• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2022 11:50

Detail zákazky Z202215078

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2022 11:50

Základné údaje

Z202215078

OF-266120

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7225559

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

35707364

GUTTA Slovakia, spol. s r.o.

Svetlá 1, Bratislava, 811 02, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Celotelový kostný denzitometer

snímacie prístroje

  • 33111660-5 - Kostné denzitometre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Celotelový kostný denzitometer
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celotelový kostný denzitometer ks 1
- aktívna oblasť skenovania – dĺžka cm 195
- aktívna oblasť skenovania – šírka cm 60
- výška stola pre pacienta nad podlahou cm 63
Rozmery prístroja: - dĺžka cm 265
- šírka cm 130
- výška cm 150
- váhový limit pacienta kg 190
-  napájacie napätie V 230
- frekvencia napájacieho napätia Hz 50
- hmotnosť prístroja kg 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- olejom chladená röntgenka s vysokou životnosťou požadujeme
- SW na meranie a analýzu AP chrbtice požadujeme
- SW na meranie a analýzu femuru požadujeme
- SW na meranie a analýzu oboch femurov požadujeme
- FRAX®SW 10 ročná predikcia rizika zlomenín
- SW na meranie a analýzu predlaktia pre sediacich aj pre nesediacich požadujeme
- SW na meranie bočnej chrbtice požadujeme
- SW na meranie a analýzu celotelových skenov plus analýza zloženia tela (kosti, svaly, tuk) požadujeme
- pediatrický SW pre chrbticu AP, femur a celotelové vyšetrenia požadujeme
- DICOM minimálne protokoly Worklist Color Print a Store)
- SW umožňujúci prepojenie viacerých prístrojov do jednej užívateľskej databázy požadujeme
- archív dát pracujúci na báze relačného databázového systému požadujeme
- softvér na pokročilé meranie a vyhodnocovanie celotelových skenov farebné kódovanie a analýza zloženia tela pre kosti, telesný tuk a chudé tkanivo s farebným vyhodnotením
- softvér na meranie a vyhodnocovanie viscerálneho tukového tkaniva v androidnej a gynoidnej oblasti v celotelovom skene požadujeme
- SW pre výpočet trabekulárneho skóre požadujeme
- ukazovateľ počiatočnej polohy krížové laserové svetlo (trieda ii, maximálny výkon 1 mW)
- ložná plocha pre pacienta umývateľná bežnými prostriedkami, dezinfikovateľná bežnými dezinfekčnými prostriedkami
- denzitometer musí byť možné prepraviť cez dvere so šírkou 90 cm (môže byť v čiastočnom demonte) požadujeme
- kalibrácia počas záruky – ak je potrebná, zabezpečí dodávateľ automaticky (v cene zariadenia). Po záruke počas životnosti zariadenia na základe požiadavky objednávateľa (za odplatu).
POČÍTAČOVÁ STANICA: minimálne Windows 10 s užívateľským softvérom
- pokročilé intuitívne grafické rozhranie požadujeme
- optimalizácia okna a redukcia dávky na pacienta počas vyšetrenia bez prieskumných skenov pacienta požadujeme
- spôsob automatickej analýzy minimálne pre AP spine, Femur, Dual Femur na dosiahnutie lepšej presnosti a opakovateľnosti požadujeme
- možnosť prispôsobenia analýzy pre vyššiu klinickú flexibilitu požadujeme
- možnosť porovnávania viacerých výsledkov naraz požadujeme
- možnosť stanovenia výsledkov BMD ako aj s BMD (BMC a plocha), Tskóre, Z-skóre, % Young-Adult, % Age-Matched požadujeme
- softvér by mal pracovať s referenčnou databázou minimálne 12 000 pacientov a mal by mať možnosť nastavenia regionálnych referenčných pacientskych databáz požadujeme
- možnosť nastavenia vlastnej referenčnej databázy požadujeme
- možnosť určenia trendu pacienta s možnosťou importu predchádzajúcich meraní pacienta do stávajúceho merania požadujeme
- možnosť inštalácie SW Infant whole Body s Body Composition Assessment požadujeme
- možnosť inštalácie SW Single Energy Vertebral Assessment (IVA) požadujeme
MINIMÁLNA KONFIGURÁCIA PC ZOSTAVY: Intel® Core™ i3 alebo ekvivalent
- RAM minimálne 8 GB
- minimálne 1 TB hard disk požadujeme
- DVD-R drive požadujeme
- monitor 1024 x 768 minimálne 21“ SVGA, 32-bit color
- klávesnica, myš požadujeme
- tlačiareň požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia
Vrátane inštalácie a zaškolenia na mieste plnenia.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. Platný ŠÚKL kód, CE certifikát a vyhlásenie o zhode.
Celková cena musí byť vrátane dodania, inštalácie na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zákazky), vrátane zaškolenia.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy.
Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Záručné podmienky po dobu 24 mesiacov.
Doloženie certifikátu o zaškolení technika na daný prístroj od výrobcu prístroja. Servisné úkony do 24 hodín pracovného dňa od nahlásenia poruchy. Sprevádzkovanie prístroja po závade do 48 hodín od nahlásenia, alebo nad 48 hod. bezplatné zapožičanie prístroja rovnakej úrovne, alebo vyššej úrovne
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením mena, č. tel., e-mailu.
Dodanie prístroja do 14 dní od uzatvorenia zmluvy.
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky, prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky.
Objednávateľ požaduje vystavenie východzej revíznej správy, ak je potrebná vzhľadom na platné predpisy a technické normy. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky, podpísania preberacieho protokolu. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. BTK bezplatná po dobu 5 rokov od dodania prístroja.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude podpísaný dodací list, preberací protokol.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu.V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota - výška stola pre pacienta nad podlahou cm 63
Navrhnutá hodnota - výška stola pre pacienta nad podlahou cm 63

Máme za to, že ide o omyl a je potrebné tento parameter zadefinovať ako maximálny, pretože väčšina paciento pre vyštrenie BDM potrebuje čo najnižší posed aby sa na prístroj vedeli vlastnými silami. Ak ponecháte parameter ako je, môžete obstarať prístroj s výškou stola aj 150cm ... V prípade ak nejde o omyl, ide o diskrimináčný parameter.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodanie prístroja do 14 dní od uzatvorenia zmluvy.
Navrhnutá hodnota Dodanie prístroja do 90 dní od uzatvorenia zmluvy.

Máme za to, že v dešnej kritickej dobe (vojna, nedostatok čipov, pandémia a pod. ...) nie je v silách dodávateľov zodpovedne sľúbiť dodanie tovaru do 14dní, aj za predpokladu, že tovar je v časepodpisu zmluvy dostupný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

15.12.2022 08:00 — 27.12.2022 14:00

1,00 ks

49 620,00

49 620,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné podmienky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.12.2022 10:50

12.12.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2022 18:25 - Vstupná ponuka 49 600,00 € Cena bez DPH
12.12.2022 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 49 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS