37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie služieb stravovania formou stravovacích kariet
elektronické stravovacie poukážky, stravovacie karty
Tovar, Služba
1. Elektronické stravovacie poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie služieb stravovania pre zamestnancov Úradu TTSK od 01.01.2023. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky | € | 5 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | kus | 30 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | kus | 7200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | najmenej 3 ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty, návod na používanie pre držiteľa |
Elektronická stravovacia karta obsahuje | dátum expirácie (vyznačený rok a mesiac), pričom verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť platnosť stravovacích kariet počas celého trvania dohody |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné použitie (do hodnoty € 50) alebo použitie pomocou PIN kódu |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | minimálna platba kartou od 0,01 eur (minimálna hodnota transakcie realizovanej stravovacou kartou 0,01 eur) |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | použiteľná na účel stravovania (nie výber v hotovosti) |
Elektronická stravovacia karta umožňuje | v prípade ceny, ktorá je vyššia ako zostatok na karte osobitne na stravovanie, zamestnancovi umožniť v hotovosti doplatiť skutočnú účtovanú cenu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie mobilnej aplikácie (pre operačné systémy Android a iOS) a online prístupu do webového portálu poskytovateľa pre držiteľov stravovacích kariet s možnosťou: - požiadať o okamžité zablokovanie stravovacej karty v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia; - sledovať prevody od zamestnávateľa; - overiť zostatok hodnoty elektronických stravných jednotiek na webovom portáli poskytovateľa; po každej transakcii sa zobrazí aktuálny zostatok účtu stravovacej karty; - kontroly a prehľadu transakcií. |
Objednávateľ požaduje zriadenie prístupu do informačného systému - zákazníckeho portálu pre vybrané osoby Objednávateľa na účely správy stravovacích kariet (zákazníckym portálom sa rozumie informačný systém prevádzkovaný poskytovateľom služby, v ktorom kontaktné osoby Objednávateľa môžu zadávať objednávky a sledovať stav ich spracovania a plnenia, ako aj všetky stravovacie karty v rámci svojej organizačnej jednotky), pričom zákaznícky portál musí umožňovať: |
- spravovanie stravovacích kariet prostredníctvom užívateľského profilu, - dobíjanie stravovacích kariet, - zabezpečenie nových stravovacích kariet do maximálne 24 hodín od nahlásenia straty, v prípade ak držiteľ kartu stratí alebo nebude funkčná. |
Objednávateľ požaduje možnosť správy (prístupu pre testovanie) informačného systému - zákazníckeho portálu pred spustením do prevádzky bez zbytočného odkladu od účinnosti dohody. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, t. j. na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t. j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkovú výšku stanoveného finančného limitu. |
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a elektronických stravovacích kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Objednávateľa. Presné množstvá elektronických stravovacích poukážok, elektronických stravovacích kariet a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok uvedie každý mesiac v samostatných záväzných objednávkach Objednávateľ. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možností a v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky. |
Doba platnosti každej stravovacej karty nesmie byť kratšia ako 24 mesiacov. |
Minimálna doba platnosti stravnej jednotky je 12 mesiacov od dobitia na stravovaciu kartu. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa |
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám Objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať číslo karty držiteľa Objednávateľa, osobné číslo zamestnanca Objednávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty elektronickej stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca Objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí notifikáciu o prijatí elektronickej objednávky stravovacích kariet a stravovacích jednotiek. |
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (sídlo Objednávateľa). |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravovacích poukážok k príslušným elektronickým stravovacím kartám najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov. |
Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na stravovacej karte (SMS, e-mail). |
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok na elektronických stravovacích kartách vrátane ceny elektronických stravovacích kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydania novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, vydania karty v prípade straty a odcudzenia, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k elektronickým stravovacím kartám, priradenia stravovacích poukážok k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.). |
Dodávateľ si nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi rozpis ceny jednej elektronickej stravovacej poukážky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, vyhotovenie elektronických stravovacích kariet, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravovacích poukážok priradených k jednotlivým elektronickým stravovacím kartám zamestnancov Objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Použitie stravovacej karty na území SR. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude verejný obstarávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12
7 200,00 ks
36 648,00
36 540,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2022 10:17
12.12.2022 10:00
12.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2022 14:19 - Vstupná ponuka | 36 648,00 | € | Cena bez DPH |
08.12.2022 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 647,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: