• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2022 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 10:50

Detail zákazky Z202215124

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2022 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 10:50

Základné údaje

Z202215124

OF-266549

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7217995

Objednávateľ

00738344

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby

Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby a kancelárske zariadenia IV.

obálky, kancelársky papier, dátumovacia pečiatka, rýchloviazač, poznámkový blok

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30124510-2 - Popisovače
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 30192133-2 - Strúhadlá na ceruzky
  • 30192100-2 - Vymazávacie potreby (guma, zmizík)
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30195900-1 - Biele tabule a magnetické tabule
  • 30192170-3 - Nástenky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poštové obálky
Funkcia
Poštové obálky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poštová obálka - formát A4 - počet ks 5000
Poštová obálka - formát A5 - počet ks 5000
Poštová obálka - formát A6 - počet ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poštové obálky: biele, čisté
Poštové obálky: samolepiace
 2. Rýchloviazač papierový závesný
Funkcia
Rýchloviazač papierový závesný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rýchloviazač papierový závesný: formát A4,
Rýchloviazač papierový závesný: určený na zakladanie dokumentov, rôzne farby, materiál min 200 g kartón.
 3. Kancelársky papier A4
Funkcia
Kancelársky papier A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet bal 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelársky papier A4: min. 80g, matný , biely, 500 listov v balení, vhodný na laserovú aj atramentovú tlač.
 4. Poznámkový blok - bloček kocka
Funkcia
Poznámkový blok - bloček kocka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poznámkový blok - bloček kocka cca 83x83x75 mm, nelepiaci, biely, min. 700 listov v balení
 5. Pečiatka pre odtlačok dátumu
Funkcia
Pečiatka pre odtlačok dátumu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pečiatka pre odtlačok dátumu: Samofarbiaca dátumová pečiatka, farba čierna, výška odtlače dátumu min. 4 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (Predmet obstarávania bude dodaný jednorazovo)
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 5 pracovných dní po uzavretí Kúpnej zmluvy.
Cena dopravy musí byť premietnutá do jednotkovej ceny tovaru
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní predmetu zákazy na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 14:00 hod. /. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu III. Technická špecifikácia predmetu zákazky nebude verejným obstarávateľom odobratý.
Názov Upresnenie
Doprava na miesto plnenia Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 2,80m, Max. šírka 2,40 m

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

15.12.2022 08:00 — 16.12.2022 14:00

1,00 zákazka

4 060,00

3 383,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári; prípadne doloží obrázok, fotku, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2022 08:56

09.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2022 16:08 - Vstupná ponuka 3 838,80 € Cena s DPH
09.12.2022 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 3 180,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS