• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2022 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 13:27
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 14:20

Detail zákazky Z202215174

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2022 14:20
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2022 13:27
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2022 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2022 14:20

Základné údaje

Z202215174

OF-266502

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7265905

Objednávateľ

42355826

Dopravný úrad

Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK

Dodávateľ

52005551

Ticket Service, s.r.o.

Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou alebo ekvivalentom

stravovacia karta

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravovacou kartou alebo ekvivalentom
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravovacej jednotky EUR 5,00
Predpokladané maximálne množstvo čipových kariet ks 80
Lehota na poskytnutie služby do 31.03.2024
Cena za zhotovenie elektronických stravných kariet EUR 0
Počet stravovacích jednotiek ks 18000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravovacia karta obsahuje meno a priezvisko držiteľa karty
Stravovacia karta je platná 3 roky odo dňa jej vydania
Miesto dodania stravovacích kariet Slovenská republika- Bratislava
PIN karty áno, s možnosťou zmeny
Online aplikácia áno
Možnosť prezerať zostatok áno
Možnosť bezkontaktnej karty áno, do 20 EUR
Bezpečnostný číp na karte áno
Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca áno
Možnosť zablokovania karty v prípade straty áno
Vystavenie novej elektronickej stravovacej karty áno, do 2 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nominálna hodnota stravovacej jednotky musí byť uhradená v celej výške.
Provízia dodávateľa služby zahŕňa všetky náklady spojené za sprostredkovanie služby vrátane všetkých nákladov súvisiacich s vyhotovením a dodaním elektronických stravovacích kariet objednávateľovi, resp. ďalšími nákladmi spojené s plnením predmetu Rámcovej dohody. Suma provízie sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača a nominálna hodnota jednej stravovacej jednotky (5,00 EUR) a vyjadruje sa v %. Počas trvania Rámcovej dohody je nemenná.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť bezodkladne po uzatvorení Rámcovej dohody kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo, e-mail), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť bezodkladne po uzatvorení Rámcovej dohody výšku jeho provízie z nominálnej hodnoty stravnej poukážky vyjadrenú v percentách (%).
Plnenie predmetu Rámcovej dohody sa bude realizovať na základe objednávok objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený zmeniť nominálnu hodnotu stravovacej jednotky počas plnenia predmetu. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednotky sú zahrnuté v provízii dodávateľa.
Stravovacie karty sú akceptované vo viac ako 4.000 stravovacích zariadeniach v rámci celej Slovenskej republiky.
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet alebo ich ekvivalentom - stravné poukážky vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať objednávateľom v požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom.
Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej jednotky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky (jednotky) je 5,00 EUR a je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť u prevádzkovateľov zmluvných zariadení́, aby tieto boli pri vstupe viditeľne označené etiketou a logom dodávateľa.
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravovacích kariet objednávateľovi do 5 pracovných dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích kariet, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie karty objednávané a miesto dodania. Objednávku na dodanie stravovacích kariet objednávateľ zadá prostredníctvom elektronického objednávkového systému/e-mailu.
Dodávateľ zabezpečí dobitie objednávateľom objednaných stravovacích jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 2 prac. dní od prijatia záväznej objednávky objednávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať počet objednaných stravovacích jednotiek, nominálnu hodnotu objednaných stravovacích jednotiek, meno a priezvisko zamestnancov objednávateľa, pre ktorých sú stravovacie jednotky objednávané. Objednávku na dobitie objednaných stravovacích jednotiek k stravovacím kartám objednávateľ zadá prostredníctvom elektr. objednávkového systému/e-mailu.
Objednávateľ počas uzatvorenej rámcovej dohody v prípade zníženého počtu zamestnancov v objednávke zaktualizuje skutočný počet stravovacích kariet.
Dodávateľ vyúčtuje objednávateľovi cenu za stravovacie jednotky priradené k stravovacím kartám vždy za každú jednotlivú objednávku objednávateľa faktúrou. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej vystavenia. Faktúra bude uhradená objednávateľom bezhotovostným prevodom v prospech bankového účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Na faktúre žiada objednávateľ uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade omeškania dodávateľa služby, s dodávkou predmetu dohody, zaplatí dodávateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,01% fakturovanej sumy za každý i začatý deň omeškania.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú do 31.03.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr
Nevyčerpaný kredit na elektronickej stravovacej karte v mesiaci dobytia je možné vyčerpať po dobu minimálne 3 mesiacov.
Názov Upresnenie
Maximálny počet zamestnancov (kariet) 80
Nominálna hodnota jednej stravovacej jednotky 5,00
Maximálny počet stravných jednotiek 18000

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Letisko M.R. Štefánika, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

99 000,00

90 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2022 14:20

19.12.2022 13:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2022 13:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2022 14:59 - Vstupná ponuka 99 000,00 € Cena s DPH
12.12.2022 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 98 990,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS