• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2022 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 14:50

Detail zákazky Z202215170

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2022 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2022 14:50

Základné údaje

Z202215170

OF-266326

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7281385

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky a výrobky

čistiace prostriedky, dezinfekcia, mydlá, pomôcky pre udržiavanie čistoty

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky, dezinfekcia, mydlá, pomôcky pre udržiavanie čistoty
Funkcia
Čistenie, upratovania, dezinfekcia a pomôcky potrebné na jej vykonanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
WC BREF Power Aktiv Lemon wc                                                                                                                                    Balenie - blok min. 3x50g bal 1000
Domestos gél WC na vodný kameň, Zloženie: kyselina chlorovodíková 8g/100g, menej ako 5% neiónové povrchovo aktívne látky, 1 ks: min. 750 ml ks 3000
Čistič odpadov SIFO- granule alebo ekvivalent,  Objem 1 ks : min. 500 g ks 150
Osviežovač vzduchu Glade alebo ekvivalent Vôňa: podľa výberu objednávateľa - sprej Objem: min. 300 ml ks 500
Savo – univerzálny čistiaci prostriedok na podlahy Vôňa: oceán Objem: min. 750 ml ks 2500
Ajax Floral Fiesta – čistič povrchov Vôňa: konvalinka Objem: min. 5L ks 30
Diava – vosk na podlahy - samoleštiaci prípravok na podlahoviny z PVC, linolea, gumy a keramické dlaždice Objem: min. 750 ml ks 15
Mazľavé mydlo- umývanie podláh, hygienických zariadení, na priemyselné účely- vhodné na umývanie stien pred maľovaním, upratovanie pre maliarov a inštalatérov, Objem: min.9 kg ks 5
Brait Multiclean alebo ekvivalent, Objem: min. 350 ml ks 450
CIF čistiaci tekutý krém Original, Objem: min. 500 ml ks 300
Pulirapid Extra                                                                                                                                                                         Objem: min. 750 ml ks 700
Pulirapid, modrý Objem: min. 500 ml ks 500
Cleamen 210 gastron - odmasťovač Objem: min. 1 L - s rozprašovačom ks 50
Vonné sitko do pisoára Vôňa: podľa výberu objednávateľa ks 1000
Chloramin TS alebo ekvivalent - práškový dezinfekčný prípravok s odmasťovacími účinkami Objem: min. 1 kg ks 40
SANYTOL dezinfekčný prostriedok s rozprašovačom- Objem: min. 500 ml ks 1200
Nilfisk TOPWASH SV1alebo ekvivalent - čistiaci prostriedok na tepovanie Objem: min.10 L ks 2
Savo proti plesni alebo ekvivalent Objem: min. 500 ml s rozprašovačom ks 200
Savo – dezinfekčný prostriedok- Objem: min. 5 L ks 450
OKENA alebo ekvivalent čistiaci prostriedok na okná s rozprašovačom Objem: min. 500 ml ks 600
JAR prostriedok na umývanie riadu- Objem: min. 900 ml Vôňa: podľa výberu objednávateľa ks 1200
Jar na riad Objem: min. 5L Vôňa: podľa výberu objednávateľa ks 250
Jar kapsuly do umývačky riadu Balenie: 1 bal/min. 96 kapsúl Varianta: lemon bal 50
Leštidlo do umývačky riadu SOMAT alebo ekvivalent Objem: min. 750 ml ks 50
Soľ do umývačky riadu SOMAT Special XXL alebo ekvivalent Objem: min. 1,5 kg ks 50
Kryštalická sóda Zloženie: dekahydrát uhličitanu sodného (ES 612-116-4). Objem 1 ks: min. 1 kg ks 40
Čistič práčky Calgon alebo ekvivalent Zloženie: 30 % a viac zeolity, menej ako 5 % neiónové povrchovo aktívne látky, Polykarboxyláty Objem: min. 500 g ks 30
Odvápňovač kávovaru PHLIPS Saeco alebo ekvivalent - musí byť vhodný na použitie do automatických kávovarov Objem: min. 250 ml ks 100
Krém na ruky Isolda alebo ekvivalent Objem: min. 100 ml Rôzne druhy podľa objednávky objednávateľa (ochranný, hydratačný, hojivý, regeneračný,..) ks 600
Tekuté antibakteriálne mydlo s pumpičkovým dávkovačom Objem: min. 250 ml ks 400
Tekuté mydlo na umývanie rúk Objem: min. 5L ks 400
Efekt Pasta Liquid 5L alebo ekvivalent - čistiaca pasta na ruky Balenie: min. 5L bandaska ks 15
Penové mydlo do dávkovača TORK – 520501  Objem: min. 1000 ml patróna ks 350
Penové mydlo do dávkovača TORK - 420701 Dĺžka: 92 mm Výška: 240 mm Šírka: 92 mm Čistá hmotnosť: min. 1037 g Obalový materiál: plastová fľaša ks 190
Dezinfekčný gél s pumpičkou DIXI - 62% alkoholu - S glycerínom - Neoplachový Objem: min. 500 ml ks 1200
DIXI dezinfekčný roztok - Neoplachový Objem: min. 5l ks 300
Rukavice na upratovanie - velúrová úprava vnútorného povrchu - protišmyková štruktúra na dlani a prstoch Zloženie: latex Farba: žltá Balenie: ks (pár) ks 500
Jednorazové ochranné rukavice- nepudrované- nitril, Balenie: min. 100 ks/krabička, Veľkosť: S, M, L, XL - podľa objednávky objednávateľa krab. 1000
Univerzálna hubová utierka Veľkosť: 18x15 cm Balenie: min. 3ks/bal. bal 250
Utierka z mikrovlákna Zloženie: 80 % polyester, 20 % polyamid Veľkosť: min. 30x35 ks 600
Švédska utierka Farba: podľa výberu objednávateľa Zloženie: 80% polyester, 20% polyamid Veľkosť: min. 50x60 cm ks 250
Utierky na riad Materiál: bavlna s gramážou min. 200 g/m2 Balenie: min. 3 ks/ bal Farba: podľa výberu objednávateľa Rozmery: min. 50 x 70 cm bal 60
Handra na podlahu Materiál: rúno Rozmery min.: š48xd35 cm Hmotnosť: min. 98 g ks 300
Hubka na riad veľká - tvarovaná Farba: mix Balenie: min. 5 ks/bal. bal 1700
Drôtenka na riad Materiál: nerez Hmotnosť: min. 40 g Balenie: min.10 ks/bal. bal 125
Kefa na riad - plast Farba: mix Rozmery: dĺžka 6.5 cm/šírka 6.5 cm/výška 29 cm ks 15
Zvon na odpad Materiál: guma, rukoväť z pevného nelakovaného dreva ks 40
Súprava na čistenie toaliet - voľne stojaca štetka s plastovým držadlom Veľkosť min.: 15x15x40 Balenie po 1ks ks 200
Náhradná WC kefa Tvar: oválny Farba: biela ks 150
Mop Vileda ActiveMax 109729 Rozmery: 40/45 x 15 cm - s poťahom z aktívneho vlákna - plochý ks 200
Náhrada na mop Vileda active Rozmer: 40/45 × 15 cm ks 300
SET MOP Držiak mopu Flipper - 40 cm - Mechanický - Tyč - Návlek ks 30
Flipper návlek - 40 cm - Bavlna - Uchytenie pomocou jazyka - Možnosť prania ks 80
Upratovacia sada Vileda Ultramax 155737 - vedro so žmýkacím košom - mop s trojdielnou skrutkovacou tyčou, dĺžka120 cm - rozmer hlavice 35 x 10 cm, rozmer návleku 36 x 14 cm - objem min.10 L Balenie: set mop + vedro/set set 30
Náhrada na mop Vileda Ultramax Turbo  Materiál: 100% mikrovlákno Rozmery náhrady: 36 x 14 cm Balenie: min. 2 ks/bal. bal 50
Zmetáková súprava - plastová lopatka s gumovou lištou a tvarovanou rukoväťou - metlička s čiernymi štetinami Farba: mix Balenie: set metlička+zmeták/ set set 80
Zmeták Dĺžka vlasu: min. 7 cm Spodná plocha štetín metly: 32 x 8 cm Stredne husté štetiny. Farba: rôzne ks 120
Ciroková metla - drevená rúčka - min. 5xprešívaná Rozmery: Šírku má 30 cm. Dĺžka rúčky je 95 cm. Celková dĺžka metly je 143cm ks 40
Metla na drhnutie dlážky - s rúčkou Rozmer: 30 cm (hlava metly) Balenie: ks (hlava metly+rúčka) ks 20
Drevená kefa na podlahu Farba: hnedá Rozmery: d60xš180xv40 mm ks 30
Kefka na radiátor – dvojitá ks 30
Stierka na podlahu Záber stierky: 45 cm Materiál: oceľ / plast / guma Rozmer balenia: 81 x 13 x 3,5 cm Dĺžka násady: 70 - 133 cm (teleskopická) Farba: tyrkysová ks 10
Stierka na okná s teleskopickou násadou - pre všetky druhy hladkých sklenených povrchov - otočný kĺb - teleskopická násada v rozmedzí min. 200 cm - uško na zavesenie ks 80
Oprašovač prachu s teleskopickou násadou - antistatický ks 300
Vedro PVC Objem: min. 10 L Farba: podľa výberu objednávateľa Rukoväť: plastová ks 80
Odpadkový kôš Objem: 40l Farba: čierna, šedá ks 70
Svorka na vrecká Balenie: min. 6 ks/bal. Farba: podľa výberu objednávateľa Rozmery: 11 cm Materiál: plast bal 10
Gumičky Farba: rôzna Typ: 619 Balenie: bal/min. 80 ks bal 3
Zapaľovač na plynový sporák - vetruodolný - flexibilný krk Rozmery: min. 29 cm Balenie: 1 ks ks 13
Jednorazová zástera Materiál: polyetylén, 20 mikrónov Farba: biela, transparentná Veľkosť: univerzálna Rozmer: 120 x 70 cm Balenie: min. 100 ks/bal. bal 12
Hygienické podložky Veľkosť: 90x60 Materiál: vrchná vrstva z netkanej textílie + jemný papier + vláknitá buničina, zadná strana z polyetylénu Absorpčná kapacita: min. 300 ml Balenie: min. 100 ks/bal bal 300
Zásobník na tekuté mydlo T13B Objem: min. 500 ml Farba: biela Rozmery: výška 170 x šŕka 105 x hĺbka 125 mm Materiál: plast ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
2. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy na miesta plnenia na paletách na území Mestskej časti Petržalka.
3. Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
4. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. V označených položkách objednávateľ uprednostní originálny výrobok z dôvodu dosahovania overených výsledkov pri ich použití, nakoľko sa budú používať aj v materských školách a z dôvodu zachovania princípu efektívnosti a hospodárnosti pri nákupe/používaní náhradných dielov.
5. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
6. Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi bezodplatne vzorky tovaru, bude sa jednať najmä o položky, v ktorých ponúka ekvivalent tovaru, ak objednávateľ neurčí inú lehotu. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a obrázkov nacenených výrobkov pri predložení ponuky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
10.Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
11. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.), ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
12.Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
13. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar je poškodený, vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
14. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
15. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
16. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
17. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
18. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
19. Dodaný tovar musí byť nepoškodený a v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Tovar musí byť dodaný v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom.
20. Dodávateľ je povinný poskytnúť záruku na každý dodaný predmet v trvaní minimálne 24 mesiacov poprípade dobu expirácie minimálne 12 mesiacov
21. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
22. Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 kalendárnych dní. Interval opakovaných plnení je približne 1x za mesiac pri rámcovej dohode. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Nedodržanie požiadavky č. 2,3,6,7,8,11,16,21 a 22 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

127 000,00

105 824,07

Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názvov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2022 13:23

20.12.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 495
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.12.2022 20:15 - Vstupná ponuka 127 000,00 € Cena s DPH
20.12.2022 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka 126 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS