• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2022 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2022 11:50

Detail zákazky Z202215052

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2022 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2022 11:50

Základné údaje

Z202215052

OF-265602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7326292

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

45341931

LifeTechnologies s.r.o.

Laurinská 18, Bratislava, 81101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozaručný servis genetických analyzátorov

servis, preventivna prehliadka, genetický analzyátor, NGS

  • 50400000-9 - Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis - ION S5 SEQUENCER
Funkcia
Vysokokapacitný stolný sekvenátor novej generácie NGS
AB Maintenance PLUS 1PM
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo s/n: 2774918010037
Dĺžka pozáručného servisu 36 mesiacov
Zľava na všetky náhradné diely 10% z cenníkových cien
Zľava na všetky náklady spojené so servisom 10% z cenníkových cien
Preventívna prehliadka interval: 1 krát za 12 mesiacov
Certifikát o kontrole vydáva sa po preventívnej prehliadke
Odozva po nahlásení servisnej udalosti max. 72 hodín
HotLine podpora online / telefón
 2. Pozáručný servis - ION CHEF SYSTEM
Funkcia
Automatická stanica na prípravu vzoriek pre NGS
AB Assurance 1PM
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo s/n: 242471052
Dĺžka pozáručného servisu 36 mesiacov
Počet krytých opráv bez rozdielu rozsahu neobmedzene
Náhradné diely neobmedzene
Náklady na prácu a cestovné výdavky servisného technika plne kryté
Preventívna prehliadka interval: 1 krát za 12 mesiacov
Certifikát o kontrole vydáva sa po preventívnej prehliadke
HotLine podpora online/telefón
 3. Pozáručný servis - SEQSTUDIO
Funkcia
Genetický analyzátor pracujúci na princípe kapilárnej elektroforézy
AB Basic Limited
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo s/n: 232000656
Dĺžka pozáručného servisu 36 mesiacov
Počet krytých opráv kontraktom jedna systémovo relevantná oprava za rok vrátane náhradných dielov a nákladov na prácu a cestovné výdavky servisného technika
Náhradné diely nad rámec kontraktu riadi sa aktuálnym cenníkom poskytovateľa
Preventívna prehliadka interval: 1 krát za 12 mesiacov
Certifikát o kontrole vydáva sa po preventívnej prehliadke
Odozva po nahlásení servisnej udalosti max. 72 hodín
HotLine podpora online / telefón
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pozáručný servisný kontrakt súvisiaci s vykonávaním pozáručného servisu, preventívnych prehliadok a zvýhodnenej ceny náhradných dielov vyššie uvedených prístrojov.
Názov Upresnenie
Zhotoviteľ bude vo vopred dohodnutom termíne s objednávateľom vykonávať pre objednávateľa v pravidelnej periodicite a rozsahu uvedenom vyššie pre jednotlivé prístroje servisné úkony a preventívne prehliadky podľa odporúčaní výrobcu prístrojov tak, aby bola zachovaná plná funkčnosť prístrojov pri ich použití objednávateľom v rámci jeho činnosti. Obsah Servisného krytia
Opravy prístrojov akéhokoľvek druhu a náklady na ich odstránenie sú bližšie špecifikované vyššie pre konkrétny prístroj. Cena za opravy nad rámec servisného krytia
Opravy porúch prístroja zistené počas preventívnej prehliadky a náklady na ich odstránenie sú špecifikované pre konkrétny typ prístroja vyššie a ich cena sa riadi druhom servisného krytia. Cena za opravy porúch zistených pravidelnou kontrolou
V prípade neočakávanej poruchy prístroja je objednávateľ oprávnený požiadať zhotoviteľa o vykonanie jeho opravy a predložení cenovej ponuky ak táto porucha nie je krytá servisným kontraktom na opravu prostredníctvom kontaktov určených po uzatvorení zmluvy. Oznámenie porúch a žiadosti o opravu
Objednávateľ je vo vopred dohodnutom termíne povinný umožniť zhotoviteľovi prístup do prevádzkových priestorov za účelom vykonania preventívnej prehliadky prístroja a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť tak, ako vyplynie z požiadaviek pre riadne vykonanie preventívnej prehliadky. Preventívna prehliadka
V období platnosti tejto zmluvy bude zhotoviteľ pre objednávateľa vykonávať pravidelné preventívne prehliadky prístrojov uvedených vyššie, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, spojené s overením ich správnej funkčnosti. V priebehu preventívnej prehliadky budú zdarma vymenené náhradné diely, ktoré sú špecifikované v servisnej dokumentácii. Preventívna prehliadka
O výsledku preventívnej prehliadky vydá zhotoviteľ objednávateľovi protokol. Preventívna prehliadka
Zhotoviteľ vykoná v príslušnom kalendárnom roku na prístrojoch uvedených vyššie, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, jednu preventívnu prehliadku. Preventívna prehliadka
Termín preventívnej prehliadky bude stanovený na základe vzájomnej dohody medzi objednávateľom a zhotoviteľom. Preventívna prehliadka
Zhotoviteľ nehradí bežný spotrebný materiál potrebný k prevádzke prístroja, ako sú napr. kapiláry, skúmavky, matričné štandarty a ďalšie reagencie, použité pri vykonaní preventívnej prehliadky. Preventívna prehliadka
Za činnosť podľa bodov 1- 10 v tejto zmluve prislúcha zhotoviteľovi finančná odmena. K takto dohodnutej odmene bude účtovaná DPH podľa príslušných predpisov platných v čase fakturácie. Táto odmena prináleží zhotoviteľovi paušálne. Platobné podmienky
Cenu servisných služieb podľa tejto zmluvy bude objednávateľ hradiť formou rovnomerných kvartálnych paušálnych odmien na základe vydaného účtovného a daňového dokladu - faktúry zaslanej objednávateľovi elektronicky. K takto dohodnutej odmene bude účtovaná DPH podľa príslušných predpisov platných v čase fakturácie. Platobné podmienky
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Platobné podmienky
Dodávateľ vystaví faktúru za plnenie služby v súlade s ustanovením § 73 Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“) Platobné podmineky
Vystavenie faktúry spravidla do 5 dní jednotlivého kvartálu príslušného kalendárneho roka. Platobné podmienky
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. Platobné podmienky
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Doba platnosti kontraktu
Zmluvné strany vyhlasujú, že ich zmluvná voľnosť nie je obmedzená, zmluvu uzatvorili na základe ich slobodnej vôle, zmluva nebola uzavretá za nápadne nevýhodných podmienok, zmluvu si prečítali, jej obsahu rozumejú a na znak súhlasu s ňou ju podpisujú. Doba platnosti kontraktu
Zmluvné strany sa dohodli na písomnej forme odstúpenia od zmluvy. Od tejto zmluvy je možné odstúpiť ak sa plnenie podstaty zmluvnej povinnosti stalo pre niektorú zo zmluvných strán úplne nemožným. Zmluvné strany sa dohodli na tom, že za podstatnú zmluvnú povinnosť považujú akýkoľvek záväzok, ktorý vyplýva z tejto zmluvy. Zmluvná strana, ktorá z uvedených dôvodov odstúpi od zmluvy má právo požadovať od druhej zmluvnej strany náhradu škody okrem prípadov charakterizovaných ako vyššia moc. Doba platnosti kontraktu
Každá zmluvná strana je oprávnená túto zmluvu písomne vypovedať. Výpovedná lehota je šesťdesiat (60) dní a začína plynúť v prvý deň mesiaca nasledujúceho po mesiaci, kedy bude písomná výpoveď doručená druhej strane. Doba platnosti kontraktu
Zhotoviteľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, že objednávateľ prekročí dobu splatnosti faktúr o viac než dva mesiace. V tom prípade je objednávateľ povinný uhradiť zhotoviteľovi všetky doložiteľné náklady za prácu servisného technika, náklady spojené s dopravou technika na miesto preventívnej prehliadky, vykonaných v dobe pred ukončením platnosti tejto zmluvy. Doba platnosti kontraktu
Pokiaľ dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvy prislúcha zhotoviteľovi iba pomerná časť zmluvnej odmeny zodpovedajúca skutočnej dobe trvania tejto zmluvy. Doba platnosti kontraktu
Zhotoviteľ poskytuje záruku na vykonané práce a použité náhradné diely potrebné k vykonaniu preventívnej prehliadky v dĺžke šesť (6) mesiacov, na prácu servisného technika šesť (6) mesiacov. Táto záručná doba je platná aj v prípade ukončenia platnosti tejto servisnej zmluvy. Záruka na prácu a náhradné diely
Servisný technik zhotoviteľa je povinný preukázať kvalifikáciu na výkon servisných zásahov príslušným certifikátom výrobcu nie starším ako 2 roky po výzve objednávateľa. Kvalita servisných výkonov
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. Februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. Osobitné požiadavky
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). Postúpenie pohľadávky
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. Postúpenie pohľadávky
Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. Spracúvanie osobných údajov
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, dokumentu alebo nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "osobitné požiadavky" tejto zmluvy, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Porušenie zmluvných povinností
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Porušenie zmluvných povinností
Zmluvné strany bezodkladne po uzatvorení zmluvy navzájom dojednajú kontaktné osoby za stranu Objednávateľa a Dodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, funkcia, e-mail a tel. číslo. Kontaktné osoby
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2025 00:00

1,00 ks

43 090,56

43 090,56

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.12.2022 10:18

28.12.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.12.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2022 12:59 - Vstupná ponuka 43 090,56 € Cena bez DPH
22.12.2022 20:06 - Najvýhodnejšia ponuka 43 090,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS