• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2022 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2022 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2022 14:00

Detail zákazky Z202215233

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2022 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2022 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2022 14:00

Základné údaje

Z202215233

OF-266656

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7237682

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

36530506

Food Factory Slovakia s.r.o.

Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ryža, strukoviny a obilniny (12-17)

ryža, fazuľa, hrach, šošovica, sója, bulgur, mak, orechy, sézam, kokos

  • 03211300-6 - Ryža
  • 03212210-5 - Suché strukoviny
  • 15332300-7 - Spracované orechy
  • 03111500-7 - Sezamové semená
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ryža, strukoviny a obilniny
Funkcia
Dodávka ryže, strukovín a obilnín pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ryža lúpaná guľatozrnná kg 2500
Fazuľa biela malá bal. 1kg/5kg kg 250
Fazuľa farebná bal. 1kg/5kg kg 200
Šošovica bal. 1kg/5kg kg 200
Hrach žltý lúpaný polený bal. 1kg/5kg kg 200
Sójové kocky kg 250
Bulgur kg 50
Ryžový chlieb bal. 130 - 150g ks 4000
Mak mletý modrý kg 10
Orechy vlašské kg 10
Sézam lúpaný kg 10
Kokos sušený strúhaný kg 10
Krémový prášok na puding kg 50
Zemiakový škrob jemný 200g kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
trvanlivosť: min. 3 mesiace od dodania tovaru
Ryža lúpaná guľatozrnná 1. trieda kvality, balenie 1kg
Fazuľa biela malá 1. trieda kvality, suchá, balenie 1kg/5kg
Fazuľa farebná 1. trieda kvality, suchá, balenie 1kg/5kg
Šošovica 1. trieda kvality, suchá, balenie 1kg/5kg
Hrach žltý lúpaný polený 1. trieda kvality, suchý, balenie 1kg/5kg
Sójové kocky sójový extrudovaný výrobok
Bulgur výrobok z celozrnnej penice
Ryžový chlieb 120g celozrnný
Mak mletý modrý 1. trieda kvality
Orechy vlašské 1. trieda kvality, vlašské orechy bez škrupiny, jadrá
Sézam lúpaný sézamové semienka
Krémový prášok na puding krémový prášok s vanilkovou arómou na prípravu krémov a plniek. Obsahuje: kukuričný škrob, aróma, farbivo (karotény, riboflavíny)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doba trvania Rámcovej dohody je od 01.01.2023 do 31.03.2023 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ už pri stanovovaní cien, pri zapojení sa do súťaže, berie do úvahy „vývoj spotrebiteľských cien“ a ich predpokladaný nárast v nasledujúcom období, predpokladanú infláciu a celkový nárast jednotkových cien, tak aby bol schopný zabezpečiť dodávky komodít na stanovené obdobie.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotlivé ceny s DPH na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kódexom. Predávajúci zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov.
Komodity musia spĺňať požiadavky Vyhlášky o jedlom obilí a mlynských výrobkoch z obilia a Vyhláška o pekárenských výrobkoch, cukrárskych výrobkoch a cestovinách v z. n. p.. Komodity musia spĺňať požiadavky podľa Zákona o potravinách na skladovanie, predaj a prepravu potravín. Komodity musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi a musia byť označené v štátnom (slovenskom) jazyku údajmi: v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom o potravinách.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia tak ako je uvedené v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená neuspokojivá referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza obstarávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je predávajúci povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity.
V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky fakturovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:-ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval,-pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky,-dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00).V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

3

1,00 na základe čiastkových objednávok

10 554,84

8 795,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2022 11:46

14.12.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 48
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2022 09:51 - Vstupná ponuka 10 554,84 € Cena s DPH
14.12.2022 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka 10 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS