36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
36785512
SOFTIP, a. s.
Krasovského 14, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK
Servisná zmluva na poskytovanie služieb podpory produktov Microsoft
technická podpora, licenčné softvérové vybavenie,
Služba
1. Servisná zmluva na poskytovanie služieb podpory produktov Microsoft
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy sú služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation. |
Významná časť informačných systémov (IS) verejného obstarávateľa/objednávateľa je založená na aplikáciách Microsoft, kedy v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov verejného obstarávateľa/objednávateľa, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré verejný obstarávateľ/objednávateľ zabezpečuje vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy. |
PODMIENKA NA POSKYTOVATEĽA |
Úspešný poskytovateľ musí v čase uzatvorenia servisnej zmluvy disponovať platným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň utajenia VYHRADENÉ a to minimálne po celú dobu platnosti servisnej zmluvy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia produktov | |
- | Windows Server |
- | Windows klient |
- | Active Directory |
- | Group policy object |
- | Failover cluster |
- | MS Exchange |
- | MS SQL |
- | MS SharePoint |
Paušálne služby | ******************** |
1) Proaktívna podpora | |
a) Governance a sledovanie zmien | Áno |
b) Štvrťročné workshopy pre zmeny a nové funkcionality | Áno |
2) Reaktívna podpora | 8 predplatených hodín mesačne (čerpanie 2x pri prácach mimo 5x8, prenositeľnosť v rámci kvartálu) |
2.1) Popis služieb | |
a) Podpora podľa požiadaviek | Áno |
b) Zmeny, inštalácie a rekonfigurácie podľa požiadaviek | Áno |
c) Riešenie požiadaviek a incidentov | Áno |
2.2) Typy požiadaviek | |
a) IT Help | Áno |
b) Incident | Áno |
c) Servisná požiadavka | Áno |
d) Konzultácia/Workshop | Áno |
e) Projektová podpora | Áno |
f) Vzdelávanie/Adaptácia | Áno |
3) Incident manažment | SLA parametre 8x5 |
3.1) Popis služieb | |
a) Service Desk - web, email, telefón | Áno |
b) Mesačné reporty SLA | Áno |
3.2) Typy incidentov | parametre TFR/TTF |
a) Incident s vysokou prioritou | 1h/4h |
b) Incident s bežnou prioritou | 2h/1d |
c) Incident s nízkou prioritou | 2h/1w |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov od účinnosti zmluvy. |
II. CENA: |
1. Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady poskytovateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. V prípade, ak poskytovateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Poskytovateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené poskytovateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY A PODMIENKY NA POSKYTOVATEĽA: |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby podpory Microsoft uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu po dobu 12 mesiacov, so začiatkom plnenia predmetu zmluvy odo dňa účinnosti zmluvy. Dokladom o začatí poskytovania služieb podpory je akceptačný protokol o začatí poskytovania služieb podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podmienkou potvrdenia akceptačného protokolu zo strany objednávateľa je riadne predloženie dokladov v zmysle nižšie uvedených bodov 3. a 7. článku III. zmluvy (Plnenie predmetu zmluvy). |
2. Poskytovateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania reaktívnej podpory. |
3. Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie požadovaných služieb. V prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať služby Microsoft v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa. |
4. Poskytovateľ zabezpečí pre služby Microsoft osobu oprávnenú poskytovať technickú podporu produktov spoločnosti Microsoft, zodpovednú za riadenie podpory objednávateľa, ktorý bude úzko spolupracovať s riadiacimi a technickými zamestnancami objednávateľa a zaistí, aby služba pokryla špecifické potreby a požiadavky objednávateľa. Oprávnená osoba bude pravidelne komunikovať s určenými zamestnancami objednávateľa, bude ich informovať o priebehu riešenia problémov, poskytovať informácie o stave čerpania služieb, spolupracovať s určenými zamestnancami objednávateľa |
pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizovať školenia a workshopy podľa potrieb objednávateľa, doručovať proaktívne informácie a predstavovať styčný bod pre komunikáciu medzi objednávateľom a spoločnosťou Microsoft vo všetkých oblastiach popísaných v zmluve. |
5. Objednávateľ poskytne poskytovateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa. |
6. Poskytovateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať označenie položky, jej množstvo, počet čerpaných hodín a cenu za položku s vyčíslením celkovej ceny. V prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa. |
7. Pre plnenie predmetu zmluvy sa vyžaduje aby mal poskytovateľ platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň VYHRADENÉ po celú dobu platnosti servisnej zmluvy. V prípade, ak v čase uzatvorenia servisnej zmluvy nebude poskytovateľ disponovať platným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti minimálne na stupeň VYHRADENÉ, objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť jednorazovú faktúru na cenu predmetu zmluvy do piatich pracovných dní od začatia poskytovania služieb podpory. Povinnou prílohou faktúry je akceptačný protokol o začatí poskytovania služieb podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Poskytovateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Emailová adresa na zaslanie elektronickej faktúry je faktury@nbu.gov.sk. |
5. Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Poskytovateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
6. Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento poskytovateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA: |
1. Poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register a pod.) bude mať pochybnosti, či poskytovateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada poskytovateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie poskytovateľa poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky/zmluvy. |
2. V prípade, že poskytovateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať službu v zmysle zmluvy, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok. |
3. Objednávateľ zároveň upozorňuje poskytovateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy, sa poskytovateľ už samotnou registráciou do systému zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronickej platformy, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
4. Poskytovateľ je povinný spĺňať požiadavky na technické vlastnosti predmetu plnenia a osobitné požiadavky na plnenie počas celej doby platnosti zmluvy. V prípade, ak poskytovateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v technických vlastnostiach alebo v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré zakladá oprávnenie poskytovateľa odstúpiť od zmluvy. |
5. Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a poskytovateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 00:00
1,00 celá zákazka
23 760,00
19 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2022 14:27
13.12.2022 09:00
13.12.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2022 14:33 - Vstupná ponuka | 23 736,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2022 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 736,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: