• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2022 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2022 13:30

Detail zákazky Z202215070

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    08.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.12.2022 13:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.12.2022 13:30

Základné údaje

Z202215070

OF-266476

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7212755

Objednávateľ

35543647

Základná škola, Pionierov 1, Rožňava

Pionierov 642/1, Rožňava, 04801, SVK

Dodávateľ

51888921

TA BB Slovakia, s.r.o.

Trhová 992/1, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interaktívna tabuľa

interaktívna tabuľa, projektor

  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interaktívna tabuľa s projektorom a držiakom
Funkcia
Zariadenie na premietanie obrazu zo zariadenia a ovládanie perom a prstom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 5
Vonkajšie rozmery tabule cm 174 x 124 x 4
Rozmery aktívnej plochy obrazovky cm 164 x 110
Rozlíšenie bodov 32768 x 32768
Špecifikácia projektora- natívne rozlíšenie bodov 1024 x 768 1920 x 1200
Špecifikácia projektora- jas ANSI lumenov 3600
Špecifikácia projektora- Native Aspect Ratio pomer 4:3
Špecifikácia projektora - Projekčná vzdialenosť m 1,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pomer strán 4:3
Technológia Infračervená
Typ zapojenia do počítača USB kábel 5m
Kompatibilita operačného systému Windows 7, 8, 10, XP a Vista, Linux, Ma
Prevedenie Certifikovaný keramický povrch
Dotyk 10 dotyková technológia
Projektor: Prenos obrazu Projektor na krátku projekciu Vivitek DX283ST
Uchytenie Držiak na krátku projekciu
Kabeláž 1x HDMI kábel 10m, 1x napájací kábel 230V 5m
Držiak projektora na krátku projekciu Univerzálny držiak k montáži projektoru na stenu nad tabuľu, čierny, naklápanie: ±15°, otáčanie: 360°, vrátane skrutiek a hmoždiniek, vzdialenosť projektoru od steny nastaviteľná: 85 - 135 cm,
Doplnok súčasťou interaktívnej tabule s projektorom je aj samotné pero k tabuli
 2. Montáž interaktívnej tabule s dataprojektorom
Funkcia
Osadenie výrobku, odskúšanie, zaškolenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet namontovaných tabúľ s projektorom ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vrátane montážneho materiálu- hmoždinky, lišty, skrutky a iný potrebný materiál
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa
Požadované parametre spĺňajú napr .: KOMPLET A PRO-Board 78,
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu
Pri položke montáž interaktívnej tabule - inštalácia na mieste plnenia.
Dodanie tovaru vrátane montáže je do 22.12.2022.
Nedodanie tovaru požadovanej špecifikácie, kvalite a počte sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pionierov, 1, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

12.12.2022 10:16 — 22.12.2022 10:16

5,00 ks

8 000,00

6 520,83

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2022 10:20

08.12.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.12.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 82
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2022 10:32 - Vstupná ponuka 7 992,00 € Cena s DPH
07.12.2022 23:30 - Najvýhodnejšia ponuka 7 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS