• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 13:20

Detail zákazky Z202215096

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 13:20

Základné údaje

Z202215096

OF-266461

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7217971

Objednávateľ

00083089

Zoologická záhrada Košice

Ulica k Zoologickej záhrade 326/1, Košice - mestská časť Kavečany, 04001, SVK

Dodávateľ

52302555

encare, s.r.o.

Rusovská cesta 20, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

elektrická energia, distribúcia elektrickej energie, preprava elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
1.Dodávka elektrickej energie v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest odberateľa, zabezpečenie dodávky vrátane distribučných služieb a prevzatie zodpovednosti za odchýlku formou združenej dodávky na zmluvné obdobie od 01.01.2023 do 31.03.2023. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie pre všetky uvedené odberné miesta (OM) MWh 342
2. Počet OM ks 3
3. OM1 - Predpokladaná celková spotreba elektriny na 3 mesiace na odbernom mieste 24ZVS0000002340E, VN, mesačná fakturácia spotreby MWh 340
4. OM2 - Predpokladaná celková spotreba elektriny na 3 mesiace na odbernom mieste 24ZVS0000751817Q,  NN, mesačná fakturácia spotreby MWh 1
5. OM3 - Predpokladaná celková spotreba elektriny na 3 mesiace na odbernom mieste 24ZVS0000703431V, NN, mesačná fakturácia spotreby MWh 0,02
6. Vyhodnocovacie obdobie - začiatok dátum 01.012023
7. OM 3. Vyhodnocovacie obdobie - koniec dátum 31.03.2023
8. Tolerancia odberu minimálna hodnota z predpokladaného množstva % 80
9. Tolerancia odberu maximálna hodnota z predpokladaného množstva % 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM 1 - Odberné miesto 24ZVS0000002340E
1.1 Distribučná sadzba; produkt VN/NN, distribučná sadzba X2, odber v TR:VT/NT,   typ merania A; vyúčt.obd.: mesačné
1.2  Rezervovaná kapacita po mesiacoch v kWh I.Q.150
1.3 Maximálna rezervovaná kapacita 180 KW
1.4 dohodnutý cos. fi 0,95  - 1,00
2. OM2 - Odberné miesto 24ZVS0000751817Q
2.1 Distribučná sadzba; produkt VN/NN. distribučná sadzba X3-C2,  odber v TR: VT, počet fáz x istič:  3 x 25,  typ merania C, fakturačné obdobie: ročné
2.2 Rezervovaná kapacita v kWh neuplatňuje sa
3. OM 3 - Odberné miesto 24ZVS0000703431V,
3.1 Distribučná sadzba; produkt NN, typ merania C, rezervovaná kapacita: 25 A, fakturačné obdobie: ročné
3.2 Rezervovaná kapacita v kWh neuplatňuje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ oznámi dodávateľovi presnú adresu OM do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie podľa požiadaviek uvedených v Špecifikáciách a Ostatných požiadavkách na plnenie a v súlade predpismi uvedenými v Obchodných podmienkach elektronickej platformy (OPET) a Osobitných ustanoveniach o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP) , t.j. príloha č. 1 , čl. I bod 1.3. k Všeobecným zmluvným podmienkam.
2.Tieto Ostatné požiadavky na plnenie (OPP) dopĺňajú VZP a OUEP.
3. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa v dohodnutom množstve a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy pri dodržaní platných právnych predpisov aj distribúciu a prevzatie prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM odberateľa. Súčasne sa dodávateľ zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa aj služby spojené s dodávkou.
4. Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
5. Združená dodávka elektrickej energie na zmluvné obdobie od 01.01.2023 00:00 hod. do 31.03.2023  do 24:00 hod.,  t.j. 3 mesiace.
6. Cena za plnenie je stanovená v súlade s čl. V. OUEP ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, cenu za služby distribúcie, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému vrátane prenosu elektriny a strát pri prenose elektriny, ostatných regulovaných položiek v zmysle rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví a odvodu do Národného jadrového fondu ("distribučné poplatky"), spotrebnej dane, počas celého zmluvného obdobia, daň z pridanej hodnoty – v zmysle čl. V OUEP (príloha č. 1 k VZP).
7. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
8. Ponúkaná celková cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy, vrátane všetkých poplatkov.
9. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží podrobný rozpočet - štruktúru ceny pre maloodber a stredoodber t.z. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
10. Minimálne množstvo odberu plnenia pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku podľa čl. VI bod 6.11 OUEP sa stanovuje vo výške pod hodnotu 80 %  predpokladaného množstva Plnenia. Maximálne množstvo odberu pre účely určenia výšky kompenzačného poplatku sa stanovuje vo výške nad hodnotu 120 % predpokladaného množstva Plnenia.
11. Dodávateľ vyhodnocuje zmluvné merania (ZM) súhrnne ako spoločné zmluvné merania (SZM) za zmluvné obdobie  pre všetky odberné miesta odberateľa, pričom zúčtovacím obdobím pre posúdenie prípadného nedodržania alebo prekročenia dohodnutých objemov dodávky elektrickej energie je zmluvné obdobie.
12. Objednávateľ dodávky elektrickej energie sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku elektrickej energie a distribučné služby, pričom výška preddavkov, ich počet, termíny alebo spôsob platieb preddavkov sa môže počas zmluvy zmeniť po dohode zmluvných strán. Objednávateľ požaduje fakturáciu u každého OM samostatne.
13. Fakturačným obdobím je jeden mesiac. Dodávateľ vykoná vyúčtovanie odberu elektriny formou vyúčtovacej faktúry za príslušné odberné miesto odberateľa na základe mesačných údajov z určeného meradla, pričom dňom dodania sa rozumie posledný kalendárny deň príslušného zúčtovacieho obdobia.
14. Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť faktúry so všetkými náležitosťami samostatne za každé odberné miesto v listinnej forme poštou na korešpondenčnú adresu objednávateľa alebo elektronickými prostriedkami e-mailom alebo do elektronickej schránky orgánu verejnej moci (OVM, t. j. odberateľ).
15. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej doručenia. Ak pripadne dátum splatnosti faktúry na deň pracovného voľna, je dňom splatnosti faktúry nasledujúci pracovný deň.
16. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO. Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ to musí písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do vystavenia faktúry s novými sadzbami.
17. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
18. Dodávateľ sa zaväzuje:
18.1  Zabezpečiť distribučné služby do odberného miesta objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity.
18.2 Zabezpečiť rezervované kapacity odberné miesto objednávateľa.
18.3 Zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesto objednávateľa na žiadosť objednávateľa.
18.4  Zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesto objednávateľa na žiadosť objednávateľa.
19. Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
20. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
21. Objednávateľ splnomocňuje Dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa elektrickej energie. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa, t.j. zabezpečí montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa, zabezpečí preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
22. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za odberateľa je oprávnený vydať len štatutárny orgán.
23. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP z dôvodu, že Dodávateľ porušil svoje povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica k Zoologickej záhrade 326/1, Kavečany, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.03.2023 23:59

342,00 MWh

256 798,00

213 999,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2022 13:20

09.12.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2022 08:39 - Vstupná ponuka 254 755,87 € Cena s DPH
09.12.2022 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 253 794,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS