00682420
Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.
Štefániková 27, Bratislava, 81499, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích kariet
stravovacie karty, zabezpečenie stravovania, stravné jednotky
Služba, Tovar
1. Stravovacie karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej jednotky | € | 7 | ||
Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 7410 | ||
Predpokladaný počet stravovacích kariet | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
forma stravnej poukážky | elektronická stravovacia karta |
stravovacia karta musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
stravovacia karta musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
stravovacia karta musí obsahovať | meno a priezvisko držiteľa karty |
stravovacia karta musí obsahovať | názov Objednávateľa |
stravovacia karta musí obsahovať | číslo karty |
stravovacia karta musí obsahovať | platnosť karty |
stravovacia karta umožňuje | zablokovanie v prípade straty |
stravovacia karta umožňuje | bezkontaktnú aj kontaktnú platbu |
stravovacia karta/dodávateľ umožňuje | kontrolovať stav účtu jeho držiteľom |
stravovacia karta/dodávateľ umožňuje | kontrolovať transakcie vykonané kartou jej držiteľom |
dodávateľ/zákaznícka zóna umožňuje | hromadnú aktiváciu stravovacích kariet Objednávateľom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesta plnenia. Miestami plnenia je sídlo Objednávateľa v Bratislave a regionálne zastúpenia Objednávateľa v Trnave, Žiline, Trenčíne, Nitre, Komárne, Liptovskom Mikuláši, Banskej Bystrici, Košiciach a Prešove. Adresy regionálnych zastúpení dodá Objednávateľ Dodávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov Dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pričom dodanie stravovacích kariet zabezpečí Dodávateľ do 5 pracovných dní od doručenia menného zoznamu. |
Plnenie bude prebiehať na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky alebo do uplynutia doby, na ktorú sa zmluva uzatvára (12 mesiacov), podľa toho, čo nastane skôr. |
Objednávateľ bude stravné jednotky objednávať spravidla jedenkrát mesačne, pričom dodávateľ zabezpečí ich priradenie k jednotlivým stravovacím kartám (dobitie) do 24 hodín od prijatia objednávky. V prípade potreby môže Objednávateľ vystaviť v mesiaci viacero objednávok. |
Objednávanie stravných jednotiek môže Objednávateľ realizovať prostredníctvom internetovej stránky dodávateľa - zákazníckej zóny. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu, resp. spôsob komunikácie s Objednávateľom a spôsob objednávania stravovacích kariet a stravných jednotiek. |
Výška poplatku za poskytnuté služby bude na faktúre uvedená percentuálne, ako rozdiel medzi nominálnou hodnotou stravnej jednotky a jej celkovou cenou, pričom môže ísť aj o záporné číslo. Percentuálna sadzba poplatku za poskytnuté služby bude uvádzaná v každej faktúre a zároveň prepočítaná na eurá. |
Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej jednotky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH. |
Výška poplatku za poskytnuté služby bude nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích kariet, zahŕňa províziu Dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a tiež všetky náklady za vydanie, revydanie, blokáciu, aktiváciu, personalizáciu stravovacích kariet, náklady na priradenie stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám (dobitie), vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, všetky transakčné náklady a komunikáciu s držiteľom karty (zasielanie sms a pod.). |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej jednotky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej jednotky sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný doručiť počas platnosti a účinnosti zmluvy Dodávateľovi akúkoľvek objednávku. |
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravovacích kariet | minimálne 24 mesiacov |
Interval objednávania stravných poukážok | spravidla 1 x mesačne |
Štefánikova 27, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
7 410,00 stravé jednotky
51 870,00
51 870,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2022 15:26
16.12.2022 10:00
16.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2022 16:21 - Vstupná ponuka | 51 870,00 | € | Cena bez DPH |
15.12.2022 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 869,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: