• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 10:49
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 11:40

Detail zákazky Z202215142

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 10:49
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 11:40

Základné údaje

Z202215142

OF-266515

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7231783

Objednávateľ

00596221

"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK

Dodávateľ

40219291

Viera Szíkorová SANTECH

Veľký Grob 10, Veľký Grob, 92527, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky

Čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, pomôcky na umývanie a čistenie, mopy, toaletný papier,

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky.
Funkcia
Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky na zabezpečenie čistoty a hygieny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. JAR , čistiaci prostriedok na odstránenie mastnoty, 900 ml ks 400
2. SAVO originál, tekutý dezinfekčný prostriedok , 1000 ml ks 700
3. REAL, pohlcovač pachov, 1000 ml ks 500
4. Dezinfekto spray, na dezinfekciu umývateľných povrchov,                750 ml ks 800
5. Parfumovaný koncentrát  v spray, na všetky umývateľné                  povrchy,  500 ml ks 200
6. REWO UNI,  odstraňovač  hrdze a vodného kameňa,  1000 ml ks 100
7. Tekuté antibakteriálne mydlo,  1000 ml ks 200
8. TBL toaletný papier, 2 vrstvy celulóza, návin min. 110 m ks 1000
9. Piesok na umývadlá a riad, 500 g ks 100
10. Tekutý piesok na umývadlá a riad, 750 g ks 100
11. INOX prípravok na nerez s rozprašovačom, 750 ml ks 100
12. SAVO proti plesni s rozprašovačom, 500 ml ks 20
13. Odmasťovač antibakteriálny na rúre a grily s rozprašovačom, 750 ml ks 50
14. Univerzálna dezinfekcia  na všetky povrchy bez chlóru s rozprašovačom, 750 ml ks 200
15. SUPRASEPT spray, rýchla dezinfekcia umývateľných povrchov, 750 ml ks 200
16. Rukavice upratovacie, Favorit, veľ. L (pár) pár 400
17. Umývacia handra na podlahu mäkká, 60x90 cm ks 200
18. Drôtenka nerezová, 40 g ks 100
19. Utierka na riad SUPERCLEAR, 40x35 cm ks 200
20. Hubka na riad Jumbo,  15 x 7x 4,50 cm ks 100
21. SIFO na čistenie odpadu, 500 g ks 100
22. Osviežovač vzduchu a textílií s rozprašovačom , 350 ml ks 200
23. TBL INFINITI MINI , náplň do elektronického osviežovača vzduchu ks 100
24. TBL INFINITI MAXI , náplň do elektronického osviežovača vzduchu ks 5
25. Ochranný krém na ruky, 100 ml ks 200
26. Švédska utierka, 260 g, 40 x 40 cm ks 100
27. TBL papierová utierka AUTO CUT, 3 vrstvy, 100 % celulóza, návin min. 225 m, 6 ks v balení, kompatibilná s dávkovačom TBL  AUTO CUT balenie 60
28. Bezoplachová alkoholová dezinfekcia na ruky, 5000 ml ks 20
29. Vonný koncentrát DEO KORFU, 5000 ml ks 20
30. Vrecia na odpad zaťahovacie, 700 x 1100 mm, 70 my, bal. 25ks/rol. balenie 100
31. Sáčky do koša, 600 x 800 mm, 35 my, bal. 25ks/rol. balenie 100
32. TBL sada WC kefa s držiakom, vysoká odolnosť voči zlomeniu a oteru ks 20
33. Mop FIX TOPMOP, 40 cm, 180 g , biely ks 30
34. Mop FIX Microborsten, 40 cm, žltý ks 30
35. Tekutý koncentrovaný prípravok na dezinfekciu mopov a umývateľných povrchov, 5000 ml ks 5
36. Čistiaci prípravok so silným zmáčacím prípravkom na namáčanie mopov, 5000 ml ks 5
37. Čistiaci prostriedok na konvektomaty COMBI CLEAN, 10 kg ks 10
38. Umývací a čistiaci prostriedok do umývačky riadu ECOSOL PLUS, 13 kg ks 28
39. Leštiaci prostriedok do umývačky riadu ECOSOL NEUTRAL, 10 kg ks 10
40. Tekutý odstraňovač škvŕn,  1000 ml ks 60
41. Biolit na lietajúci a lezúci hmyz ks 40
42. Upratovací vozík 2 x 20 lit., s držiakom vriec, bočným košíkom, oporou na mop ks 4
43. TBL Alkoholová bezoplachová dezinfekcia na ruky s hydratáciou pokožky 1100 ml, kompatibilná s dávkovačom TBL ks 50
44. TBL mydlová pena na ruky s hydratačným účinkom, 1100 ml, kompatibilná s dávkovačom TBL SENZOR ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom rámcovej dohody je zásobovanie kupujúceho čistiacimi, hygienickými a dezinfekčnými prostriedkami  podľa dennej potreby prevádzky, doprava predmetu zákazky .
Aktuálne množstvo a sortiment z celkového množstva budú upresňované na základe telefonickej, e-mailovej objednávky zo strany kupujúceho. Objednávku doručí kupujúci predávajúcemu najneskôr do 48 hod. pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v dňoch: pondelok až piatok od 7:00 h. do 14.:00 h. počas celej doby trvania zmluvy.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží položkový cenník v zložení: názov, množstvo, jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH a cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Ceny jednotlivých položiek predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena musí byť konečná a dodávateľ v nej zahrnie dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, balné, vyloženie. Kúpnu cenu predmetu zmluvy je možné meniť výlučne len na základe zmien obchodných podmienok vyplývajúcich zo všeobecne právnych noriem SR, a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami.
Zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len formou písomných číslovaných dodatkov v zmysle § 18 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odsúhlasených a riadne podpísaných oboma zmluvnými stranami. Pre platnosť dodatkov k tejto zmluve sa vyžaduje dohoda o celom texte.
Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu predmetu plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť prípadné vady predmetu planenia, v čo najkratšom technicky možnom čase (maximálne do 48 hod.) od uplynutia reklamácie kupujúceho.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá výrobkov sú orientačné získané z predchádzajúceho plnenia zmluvy nie sú záväzným ukazovateľom ani pre jednu zmluvnú stranu. Množstvo bude objednané podľa  aktuálnych potrieb objednávateľa.
Kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar nad rámec zazmluvneného množstva a sortimentu podľa aktuálnej ponuky predávajúceho a potreby kupujúceho.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová 14 dňová splatnosť. Objednávateľ neposkytuje finančné preddavky, resp. zálohové platby.
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov.
Ukončenie zmluvy: 1)Písomnou dohodou k dohodnutému termínu. 2)Písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo strán s 1-mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane. 3)Okamžitým odstúpením pri podstatnom porušení zmluvy v zmysle § 345 ObZ a ak: a)predávajúci opakovaným alebo zavineným omeškaním dodávok spôsobí závažné nedostatky v zásobovaní kupujúceho, b)po 3-násobnej uznanej reklamácii kvality a omeškania, c)pri nedodržaní zml. cien. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. M.R. Štefánika 8, Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

31 100,00

31 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2022 10:52

13.12.2022 10:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2022 11:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 643
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2022 18:42 - Vstupná ponuka 31 099,99 € Cena s DPH
08.12.2022 12:18 - Najvýhodnejšia ponuka 31 061,11 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS