42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
52005551
Ticket Service, s.r.o.
Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou alebo ekvivalentom
stravovacia karta
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou alebo ekvivalentom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota stravovacej jednotky | EUR | 5,00 | ||
| Predpokladané maximálne množstvo čipových kariet | ks | 80 | ||
| Lehota na poskytnutie služby | do | 31.03.2024 | ||
| Cena za zhotovenie elektronických stravných kariet | EUR | 0 | ||
| Počet stravovacích jednotiek | ks | 18000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
| Stravovacia karta obsahuje | meno a priezvisko držiteľa karty |
| Stravovacia karta | je platná 3 roky odo dňa jej vydania |
| Miesto dodania stravovacích kariet | Slovenská republika- Bratislava |
| PIN karty | áno, s možnosťou zmeny |
| Online aplikácia | áno |
| Možnosť prezerať zostatok | áno |
| Možnosť bezkontaktnej karty | áno, do 20 EUR |
| Bezpečnostný číp na karte | áno |
| Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca | áno |
| Možnosť zablokovania karty v prípade straty | áno |
| Vystavenie novej elektronickej stravovacej karty | áno, do 2 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Nominálna hodnota stravovacej jednotky musí byť uhradená v celej výške. |
| Provízia dodávateľa služby zahŕňa všetky náklady spojené za sprostredkovanie služby vrátane všetkých nákladov súvisiacich s vyhotovením a dodaním elektronických stravovacích kariet objednávateľovi, resp. ďalšími nákladmi spojené s plnením predmetu Rámcovej dohody. Suma provízie sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta. |
| Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača a nominálna hodnota jednej stravovacej jednotky (5,00 EUR) a vyjadruje sa v %. Počas trvania Rámcovej dohody je nemenná. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť bezodkladne po uzatvorení Rámcovej dohody kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo, e-mail), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť bezodkladne po uzatvorení Rámcovej dohody výšku jeho provízie z nominálnej hodnoty stravnej poukážky vyjadrenú v percentách (%). |
| Plnenie predmetu Rámcovej dohody sa bude realizovať na základe objednávok objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravovacej jednotky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednotky sú zahrnuté v provízii dodávateľa. |
| Stravovacie karty sú akceptované vo viac ako 4.000 stravovacích zariadeniach v rámci celej Slovenskej republiky. |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet alebo ich ekvivalentom - stravné poukážky vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať objednávateľom v požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. |
| Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej jednotky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky (jednotky) je 5,00 EUR a je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u prevádzkovateľov zmluvných zariadení́, aby tieto boli pri vstupe viditeľne označené etiketou a logom dodávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie stravovacích kariet objednávateľovi do 5 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích kariet, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie karty objednávané a miesto dodania. Objednávku na dodanie stravovacích kariet objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému/e-mailu. |
| Dodávateľ zabezpečí dobitie objednávateľom objednaných stravovacích jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 2 prac. dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích jednotiek, nominálnu hodnotu objednaných stravovacích jednotiek, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie jednotky objednávané. Objednávku na dobitie objednaných stravovacích jednotiek k stravovacím kartám objednávateľ zadá prostredníctvom elektr. objednávkového systému/e-mailu. |
| Objednávateľ počas uzatvorenej rámcovej dohody v prípade zníženého počtu zamestnancov v objednávke zaktualizuje skutočný počet stravovacích kariet. |
| Dodávateľ vyúčtuje objednávateľovi cenu za stravovacie jednotky priradené k stravovacím kartám vždy za každú jednotlivú objednávku objednávateľa faktúrou. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej vystavenia. Faktúra bude uhradená objednávateľom bezhotovostným prevodom v prospech bankového účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
| Na faktúre žiada objednávateľ uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade omeškania dodávateľa služby, s dodávkou predmetu dohody, zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,01% fakturovanej sumy za každý i začatý deň omeškania. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú do 31.03.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr |
| Nevyčerpaný kredit na elektronickej stravovacej karte v mesiaci dobytia je možné vyčerpať po dobu minimálne 3 mesiacov. |
| Názov | Upresnenie |
| Maximálny počet zamestnancov (kariet) | 80 |
| Nominálna hodnota jednej stravovacej jednotky | 5,00 |
| Maximálny počet stravných jednotiek | 18000 |
Letisko M.R. Štefánika, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
99 000,00
90 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2022 14:20
19.12.2022 13:27
19.12.2022 13:42
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.12.2022 14:59 - Vstupná ponuka | 99 000,00 | € | Cena s DPH |
| 12.12.2022 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 98 990,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: