37886479
Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec
Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, 05981, SVK
35849258
Biomedica Slovakia, s.r.o.
Drobného 27, Bratislava, 84101, SVK
Diagnostické súpravy pre stanovenie špecifického IgE
špecifické IgE, alergén, EIA, Hytec 288, alergénový disk, sérum
Tovar, Služba
1. Diagnostické súpravy pre stanovenie špecifického IgE
|
|
---|---|
Funkcia |
A/ Diagnostické súpravy sú určené pre in vitro detekciu špecifických IgE v ľudskom sére na alergény viazané na diskových nosičoch. Detekcia je založená na princípe EIA. Diagnostické súpravy sú určené pre aplikáciu na analyzátore Hytec 288. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A1/ Alergénové disky – špecifický presne definovaný alergén viazaný na vhodnom disku určený pre in vitro diagnostiku šIgE na analyzátore Hytec 288. Jednotlivé druhy alergénov sú definované podľa katalógu výrobcu. | disk / ks | 15 000 | ||
A2/ Kalibrátor (Calibrator Kit) súprava 5 kalibrátorov s definovanými hodnotami určená pre kalibráciu meraní šIgE na analyzátore Hytec 288. | balenie | 4 | ||
A3/ Konjugát určený pre in vitro diagnostiku šIgE na analyzátore Hytec 288 (balenie á 29 ml). | balenie | 25 | ||
A4/ Substrát určený pre in vitro diagnostiku šIgE na analyzátore Hytec 288 (balenie á 125 ml). | balenie | 30 | ||
A5/ PNPP pre substrát, určené pre in vitro diagnostiku šIgE na analyzátore Hytec 288 (balenie á 100 tbl). | balenie | 10 | ||
A6/ Zastavovací roztok určený pre in vitro diagnostiku šIgE na analyzátore Hytec 288 (balenie á 1000 ml). | balenie | 10 | ||
A7/ Kontroly určené pre in vitro diagnostiku šIgE na analyzátore Hytec 288. Balenie obsahuje 2 negatívne a 2 pozitívne kontrolné séra, každé po 2 ml. | balenie | 3 | ||
A8/ Premývací roztok (koncentrovaný) určený pre in vitro diagnostiku balenie šIgE na analyzátore Hytec 288 (balenie á 1000 ml). | balenie | 6 | ||
A9/ IgE referenčné disky určené pre in vitro diagnostiku, balenie na analyzátor Hytec 288. (balenie á 100 ks) | balenie | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ svoju cenovú kalkuláciu predloží elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy elektronicky (mailom) oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby. |
Všetky dokumenty v elektronickej podobe musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, následne naskenované (scan) a zaslané verejnému obstarávateľovi. |
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max. do 14 dní. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu: počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku. |
Zásielka (y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia. |
Súprava (y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku. |
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi. |
Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb. |
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení. |
Dolný Smokovec č. 70, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súb.
36 740,00
36 740,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2022 09:37
09.12.2022 10:00
09.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2022 10:27 - Vstupná ponuka | 36 740,00 | € | Cena bez DPH |
07.12.2022 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 740,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: