• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2022 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2022 09:50

Detail zákazky Z202215200

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.12.2022 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2022 09:50

Základné údaje

Z202215200

OF-266527

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7237668

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Windows Server Datacenter

operačný systém, nákup licencií

  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Win Server Datacenter Core 16 LSA + support na 3 roky
Funkcia
Win Server Datacenter Core 16 LSA
support na 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Core Windows Server functionality Áno
Hybrid integration Áno
OSEs*/Hyper-V isolated containers Neobmedzené
Windows Server containers Neobmedzené
Storage Replica Áno
Software-defined networking Áno
Software-defined storage Áno
Služby technickej podpory (SA) min. 36 mesiacov
Možnosť prechodu na vyššiu verziu počas min. 36 mesiacov
Referenčný model AAA-90053
 2. Win Server Datacenter Core 2 LSA + support na 3 roky
Funkcia
Win Server Datacenter Core 2 LSA
support na 3 roky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet: ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Core Windows Server functionality Áno
Hybrid integration Áno
OSEs*/Hyper-V isolated containers Neobmedzené
Windows Server containers Neobmedzené
Storage Replica Áno
Software-defined networking Áno
Software-defined storage Áno
Služby technickej podpory (SA) min. 36 mesiacov
Možnosť prechodu na vyššiu verziu počas min. 36 mesiacov
Referenčný model AAA-30380
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prijať/neprijať ponuku, ktorej celková cena za predmet zákazky bude vyššia ako výška predpokladanej hodnoty zákazky.
2. Celková cena je vrátane dopravy do miesta dodania (Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava) a vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (doprava, vyloženie a naloženie tovaru, vynesenie, poskladanie) na miesto plnenia, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
3. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný, v originálnom balení, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. Nemôže sa jednať o repasovaný alebo inak renovovaný, reklamovaný tovar a pod.
4. Dodaný tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
5. Dodávateľ najneskôr nasledujúci deň po nadobudnutí účinnosti Zmluvy predloží Objednávateľovi referenciu minimálne jednej dodávky tovaru obdobného charakteru, ako je predmet zákazky v celkovej hodnote 5000,- Eur s DPH. V prípade nesplnenia tejto požiadavky Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
6. Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Zmluvy predloží elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, značka, číslo, typové označenia tovaru; doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. presná špecifikácia konfigurácie jednotlivých zariadení, cena za jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH.
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo na požiadanie o bezplatné odprezentovanie Dodávateľom navrhovaného plnenia zákazky. Odprezentovanie musí prebehnúť najneskôr do 48 hodín od zaslania požiadavky Objednávateľom.
8. Objednávateľ do 48 hodín od prezentácie alebo od obdržania záväznej ponuky ponuku prijme alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
9. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach.
10. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou. V opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
11. V prípade, ak súčasti plnenia predmetu zákazky nebudú vzájomne kompatibilné alebo ak nespĺňajú minimálne požiadavky dané verejným obstarávateľom, Objednávateľ si vyhradzuje právo vyzvať Dodávateľa, aby v rovnakej cene predložil funkčný ekvivalent predmetu zákazky. Ak sa tak nestane, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
12. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa.
13. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ s vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
14. Objednávateľ oznámi vady dodaného tovaru bezodkladne, najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t.j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady. V prípade zistenia funkčnej závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s identickými parametrami.
15. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním.
16. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.
17. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní celého predmetu zákazky, prílohou ktorej musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
18. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
19. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať tovar podľa opisu, poskytnúť službu v súlade so Zmluvou alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
20. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať Plnenie včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 50 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny plnenia.
21. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
22. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

19.12.2022 08:00 — 23.12.2022 12:00

28,00 ks

81 303,60

67 753,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.12.2022 08:46

14.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 536
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2022 13:48 - Vstupná ponuka 81 302,40 € Cena s DPH
09.12.2022 13:48 - Najvýhodnejšia ponuka 81 302,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS