• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2022 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2022 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2022 15:30

Detail zákazky Z202215107

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2022 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2022 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2022 15:30

Základné údaje

Z202215107

OF-266198

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7212770

Objednávateľ

00596299

Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých

Kátovská 21, Holíč, 90851, SVK

Dodávateľ

34099514

MIK, s.r.o.

Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

potraviny, bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky

  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131410-2 - Šunka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bravčové karé čerstvé bez kosti, vákuovo nebalené kg 300
bravčové stehno čerstvé bez kosti, vákuovo nebalené kg 350
bravčové plece čerstvé, bez kosti, vákuovo nebalené kg 670
bravčový bôčik čerstvý kg 65
hovädzie predné čerstvé, plece, bez kosti, vákuovo nebalené kg 500
hovädzie zadné - roštenka, čerstvé, bez kosti, vákuovo nebalené kg 150
hovädzie zadné - stehno, čerstvé, bez kosti, vákuovo nebalené kg 250
saláma šunková bravčová, podiel bravčového mäsa minimálne 50% kg 40
saláma šunková hydinová, podiel kuracieho mäsa minimálne 50% kg 15
šunka bravčová, podiel bravčového mäsa minimálne 65% kg 45
šunka kuracia, podiel kuracieho mäsa minimálne 65% kg 5
saláma Inovecká alebo ekvivalent, podiel bravčového mäsa minimálne 83% kg 80
saláma diétna Liptov alebo ekvivalent (minimálny obsah bravčového mäsa 42,3%, hovädzieho mäsa 25,8%, bravčovej slaniny 23,4%) kg 260
párky polodiétne Bratislavské alebo ekvivalent, minimálny obsah bravčového mäsa 52%, hovädzie 10% kg 200
párky viedenské alebo ekvivalent, minimálny obsah mäsa 55%, maximálny obsah tuku 40% kg 150
jaternice čerstvé,podiel bravčového mäsa min 45%,ryža min 25% kg 60
klobása (minimálny obsah mäsa 85%) kg 120
slanina údená kg 45
slanina oravská - Bravčový bok bez kosti 90 % kg 20
špekáčiky, podiel mäsa minimálne 70% kg 20
pečeňový syr,podiel bravčovej pečene minimálne 38%, bravčové mäso minimálne 34% kg 85
údená krkovička bez kosti podiel minimálne 75% brav. mäsa - nebalená vákuovo kg 30
údené bravčové karé bez kosti, podiel bravčového mäsa minimálne 74%, nebalené vákuovo kg 40
bravčová masť kg 450
tlačenka, podiel vareného mäsa z bravčových hláv min 53%, vareného bravčového srdca min 20% kg 25
škvarky bravčové kg 40
kosti pílené kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby Akosť 1. trida
Všetky položky predmetu zákazky musia byť dodávané v chladenom nie mrazenom stave na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí respektíve zmrazení
mäso a mäsové výrobky bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku
mäsové výrobky obsah soli pri mäkkých mäsových výrobkoch musí byť nižší ako 2,5 g/100 g výrobku a pri trvanlivých mäsových výrobkoch menej ako 4,0 g/100 g výrobku.
mäso čerstvé, nie mrazené ani rozmrazené mäso, bez prívlastkov krehčené, šťavnaté, solené, mäsový prípravok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch od 07:00 - do 10:00 hod., dopravu na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ  v súlade s platnými hygienickými predpismi
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať číslo objednávky, súčasťou faktúry je dodací list, podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. Objednávateľ požaduje 1x faktúru v listinnej podobe.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé a schválené s náležitými dokladmi RVaPS na prepravu predmetu zákazky.
Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. Pri každej dodávke čerstvého mäsa žiadame priložiť doklad o pôvode mäsa (chov), zabití a delení.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, obdobie 6 mesiacov, od 01. 01. 2023 do 30. 06. 2023.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád, resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej minimálnej doby trvanlivosti/dátumu spotreby, a počas doby trvanlivosti/spotreby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Výrobky musia byť balené len v tovaroch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefonický kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje tovar dovážať tri krát do týždňa - pondelok, streda, piatok.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.
Názov Upresnenie
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: doložiť doklad o pravidelnosti veterinárneho dohľadu za posledných 5 mesiacov Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

21 Kátovská, Holíč, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

6

1,00 ks

21 550,00

19 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2022 14:36

08.12.2022 14:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2022 14:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2022 14:44 - Vstupná ponuka 21 550,00 € Cena s DPH
05.12.2022 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 21 550,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS