00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Toaletný papier a hygienické výrobky z papiera
toaletný papier, jednorazové utierky, servítky
Tovar, Služba
1. Toaletný papier a hygienické výrobky z papiera
|
|
---|---|
Funkcia |
toaletný papier a hygienické výrobky z papiera |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Detské vlhčené utierky - antibakteriálne Balenie: ks (min. 15 utierok) | ks | 1600 | ||
Servítky Rozmer: 33x33 cm Farba: biela Balenie: min. 500 ks/bal. | bal | 120 | ||
Papierové vreckovky vyťahovacie - min. 2 vr. Balenie: min.100 ks v krabičke | krab | 2000 | ||
Hygienické vreckovky, Vrstvy: min. 4, 100 % celulóza Balenie: min.10 ks/bal | bal | 100 | ||
Jednorazové papierové utierky rolka MAXI alebo ekvivalent, Materiál: 100 % celulóza Rozmer: v20xš17,5 cm dĺžka: 250 m Balenie: min.2 ks/bal.- min. 2 vr. | bal | 230 | ||
Jednorazové papierové utierky rolka Tissue alebo ekvivalent Materiál: PAP - 100% celulóza Priemer: 12cm Rozmer: 20cm x 60m Balenie: min.12 ks/bal. Počet vrstiev: min. 2 | bal | 270 | ||
Jednorazové papierové utierky so stredovým odvíjaním Priemer: 19 cm Výška: 22 Balenie: min. 6ks/bal | bal | 1180 | ||
Utierka papierová Katrin Ultima towell Plus alebo ekvivalent na ruky - tak aby sedelo do dávkovača Katrin Zásobník: Katrin Zloženie: min. 2vr., 100mx210mm Farba: biela Balenie: min. 6bal./kartón | kart | 200 | ||
Jednorazové papierové utierky kotúčové TORK mini M3 - 473246 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK Rozmer útržku: 19,8 cm x 35 cm Počet útržkov v kotúči: min. 343 Dĺžka kotúča: min. 120 m Balenie: min. 12 ks/bal. - min. 1 vrstva | bal | 800 | ||
Jednorazové papierové utierky kotúčové TORK Midi M4 - 473242 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK Materiál: celulóza/recyklát Priemer: 20,0 cm Dĺžka kotúča: min. 300 m Počet útržkov: min. 857 Rozmer útržku: 19,8 x 35 cm Balenie: min. 6 ks/bal | bal | 400 | ||
Jednorazové papierové utierky TORK WIPING Paper M4 – 473472 alebo ekvivalent Farba: biela, Balenie: min. 6ks/bal.- min. 2 vr. | bal | 124 | ||
Jednorazové papierové utierky Linteo ZZ Satin alebo ekvivalent Materiál: 100% biela celulóza Rozmer: 25x23 cm Balenie: min. 20 bal./min. 150 ks – celkom min. 3000 ks/kartón | kart | 200 | ||
Jednorazové papierové utierky TORK Premium ZZ – 100278 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK - min. 2 vr. Balenie: min. 20 bal./min. 150 ks – celkom min.3000 listov/kartón Farba: biela | kart | 200 | ||
Jednorazové papierové utierky TORK H3 290135 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK Farba: zelená Rozmery: šírka (celá): 24,8 cm dĺžka (celá): 23 cm šírka (skladaná): 24,8 cm dĺžka (skladaná): 11,5 cm Balenie: min. 20 bal./min. 200 ks – celkom min. 4000 listov/kartón | kart | 2 | ||
Detský vlhčený toaletný papier Zloženie: viskóza+polyster Farba: biela Veľkosť: š8xd37xv8 Balenie: 1 ks/min. 50 ks ústrižkov | ks | 21 | ||
Katrin systém Toilet alebo ekvivalent – toaletný papier- tak aby sedelo do dávkovača Katrin Zásobník: Katrin systém so špulkou Farba: biela Zloženie: min. 100 m, min. 2 vr. Balenie: min. 36 kotúčov v kartóne. | kart | 48 | ||
Toaletný papier Mini Jumbo Katrin Classic Gigant alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača Katrin - priemer 18 cm - min.2vr. min. 800 útržkov Farba: biela Balenie: min. 12 ks/kartón | kart | 130 | ||
Toaletný papier Mini Jumbo Katrin Classic Gigant alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača Katrin - priemer 23 cm - 2vr. min. 800 útržkov Farba: biela Balenie: min. 12 ks/kartón | kart | 130 | ||
Toaletný papier XXL, Zloženie: celulóza Balenie: min.12 ks/bal.(min.65 m rolka)- min. 2vr.Farba: biela | bal | 1580 | ||
Toaletný papier TORK TOILET ROLL SMART – 472242 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK Farba. Biela Počet vrstiev: min. 2 Počet útržkov: min.1150 Balenie: min. 6 ks/bal. | bal | 320 | ||
Zásobník na toaletný papier T62T - na toaletný papier Jumbo priemer 28 cm Materiál: plast Farba: transparentná Rozmery: výška 325 x šŕka 310 x hĺbka 130 mm | ks | 14 | ||
Zásobník TORK na skladané utierky ZZ Materiál: nerozbitná umelá hmota - uzamykateľný - s indikátorom množstva | ks | 10 |
Názov |
1. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
2. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy na miesta plnenia na paletách na území Mestskej časti Petržalka. |
3. Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
4. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. V položke 21 a 22 nepovoľujeme ekvivalent z dôvodu zachovania rovnakého vzhľadu a z dôvodu zachovania princípu efektívnosti a hospodárnosti pri nákupe papiera do zásobníkov. |
5. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
6. Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi bezodplatne vzorky tovaru, bude sa jednať najmä o položky, v ktorých ponúka ekvivalent tovaru, ak objednávateľ neurčí inú lehotu. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
7. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a obrázkov nacenených výrobkov pri predložení ponuky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
10. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. |
11. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.), ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
12.Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
13. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar je poškodený, vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. |
14. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
15. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
16. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar. |
17. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať. |
18. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. |
19. Dodaný tovar musí byť nepoškodený a v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Tovar musí byť dodaný v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom. |
20. Dodávateľ je povinný poskytnúť záruku na každý dodaný predmet v trvaní minimálne 24 mesiacov, poprípade dobu expirácie minimálne 12 mesiacov. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
22. Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 kalendárnych dní. Interval opakovaných plnení je približne 1x za mesiac pri rámcovej dohode. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
23. Nedodržanie požiadavky č. 3,6,7,11,16 a 21 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
195 000,00
162 175,05
Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názvov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2022 13:28
20.12.2022 10:00
20.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2022 19:59 - Vstupná ponuka | 195 000,00 | € | Cena s DPH |
20.12.2022 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 194 999,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: