00321575
Mesto Rajec
Námestie SNP 2/2, Rajec, 01522, SVK
53597699
EKORECYKLING Services
Ciglianska cesta 737/5, Prievidza, 97101, SVK
Zber, odvoz, zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) s odpadom v zmysle zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber, odvoz a zhodnotenie (likvidácia) biologicky rozložiteľných kuchynských odpadov z komplexnej bytovej výstavby. Odpad bude sústredený v 120 litrových uzatvorených nádobách. Perforácia nádob výhradne v hornej časti nádoby, kde nedochádza k styku s odpadom alebo odvetrané veko. Vedenie evidencie odpadu, mesačné vystavenie evidenčných listov odpadu a podklady pre ročné hlásenie príslušným orgánom štátnej správy v zmysle platnej legislatívy. Počet vývozov je predpokladaný. Položka je určená ako súčin počtu nádob (110ks) a počtu vývozov za zmluvné obdobie (52x) | počet vývozov | 5720 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté. | áno |
Pod zberom biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu – kat. číslo 20 0108 sa rozumie zber a výmena všetkých zberných nádob, pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere Dodávateľ zberanú nádobu nahradí prázdnou, vyčistenou a vydezinfikovanou nádobou a umiestni ju na pôvodné miesto, resp. stojisko. | áno |
V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, dodávateľ je povinný nádobu na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je dodávateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú. | áno |
Zabezpečenie starostlivosti o čistotu zberných nádob formou výmeny odvážanej nádoby za prázdnu, vyčistenú a vydezinfikovanú nádobu. Uvedené čistenie a dezinfekcia nádoby sa uskutoční pred každým zberom každej nádoby. | áno |
2. Prenájom zberných nádob o objeme 120 litrov s uzatváraním brániacim prieniku dažďovej vody do nádoby
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom zberných nádob o objeme 120 litrov s uzatváraním brániacim prieniku dažďovej vody do nádoby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom zberných nádob o objeme 120 litrov s uzatváraním brániacim prieniku dažďovej vody do nádoby. Počet jednotiek je určený ako súčin počtu nádob (110ks) a počtu mesiacov trvania zmluvného vzťahu (12 mesiacov). 110x12 = 1320. | nádoba/mesiac | 1320 |
Názov |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien pre jednotlivé položky. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
Dodávateľ je v lehote podľa predchádzajúceho bodu povinný taktiež predložiť : a) Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedeného odpadu na základe zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Predmetné potvrdenie potrebuje objednávateľ preukázať v prípade kontroly riadiacich orgánov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. b) Certifikáty systému manažérstva ISO 9001 a ISO 14001. |
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy: |
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
Zabezpečenie plnenia Zmluvy: |
a) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
b) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery - 120L, plné s ventilmi, bez sáčku, vymieňané pri každom zbere) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z |
c) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný 1x týždenne, v pravidelných termínoch, v čase od 8,00 h do 14,00 h v pracovných dňoch. Po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času. |
d) Dodávateľ je povinný mať uzatvorené poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu v minimálnej sume 20 000€. |
e) Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu za nedodržanie vývozu v dohodnutom termíne 1,00 eur/nádobu za každý deň omeškania. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Kritériom je najnižšia cena. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok . |
Dodávateľ bude fakturovať objednávateľovi iba za plnenie skutočne vykonané. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia. |
Objednávateľ informuje, že v prípade preukázateľných dôvodov na zvýšenie jednotkových cien (najmä PHM či poplatkov za skládkovanie) či vzniku iných podstatných náležitostí, sa tieto budú uzatvárať písomnou formou, t.j. dodatkom k tejto zmluve a v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. V prípade neodôvodneného či nepodloženého navýšenia jednotkových cien služby, bude objednávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvy. |
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného poskytovateľom vždy k 10 kalendárnemu dňu nasledujúceho mesiaca v ktorom bol zber vykonaný. Splatnosť je do 30 dní odo dňa doručenia daňového dokladu. Podkladom k vystaveniu faktúry zo strany Dodávateľa je evidenčný list odpadov. |
Dodávateľ akceptuje rozmiestnenie nádob podľa požiadavky Objednávateľa na existujúcich stojiskách . Dodávateľ navrhne presný harmonogram zberu odpadu aj so zonáciou ,vzhľadom na jeho kapacity a rozmiestnenie stojísk. |
Predpokladaný počet zberných nádob : 110ks. Počet nádob môže byť zmenený podľa aktuálnych potrieb objednávateľa na vyššie uvedené stojiská. Fakturovaná suma bude vypočítaná podľa jednotkových cien a aj pri zmene počtu nádob bude vždy určená podľa jednotkových cien. |
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel a zabezpečí ich ďalšie zhodnotenie. Potvrdením zhodnotenia bude mesačné elektronické zasielanie vážnych lístkov z prevádzky, ktorá zhodnotí odpad. |
Dodávateľ zaznamená do elektronickej evidencie odpadov množstvo odobratého BRKO v kilogramoch a tento doklad - tzv. Evidenčný list odpadov, v ktorom je uvedený koncový spracovateľ/zhodnotiteľ, pošle vždy do 7 dňa nasledujúceho mesiaca v elektronickej podobe e-mailom objednávateľovi. Ak objednávateľ do 7 dní odobraté množstvo nerozporuje, považuje sa za správne. |
Zberné nádoby musia byť v zmysle vyhlášky č. 371/2015 Z.z., §14, ods. (11) farebne odlíšené hnedou farbou a zároveň označené štítkom s rozmermi najmenej 15 cm x 15 cm, ktorý je čitateľný, nezmazateľný, umiestnený na zbernej nádobe na viditeľnom mieste a obsahuje nápis „BIOLOGICKY ROZLOŽITEĽNÝ KOMUNÁLNY ODPAD“ alebo „BIOODPAD“ alebo „BIOLOGICKÝ ODPAD“. |
Dodávateľ po prvý krát dodá objednávateľovi nádoby 7 dní pred zahájením prvého zvozu predmetu zmluvy v súlade s harmonogramom. |
V prípade, že objednávateľ bude požadovať mimoriadny odvoz BRKO – VŽP, informuje o tom dodávateľa min. 3 pracovné dni vopred a súčasne sa s ním dohodne na zmenách. |
Cena za predmet plnenia zahŕňa odber BRKO – VŽP, ich prepravu, následné zhodnotenie/ zneškodnenie, prenájom a čistenie nádob a elektronickú evidenciu. |
- Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy je možné platnosť zmluvy ukončiť : a) dohodou zmluvných strán, pre platnosť ktorej sa vyžaduje písomná forma b) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany, v dohodnutej jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po jej doručení druhej zmluvnej strane c) odstúpení odberateľa od zmluvy v prípade, ak: • dodávateľ poruší povinnosť odoberať BRKO v dohodnutých termínoch riadne a včas, • dodávateľ poruší povinnosť predložiť objednávateľovi evidenčný list |
Rajec, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 celkom
124 644,30
103 870,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2022 14:03
15.12.2022 14:00
15.12.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2022 15:05 - Vstupná ponuka | 120 000,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2022 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 999,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: