00306525
Mesto Komárno
Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Poskytnutie služieb hromadného stravovania zamestnancov formou elektronických stravovacích kariet
Stravovacie karty, doručenie stravovacích kariet, elektronické stravovacie karty
Služba
1. Poskytnutie služieb hromadného stravovania zamestnancov formou elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného stravovania po dobu 8 mesiacov elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické karty na úhradu ceny stravovania. |
Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný priemerný počet zamestnancov počas trvania Rámcovej dohody (8 mesiacov) | ks | 216 | 220 | |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR s DPH | 5,50 | ||
Možnosť platby stravovacou kartou v rozmedzí od | EUR | 0,01 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Celkový predpokladaný počet stravovacích poukážok | 45 760 kusov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, t. j., doručenie stravovacích kariet na adresu objednávateľa. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 8 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. |
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Verejného obstarávateľa. |
Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Verejný obstarávateľ neodobral predpokladané množstvo, t. j. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkovéh výšku stanoveného finančného limitu. |
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Verejného obstarávateľa. |
Presné množstvá elektronických stravovacích poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach Verejný obstarávateľ. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Verejného obstarávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám Verejného obstarávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. |
Objednávka bude obsahovať číslo karty držiteľa Verejného obstarávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty elektronickej stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca Verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravovacích poukážok k príslušným elektronickým stravovacím kartám najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie elektronických stravovacích kariet do 5 pracovných dná odo dňa doručenia vlastného návrhu plnenia kritéria. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke ( na adresu Verejného obstarávateľa). |
Podanie objednávky na dodanie elektronických stravovacích poukážok môže Verejný obstarávateľ zaslať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom). |
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátane ceny elektronických stravovacích kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.). |
Dodávateľ si nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej elektronickej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, vyhotovenie elektronických stravovacích kariet, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude verejný obstarávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Definícia a požiadavky na elektronickú stravovaciu kartu: |
Elektronickou stravovacou kartou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 5,00 eur a je asociovaná k elektronickej stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Každý zamestnanec dostane jednu elektronickú stravovaciu kartu, ktorá sa bude na mesačnej báze dobíjať stravnými jednotkami. |
Stravovacia karta bude určená výlučne na úhradu stravy v určených zariadeniach a na úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín), ktoré sú zmluvnými partnermi úspešného uchádzača (ďalej len "stravovacie zariadenie") |
Držiteľom karty bude zamestnanec verejného obstarávateľa. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 Zákonníka práce a zákona č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o z mene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
V prípade straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty verejný obstarávateľ požaduje bezodplatne vyhotoviť a dodať novú elektronickú stravovaciu kartu a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nahlásenia karty, krádeže alebo zničenia elektronickej karty a zabezpečiť, aby elektronické stravovacie poukážky nevyužité do dátumu nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty, boli prenesené na novo vydanú elektronickú stravovaciu kartu narádzajúcu pôvodnú elektronickú stravovaciu kartu. |
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Stravovania karta : | - musí obsahovať názov a logo dodávateľa, |
- | - musí byť opatrená najmenej 3 osobitnými ochrannými prvkami proti falšovaniu a zneužitiu, ktoré uchádzač vo svojej ponuke popíše, |
- | - musí byť bezkontaktná, |
- | - musí obsahovať 4číselný PIN kód s možnosťou jeho zmeny - pričom požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50,00 €, |
- | - musí mať minimálnu platbu kartou od 0,01 €, |
- | - musí byť použiteľná na účel stravovania (nie výber v hotovosti), |
- | - musí mať platnosť minimálne 25 mesiacov a obsahovať dátum exspirácie /vyznačený rok a mesiac/, |
- | - musí byť s možnosťou individuálneho overenia zostatku hodnoty elektronických stravných jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, na webovom portáli uchádzača - po každej transakcii, |
- | - musí mať číselný kód karty, |
- | - v prípade ceny, ktorá je vyššia ako zostatok na karte osobitne na stravovanie, zamestnancovi musia umožniť v hotovosti doplatiť skutočnú účtovanú cenu, |
- | - musí byť bezodplatne prevedená do vlastníctva verejného obstarávateľa momentom dodania, |
- | - musí byť na požiadanie držiteľa karty okamžite zablokovaná v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia, |
- | - musí obsahovať poučenie pre účely správneho používania pre držiteľa karty. |
Interval objednávania elektronických stravných poukážok | Raz mesačne, v prípade nástupu nového zamestnanca podľa potreby Verejného obstarávateľa. |
Vyhotovenie elektronickej stravovacej karty | Podľa Verejného obstarávateľa. |
Mesto Komárno, Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
8
1,00 cely predmet zákazky
202 070,00
202 070,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2022 10:51
21.12.2022 11:00
21.12.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2022 11:08 - Vstupná ponuka | 202 069,00 | € | Cena s DPH |
07.12.2022 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 202 069,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: