• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 12:30

Detail zákazky Z202215082

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 12:30

Základné údaje

Z202215082

OF-266334

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7231780

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracie prostriedky

prací prostriedok, aviváž, dezinfekcia na prádlo

  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracie prostriedky
Funkcia
Pranie, prevoňanie a dezinfekcia prádla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prací prášok Persil alebo ekvivalent                                                                                                                                 Zloženie: 15-30% bieliace činidlo na báze kyslíka, 5-15% aniónové tenzidy, <5% neiónové tenzidy, zeolity, fosfonáty, polykarboxyláty, Enzýmy, Optické zjasňovače, Parfum.                                                                          Objem 1 ks: min. 3,9 kg ks 250
Tekutý prací prášok Persil alebo ekvivalent                                                                                                                 Objem 1 ks: min. 3,5 L ks 150
Aviváž Silan alebo ekvivalent                                                                                                                                           Objem 1 ks: min. 900 ml,                                                                                                                                             Zloženie: -15 % katiónové tenzidy, Parfum (alpha-isomethyl ionone, benzyl salicylate, coumarin, geraniol, hexyl cinnamal,  Vôňa: podľa výberu objednávateľa ks 200
Sanytol – dezinfekcia na prádlo Objem: min. 1L ks 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
2. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy na miesta plnenia na paletách na území Mestskej časti Petržalka.
3. Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
4. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. V prípade dodania ekvivalentov si objednávateľ  žiada dodanie vzoriek na týždňové pranie v množstvách a v lehote podľa bodu 5 (min. na 7 dní,min. 1 balenie z každého druhu). Žiadané vzorky sú potrebné na hodnotenie: 1. stupňa belosti,2. rizika zaprania - odstránenie fľakov, 3. vplyvu chémie na trvácnosť textílií.
5. Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi bezodplatne vzorky tovaru, bude sa jednať najmä o položky, v ktorých ponúka ekvivalent tovaru, ak objednávateľ neurčí inú lehotu. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
6. Dodávateľ je povinný vykonať analýzu objektu a poskytnúť najvhodnejšie riešenie pre optimálne technologické postupy v čase dohodnutom s objednávateľom.Dodávateľ je povinný optimalizovať prací proces podľa špecifických podmienok jednotlivých práčovní  a overiť kvalitu pracieho procesu a zabezpečiť bezplatné zaškolenie obslužného personálu v postupoch správneho použitia profesionálnych produktov.
7. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a obrázkov nacenených výrobkov pri predložení ponuky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti  zmluvy.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
10. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
11. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.), ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
12.Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
13. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar je poškodený, vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
14. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
15. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
16. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
17. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
18. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
19. Dodaný tovar musí byť nepoškodený a v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Tovar musí byť dodaný v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom.
20. Dodávateľ je povinný poskytnúť záruku na každý dodaný predmet v trvaní minimálne 24 mesiacov poprípade dobu expirácie minimálne 12 mesiacov.
21. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
22. Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 kalendárnych dní. Interval opakovaných plnení je približne 1x za mesiac pri rámcovej dohode. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
23. Nedodržanie požiadavky č. 2,3,4,5,6,7,8,11,16, 21a 22 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

8 100,00

6 741,94

Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názvov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2022 11:16

13.12.2022 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2022 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 43
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2022 12:29 - Vstupná ponuka 8 100,00 € Cena s DPH
13.12.2022 06:48 - Najvýhodnejšia ponuka 7 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS