00397610
Technická univerzita v Košiciach
Letná 9, Košice, 04200, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Darčekové poukážky pre zamestnancov prostredníctvom elektronických darčekových kariet
Darčekové elektronické poukážky, benefity
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie darčekových poukážok pre zamestnancov prostredníctvom elektronických darčekových kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie darčekových poukážok pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických darčekových kariet (kultúrne a športové podujatia, nákup potravín, kníh, elektroniky, hračiek, športových potrieb, drogérie a kozmetiky, vitamínov, liekov, oblečenia, obuvi, wellness, masáži, návšteva kín, návšteva divadiel, prípadne ďalšie iné využitie) v zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálny objem finančných prostriedkov | EUR | 17 271,00 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet: | ks | 95 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta: | obsahuje názov dodávateľa, názov objednávateľa, číslo karty, meno držiteľa, platnosť karty |
Elektronická stravná karta: | obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Elektronická stravná karta: | bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku) |
Elektronická stravná karta: | platnosť minimálne 12 mesiacov od vydania |
Elektronická stravná karta: | spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na webstránke dodávateľa. |
Elektronická stravná karta: | spravovanie kariet zamestnávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webstránke dodávateľa |
Elektronická stravná karta: | priradenie hodnoty elektronických darčekových poukážok na karty cez profil/online systém na webstránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky/čiastkovej výzvy |
Elektronická stravná karta: | personalizácia darčekovej karty (logo objednávateľa) |
Elektronická stravná karta: | možnosť platby online |
Elektronická stravná karta: | akceptácia po celom Slovensku v rozsahu požadovaných služieb |
Názov |
Držiteľom karty bude zamestnanec. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy a poplatky okrem provízie. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä, ale nie výlučne vydanie, aktivácie, deaktivácie, blokovania, personalizáciu, priradenie poukážok a vedenie zamestnaneckých účtov k darčekovým elektronickým kartám, dodanie do sídla objednávateľa, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy na svojej webovej stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na webstránke dodávateľa. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných zariadení v SR, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho darčekových kariet. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek dodaných objednávateľovi (priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov a dodaných stravných poukážok) bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy. |
Podmienky neupravené v tejto Zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie Zmluvy. |
Celková cena za predmet zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, balením a dodaním darčekových elektronických kariet a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Bayerova 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
19.12.2022 08:00
1,00 balík
17 271,00
17 271,00
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2022 16:08
14.12.2022 08:00
14.12.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2022 08:44 - Vstupná ponuka | 17 270,99 | € | Cena s DPH |
13.12.2022 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 269,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: