• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2022 11:50

Detail zákazky Z202215074

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2022 11:50

Základné údaje

Z202215074

OF-266483

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7212757

Objednávateľ

45014817

Okresný súd Skalica

Námestie slobody 15, Skalica, 90901, SVK

Dodávateľ

52302555

encare, s.r.o.

Rusovská cesta 20, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie elektrickej energie

Elektrina, dodávka elektrickej energie, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie elektrickej energie po dobu 12 mesiacov na odberné miesto /OM/ špecifikované odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa na OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2023 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2023.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení /zákon č.251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z./
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Splatnosť faktúr 30 dní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie za OM od 1.1.2023 do 31.12.2023 MWh 68,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM - EIC kód 24ZZS2154244000E
Distribučná sadzba C2-X3 ZSD Profil 1T
Produkt E C2 Profil 1T
Napäťová úroveň NN
Typ merania A
Počet fáz 3
Hlavný istič 125
Tolerancia odberu elektrickej energie min. na úrovni od 80% do 120%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia je odberné miesto odberateľa.
Dodávateľ garantuje  pravidelnú a spoľahlivú dodávku elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v OM uvedeným odberateľom.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Cena bude uhradená v mene EUR.
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDP splatného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku, v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných predpisov.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme. Fakturačné obdobie je kalendárny mesiac.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade plného neodobratia ako aj  prekročenia predpokladaného zmluvného množstva objednanej elektriny v rozpätí 80% až 120%.
Množstvo odobratej elektriny je predpokladané - 69,00 MWh.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom el. energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho dodávateľa.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do OM objednávateľa do výšky maximálnej rezervovanej kapacity
- zabezpečiť rezervované kapacity OM objednávateľa
- zabezpečiť úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa bez poplatkov.
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na OM odberateľa, zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa
Zmluvu je možné ukončiť kedykoľvek na základe dohody zmluvných strán.
V prípade ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy žiadne sankcie.
Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (osobne, poštou, mailom):
- dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
- rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné, systémové služby atď.), ktoré dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody, 94/15, Skalica, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59

68,00 MWh

54 399,46

45 332,88

Doklady, ktoré je dodávateľ povinný predložiť odberateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy s odberateľom na adresu odberateľa (osobne, poštou, mailom): - dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby, - rozpis jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné, systémové služby atď.), ktoré dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2022 10:34

08.12.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.12.2022 21:55 - Vstupná ponuka 52 883,86 € Cena s DPH
07.12.2022 21:55 - Najvýhodnejšia ponuka 52 883,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS