• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2022 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 09:50

Detail zákazky Z202215317

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2022 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 09:50

Základné údaje

Z202215317

OF-266698

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7231906

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

36785512

SOFTIP, a. s.

Krasovského 14, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná zmluva na poskytovanie služieb podpory produktov Microsoft

technická podpora, licenčné softvérové vybavenie,

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisná zmluva na poskytovanie služieb podpory produktov Microsoft
Funkcia
Predmetom zákazky/zmluvy sú služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation.
Významná časť informačných systémov (IS) verejného obstarávateľa/objednávateľa je založená na aplikáciách Microsoft, kedy v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov verejného obstarávateľa/objednávateľa, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré verejný obstarávateľ/objednávateľ zabezpečuje vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy.
PODMIENKA NA POSKYTOVATEĽA
Úspešný poskytovateľ musí v čase uzatvorenia servisnej zmluvy disponovať platným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti  minimálne na stupeň utajenia VYHRADENÉ a to minimálne po celú dobu platnosti servisnej zmluvy.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia produktov
- Windows Server
- Windows klient
- Active Directory
- Group policy object
- Failover cluster
- MS Exchange
- MS SQL
- MS SharePoint
Paušálne služby ********************
1) Proaktívna podpora
a) Governance a sledovanie zmien Áno
b)  Štvrťročné workshopy pre zmeny a nové funkcionality Áno
2) Reaktívna podpora 8 predplatených hodín mesačne (čerpanie 2x pri prácach mimo 5x8, prenositeľnosť v rámci kvartálu)
2.1) Popis služieb
a) Podpora podľa požiadaviek Áno
b) Zmeny, inštalácie a rekonfigurácie podľa požiadaviek Áno
c) Riešenie požiadaviek a incidentov Áno
2.2) Typy požiadaviek
a) IT Help Áno
b) Incident Áno
c) Servisná požiadavka Áno
d) Konzultácia/Workshop Áno
e) Projektová podpora Áno
f) Vzdelávanie/Adaptácia Áno
3) Incident manažment SLA parametre 8x5
3.1) Popis služieb
a) Service Desk - web, email, telefón Áno
b) Mesačné reporty SLA Áno
3.2) Typy incidentov parametre TFR/TTF
a) Incident s vysokou prioritou 1h/4h
b) Incident s bežnou prioritou 2h/1d
c) Incident s nízkou prioritou 2h/1w
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA:
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov od účinnosti zmluvy.
II. CENA:
1. Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
2. V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
3. Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY A PODMIENKY NA POSKYTOVATEĽA:
1. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby podpory Microsoft uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu po dobu 12 mesiacov, so začiatkom plnenia predmetu zmluvy odo dňa účinnosti zmluvy. Dokladom o začatí poskytovania služieb podpory je akceptačný protokol o začatí poskytovania služieb podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podmienkou potvrdenia akceptačného protokolu zo strany objednávateľa je riadne predloženie dokladov v zmysle nižšie uvedených bodov 3. a 7. článku III. zmluvy (Plnenie predmetu zmluvy).
2. Poskytovateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania reaktívnej podpory.
3. Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie požadovaných služieb. V prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať služby Microsoft v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa.
4. Poskytovateľ zabezpečí pre služby Microsoft osobu oprávnenú poskytovať technickú podporu produktov spoločnosti Microsoft, zodpovednú za riadenie podpory objednávateľa, ktorý bude úzko spolupracovať s riadiacimi a technickými zamestnancami objednávateľa a zaistí, aby služba pokryla špecifické potreby a požiadavky objednávateľa. Oprávnená osoba bude pravidelne komunikovať s určenými zamestnancami objednávateľa, bude ich informovať o priebehu riešenia problémov, poskytovať informácie o stave čerpania služieb, spolupracovať s určenými zamestnancami objednávateľa
pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizovať školenia a workshopy podľa potrieb objednávateľa, doručovať proaktívne informácie a predstavovať styčný bod pre komunikáciu medzi objednávateľom a spoločnosťou Microsoft vo všetkých oblastiach popísaných v zmluve.
5. Objednávateľ poskytne poskytovateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa.
6. Poskytovateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať označenie položky, jej množstvo, počet čerpaných hodín a cenu za položku s vyčíslením celkovej ceny. V prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa.
7. Pre plnenie predmetu zmluvy sa vyžaduje aby mal poskytovateľ platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň VYHRADENÉ po celú dobu platnosti servisnej zmluvy. V prípade, ak v čase uzatvorenia servisnej zmluvy nebude poskytovateľ disponovať platným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň VYHRADENÉ, objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy.
IV. FAKTURÁCIA:
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby.
2. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť jednorazovú faktúru na cenu predmetu zmluvy do piatich pracovných dní od začatia poskytovania služieb podpory. Povinnou prílohou faktúry je akceptačný protokol o začatí poskytovania služieb podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Poskytovateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Emailová adresa na zaslanie elektronickej faktúry je faktury@nbu.gov.sk.
5. Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Poskytovateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
6. Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
V. ĎALŠIE USTANOVENIA:
1. Poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register a pod.) bude mať pochybnosti, či poskytovateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada poskytovateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie poskytovateľa poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky/zmluvy.
2. V prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať službu v zmysle zmluvy, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok.
3. Objednávateľ zároveň upozorňuje poskytovateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy, sa poskytovateľ už samotnou registráciou do systému zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronickej platformy, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
4. Poskytovateľ je povinný spĺňať požiadavky na technické vlastnosti predmetu plnenia a osobitné požiadavky na plnenie počas celej doby platnosti zmluvy. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v technických vlastnostiach alebo v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré zakladá oprávnenie poskytovateľa odstúpiť od zmluvy.
5. Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a poskytovateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 00:00

1,00 celá zákazka

23 760,00

19 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2022 14:27

13.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 541
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2022 14:33 - Vstupná ponuka 23 736,00 € Cena s DPH
12.12.2022 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka 23 736,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS