00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
elektronická stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorý sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to od 01.01.2023 do 31.12.2023. |
Stravovacia karta nemôže mať charakter všeobecného platobného prostriedku a musí byť určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach, alebo úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín). |
Od prvého dňa platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie elektronických stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach v mieste sídla objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky pre zamestnancov | € | 6,00 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných jednotiek pre zamestnancov | ks | 1750 | ||
Predpokladaný počet stravovacích kariet pre zamestnancov | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť minimálne 5 rokov s jej uvedením na karte |
stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné použitie bez PIN kódu priložením karty k POS terminálu, nevyčerpaný kredit na stravovacej karte dočerpávať v nasledujúcich 18 mesiacoch. |
stravovacia karta má | bezplatný online účet, možnosť bezplatnej blokácie karty a bezplatné vydanie náhradnej karty v prípade jej straty, možnosť prezerať zostatok na karte: v mobilnej ako aj v online aplikácii a cez sms |
Názov |
Vrátane bezplatnej dopravy na miesto plnenia a bezplatného úvodného zaškolenia zamestnancov so systémom dodávateľa. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty v eurách, provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok - 0,00%, poplatok za vydanie karty - 0€, poplatok za doručenie karty - 0€, spravovanie online účtu - 0€, sms notifikácie - 0€. |
V celkovej ponuke dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa týkajúce sa: |
a) vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky na miesto plnenia, |
b) priradenia stravných jednotiek k stravovacím kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, |
c) všetky súvisiace transakčné náklady, |
d) komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS a pod.). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky v súlade s právnou úpravou legislatívy. |
Dodanie stravných kariet dodávateľom do 5 pracovných dní od podania emailovej alebo internetovej objednávky. |
Dobíjanie kariet prebieha prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa potrieb objednávateľa. Faktúra bude objednávateľovi dodaná od dodávateľa do 5-tich pracovných dní po dobití kariet. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám podľa potreby objednávateľa kedykoľvek v priebehu mesiaca podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám najneskôr do 12 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na celom území SR objednávateľovi; zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravovacej karty. V prípade, že v požadovanom mieste plnenia nemá dodávateľ uzatvorených zmluvných partnerov, zabezpečí v danom mieste pokrytie požadovaných služieb minimálne 7 prevádzkami v bezprostrednom okolí prevádzky objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy musí preukázať, že má zmluvne dohodnuté zariadenia v celej SR vrátane mesta Nové Zámky, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu dodávateľa. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku najneskôr do 5 pracovných dní od poskytnutia adries prevádzok objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Objednávateľ a dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracúvaní osobných údajov (GDPR). |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy o GDPR. |
Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
7,00 ks
10 500,00
10 500,00
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na celom území SR objednávateľovi; zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravovacej karty. V prípade, že v požadovanom mieste plnenia nemá dodávateľ uzatvorených zmluvných partnerov, zabezpečí v danom mieste pokrytie požadovaných služieb minimálne 7 prevádzkami v bezprostrednom okolí prevádzky objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy musí preukázať, že má zmluvne dohodnuté zariadenia v celej SR vrátane mesta Nové Zámky, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu dodávateľa. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku najneskôr do 5 pracovných dní od poskytnutia adries prevádzok objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2022 13:08
14.12.2022 09:00
14.12.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2022 14:20 - Vstupná ponuka | 10 500,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2022 13:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 499,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: