• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2022 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 10:50

Detail zákazky Z202215287

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2022 09:29
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 10:50

Základné údaje

Z202215287

OF-266581

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7231862

Objednávateľ

45018545

Okresný súd Revúca

SNP 539/1, Revúca, 05001, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou elektronických stravovacích kariet

zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, elektronické stravné lístky, dodanie elektronických stravných lístkov, stravovacie karty

  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravovacie karty
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou elektronických stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky EUR 6,40
Predpokladané množstvo elektronických stravovacích poukážok ks 3211
Predpokladaný počet stravovacích kariet ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
Elektronická stravovacia karta obsahuje názov zamestnávateľa držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta obsahuje číslo karty resp. čiarový kód
Elektronická stravovacia karta obsahuje meno držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta obsahuje platnosť karty
Elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu
Elektronická stravovacia karta umožňuje bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku)
Elektronická stravovacia karta umožňuje spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na web stránke dodávateľa
Elektronická stravovacia karta umožňuje spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom mobilnej aplikácie kompatibilnej s OS Android a IOS
Elektronická stravovacia karta umožňuje spravovanie kariet zamestnávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na web stránke dodávateľa
Elektronická stravovacia karta umožňuje priradenie hodnoty poukážok ku kartám cez profil/online systém na web stránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania objednávky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Doba platnosti zmluvy od 01.01.2023 do 31.12.2023.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas do sídla objednávateľa.
Dodanie stravovacích kariet na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ do 5 pracovných dní od vystavenia objednávky objednávateľom a doručenia dodávateľovi. Za doručenie sa považuje aj elektronické zaslanie objednávky.
Dodávka stravovacích poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravovacích poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním elektronických stravovacích kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravovaciu poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravovacej poukážky.
Výška provízie sa vyjadruje percentom alebo % zľavou s nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky, je maximálne 0,1 % a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu.
Nominálnu hodnotu jednej elektronickej stravovacej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena na úhradu za dodané elektronické stravovacie poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných elektronických stravovacích poukážok a celkovej ceny za elektronickú stravovaciu poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ nebude faktúrovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na svojej webovej stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na web stránke dodávateľa, prostredníctvom ktorého bude objednávateľ oprávnený zadávať:
a) Čiastkové objednávky pre vydanie nových kariet podľa potreby objednávateľa, ako aj komplexné spravovanie týchto kariet (blokovanie, zrušenie, personalizáciu, priradenie elektronických stravovacích poukážok a vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám),
b) Čiastkové objednávky pre priradenie hodnôt elektronických stravovacích poukážok podľa potreby objednávateľa.
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho elektronickými stravovacími kartami s minimálne 5 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v meste Revúca. Ich zoznam predloží dodávateľ objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne množstvo odobratých elektronických stravovacích kariet  je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené elektronické stravovacie karty. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní.
Názov Upresnenie
Doba platnosti elektronickej stravovacej karty minimálne 24 mesiacov od vydania
Doba platnosti elektronickej stravovacej poukážky minimálne 12 mesiacov od priradenia hodnoty elektronickej poukážky ku stravovacej karte
Interval objednávania stravovacích poukážok 1 x mesačne formou objednávky objednávateľa
Splatnosť faktúr 30 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SNP 539/1, Revúca, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 00:00

3 211,00 ks

20 570,95

20 570,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2022 09:29

13.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2022 13:59 - Vstupná ponuka 20 570,95 € Cena s DPH
12.12.2022 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka 20 570,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS