• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2022 10:50

Detail zákazky Z202215066

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 10:17
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2022 10:50

Základné údaje

Z202215066

OF-265406

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7225555

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie služieb stravovania formou stravovacích kariet

elektronické stravovacie poukážky, stravovacie karty

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie služieb stravovania pre zamestnancov Úradu TTSK od 01.01.2023.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky € 5
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet kus 30
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok kus 7200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje najmenej 3 ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty, návod na používanie pre držiteľa
Elektronická stravovacia karta obsahuje dátum expirácie (vyznačený rok a mesiac), pričom verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť platnosť stravovacích kariet počas celého trvania dohody
Elektronická stravovacia karta umožňuje bezkontaktné použitie (do hodnoty € 50) alebo použitie pomocou PIN kódu
Elektronická stravovacia karta umožňuje minimálna platba kartou od 0,01 eur (minimálna hodnota transakcie realizovanej stravovacou kartou 0,01 eur)
Elektronická stravovacia karta umožňuje použiteľná na účel stravovania (nie výber v hotovosti)
Elektronická stravovacia karta umožňuje v prípade ceny, ktorá je vyššia ako zostatok na karte osobitne na stravovanie, zamestnancovi umožniť v hotovosti doplatiť skutočnú účtovanú cenu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie mobilnej aplikácie (pre operačné systémy Android a iOS) a online prístupu do webového portálu poskytovateľa pre držiteľov stravovacích kariet s možnosťou: - požiadať o okamžité zablokovanie stravovacej karty v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia; - sledovať prevody od zamestnávateľa; - overiť zostatok hodnoty elektronických stravných jednotiek na webovom portáli poskytovateľa; po každej transakcii sa zobrazí aktuálny zostatok účtu stravovacej karty; - kontroly a prehľadu transakcií.
Objednávateľ požaduje zriadenie prístupu do informačného systému - zákazníckeho portálu pre vybrané osoby Objednávateľa na účely správy stravovacích kariet (zákazníckym portálom sa rozumie informačný systém prevádzkovaný poskytovateľom služby, v ktorom kontaktné osoby Objednávateľa môžu zadávať objednávky a sledovať stav ich spracovania a plnenia, ako aj všetky stravovacie karty v rámci svojej organizačnej jednotky), pričom zákaznícky portál musí umožňovať:
- spravovanie stravovacích kariet prostredníctvom užívateľského profilu,  - dobíjanie stravovacích kariet,  - zabezpečenie nových stravovacích kariet do maximálne 24 hodín od nahlásenia straty, v prípade ak držiteľ kartu stratí alebo nebude funkčná.
Objednávateľ požaduje možnosť správy (prístupu pre testovanie) informačného systému - zákazníckeho portálu pred spustením do prevádzky bez zbytočného odkladu od účinnosti dohody.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t. j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkovú výšku stanoveného finančného limitu.
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Objednávateľa. Presné množstvá elektronických stravovacích poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach Objednávateľ.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možností a v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky.
Doba platnosti každej stravovacej karty nesmie byť kratšia ako 24 mesiacov.
Minimálna doba platnosti stravnej jednotky je 12 mesiacov od dobitia na stravovaciu kartu.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám Objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať číslo karty držiteľa Objednávateľa, osobné číslo zamestnanca Objednávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty elektronickej stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca Objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí notifikáciu o prijatí elektronickej objednávky stravovacích kariet a stravovacích jednotiek.
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (sídlo Objednávateľa).
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravovacích poukážok k príslušným elektronickým stravovacím kartám najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov.
Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na stravovacej karte (SMS, e-mail).
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátane ceny elektronických stravovacích kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, vydania karty v prípade straty a odcudzenia, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.).
Dodávateľ si nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej elektronickej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, vyhotovenie elektronických stravovacích kariet, príp. ďalšie poplatky) a DPH.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Použitie stravovacej karty na území SR.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu.
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude verejný obstarávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

7 200,00 ks

36 648,00

36 540,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.12.2022 10:17

12.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 422
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2022 14:19 - Vstupná ponuka 36 648,00 € Cena bez DPH
08.12.2022 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka 36 647,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS