• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 10:20

Detail zákazky Z202215101

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 10:20

Základné údaje

Z202215101

OF-266499

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7217975

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

33659681

Ing. Eduard Schváb - Emka nábytok

SNP 7, Nové Zámky, 94001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslá na kolieskach

kancelárske kreslá na kolieskach

  • 33193120-6 - Kreslá na kolieskach
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslá na kolieskach pre mestský úrad
Funkcia
kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslá na kolieskach (viď. príloha) ks 15
šírka cm 66
hĺbka cm 70
výška cm 118 128
výška sedu cm 47 57
nosnosť kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál ekokoža
farba čierna
 2. Kancelárske kreslo na kolieskach pre mestskú políciu
Funkcia
kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo na kolieskach (viď. príloha) ks 1
šírka cm 66
hĺbka cm 70
výška cm 118 128
výška sedu cm 47 57
nosnosť kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál ekokoža
farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 08:00 do12:00 h.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar podľa vzoru, viď. príloha vrátane návodu na montáž a údržbu.
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy Elektronickou platformou doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane fotografie požadovaného tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Objednávateľ požaduje vystavenie dvoch faktúr, a to: zvlášť pre mestský úrad (15 ks) a zvlášť pre mestskú políciu (1 ks).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

15.12.2022 12:00

16,00 ks

3 520,00

2 933,34

Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy Elektronickou platformou doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane fotografie požadovaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2022 14:00

09.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2022 16:05 - Vstupná ponuka 3 518,40 € Cena s DPH
09.12.2022 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 3 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS