31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
36335720
SANIMAT, s.r.o.
Betliarska 3741/9, Bratislava, 85107, SVK
Jednorazové lepiace hygienické rohože
Jednorazové lepiace hygienické rohože
Tovar, Služba
1. Jednorazové lepiace hygienické rohože
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové lepiace hygienické rohože na použitie v laboratóriách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorazové lepiace hygienické rohože - množstvo | vrstiev | 720 | ||
Jednorazové lepiace hygienické rohože - 1 balenie | vrstiev | 30 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednorazové lepiace hygienické rohože - rozmer | 60 x 115 cm (+/- 6 cm) |
Jednorazové lepiace hygienické rohože - hrúbka jednej vrstvy | 35 mikrometrov |
Jednorazové lepiace hygienické rohože - materiál | plast |
Jednorazové lepiace hygienické rohože - farba | modré |
Jednorazové lepiace hygienické rohože | s vysokou absorpciou, 100% TAD celulóza + recyklovaný materiál |
Typ použitia: | interiér |
Priľnavý povrch jednotlivých vrstiev s výškou 35 mikrometrov zachycuje prach a špinu z topánok. | |
Každá vrstva musí slúžiť na jedno použitie, po ktorom sa jednoducho odtrhne, čím sa odkryje vrstva nová. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH na 2 desatinné miesta, s uvedením ich obchodného názvu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ktorý bol predmetom zákazky. Až po odsúhlasení kvalitatívnych parametrov vzoriek objednávateľom, postúpi objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ zálohu neposkytuje. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
16.12.2022 15:03
1,00 súbor
540,00
540,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2022 15:04
09.12.2022 09:15
09.12.2022 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2022 20:21 - Vstupná ponuka | 540,00 | € | Cena bez DPH |
09.12.2022 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 495,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: