• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2022 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2022 10:50

Detail zákazky Z202215239

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2022 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2022 10:50

Základné údaje

Z202215239

OF-266634

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7237705

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

36394556

Liptovské pekárne a cukrárne VČELA - Lippek k.s.

1.mája 1919, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárske výrobky

Chlieb, pečivo, potraviny

  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekársky tovar
Funkcia
potraviny
raňajkové pečivo
príloha
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb 250 - 300 g ks 250000
Chlieb 1000 - 1050 g ks 9500
Rožok ks 223500
Šatôčka tvarohová ks 10400
Šatôčka lekvárová ks 10000
Makovka ks 11400
Závin tvarohový 200 g ks 850
Vianočka ks 510
Rožok grahamový ks 15350
Rožok cereálny ks 2600
Strúhanka kg 550
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chlieb krájaný, balený 250 g konzumný chlieb, pšeničný alebo pšenično-ražný, krájaný, balený, 250 - 300 g
Chlieb 1000 g konzumný chlieb, pšeničný alebo pšenično-ražný, krájaný, balený, 1 000 - 1050 g
Rožok rožok hladký, štandard, pečivo vodové, bežné, 40 - 45 g
Šatôčka tvarohová pečivo tukové, jemné, s tvarohovou náplňou, 80 - 90 g
Šatôčka lekvárová pečivo tukové, jemné, s lekvárovou náplňou, 80 - 90 g
Makovka pečivo tukové, jemné, 80 g, s makovým posypom
Závin tvarohový pečivo tukové, jemné, s tvarohovou náplňou, balený, 200 - 220 g,
Vianočka pečivo tukové, jemné, s hrozienkami, balená, 300 - 350 g
Rožok gramový pšeničné pečivo s pridaním grahamovej celozrnnej múky min. 20 %, 45 - 50 g
Rožok cereálny celozrnné tmavé bežné pečivo, tukové, pšenično-ražný šrot min. 20 %, 60 - 70 g
Strúhanka balenie 0,5 kg - prípadne po dohode s odberateľom aj iné
Dodanie postupné poskytnutie plnenia - opakované dodania
Periodicita čiastkových dodávok denne pondelok až sobota
Upresnenie množstva jednotlivých dodávok telefonicky alebo e-mailom minimálne 2 pracovné dni pred dodaním, každé odberné miesto samostatne
Fakturácia dekádne po ukončení dekády, pre každé odberné miesto samostatne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy predloží kupujúcemu štrukturovaný položkovitý cenový rozpočet predmetu zmluvy potvrdený oprávnenou osobou.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na pekárske výrobky
Doprava na miesta určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu pekárskych výrobkov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Fakturácia dekádne so splatnosťou 30 dní od doručenia faktúry, tzn. v zmysle OPET.
Dovoz tovaru denne (okrem nedelí a sviatkov) 1. odberné miesto v čase od 7.00 do 12.00 hod a 2. odberné miesto v čase do 7.00 hod.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 12 mesiacov.
Množstvo uvedené v technickej špecifikácii je predpokladané a závislé na počte stravníkov objednávateľa, nie záväzné. Dodávateľ doručí do 3 dní od uzavretia zmluvy položkovitý rozpočet predmetu plnenia (tzn. množstva uvedeného v technickej špecifikácii) podpísaný oprávnenou osobou.  Dodávateľ je povinný dodávať počas platnosti zmluvy za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte, ktorý predloží objednávateľovi po uzatvorení zmluvy.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
Dodanie sa bude realizovať na 2 odberné miesta. V sídle objednávateľa a v stredisku vzdialenom maximálne 15 km. Každé odberné miesto si bude zabezpečovať objednávky a odber tovaru. Fakturácia bude samostatne na každé odberné miesto.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Rámcová dohoda končí uplynutím doby na ktorú bola uzavretá, alebo vyčerpaním celkového finančného objemu. Koniec rámcovej dohody je podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr.
Predmet plnenia bude realizovaný od 1.1.2023 do 31.12.2023 -  12 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks - viď. technická špecifikácia vyššie

148 124,00

133 242,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2022 14:06

14.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 151
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2022 09:51 - Vstupná ponuka 147 929,45 € Cena s DPH
14.12.2022 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 147 929,45 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS