 2600
Kukurica mrazená - zrná kg 100
Hrášok mrazený kg 400
Brokolica-ružice kg 600
Karfiol-ružice kg 1000
Tekvica rezaná - rezance kg 130
Tekvica HOKAIDO kg 150
Mrkva baby kg 300
Brestánska mrazená zmes kg 250
Zeler kocky kg 230
Kaleráb prúžky kg 250
Mrkva kocky kg 260
Fazuľa zelená struky kg 200
Pirohy lekvárové kg 100
Pirohy zemiakovo-bryndzové kg 100
Knedle s tvarohovou náplňou kg 60
Karfiol obaľovaný kg 200
Pstruh dúhový- kalibrovaný 270 g, mrazený pitvaný, bez glazúry, nesolený kg 130
Losos-mrazený filet s kožou, bez kosti, glazúra do 10%, vákuoovo balený , nesolený kg 200
Rybie filé HOKI, mrazené filety s kožou, hmotnosť 150g na porciu, glazúra do 5%, bez polyfosfátov, vákuovo balené, nesolené kg 800
Rybie tyčinky s krabou príchuťou, mrazené 250g, podiel rybieho mäsa, min.30% kg 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS
K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH, alebo  zmeny ceny smerom nadol
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov a v súlade s ostatným právnym predpismi
Uvedené množstvá sú predpokladané, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo množstvo zmeniť podľa skutočnej potreby
Dodávka a dovoz tovaru sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, ktoré budú vyhotovené v písomnej forme a doručené dodávateľovi elektronicky, faxom alebo v mimoriadnych prípadoch aj telefonicky
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch, 2xtýždenne v čase od 06.00 do 11.00 h na základe objednávky
Objednávateľ bude realizovať platbu na základe faktúr, splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru
Objednávateľ overí nepoškodenie obalu tovaru, záručnú dobu tovaru, označenie tovaru a množstvo tovaru v súlade s objednávkou a potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste
V prípade, ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Objednávateľ uplatňuje reklamáciu písomnou formou , zároveň je dodávateľ povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody
Doba trvania zmluvy je 6 mesiacov odo dňa jej uzavretia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 30.06.2023 00:00

8 425,00 kg

17 000,00

17 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.12.2022 13:16

15.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2022 11:01 - Vstupná ponuka 17 000,00 € Cena bez DPH
12.12.2022 11:01 - Najvýhodnejšia ponuka 17 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS