• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2022 11:00

Detail zákazky Z202215035

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2022 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2022 11:00

Základné údaje

Z202215035

OF-253418

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7251434

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

44010834

ALBERA Slovensko s. r. o.

Ľ. Podjavorinskej 10A, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mulčovač za traktor

mulčovač, traktor

  • 16100000-6 - Poľnohospodárske a lesnícke mechanizmy na prípravu alebo kultiváciu pôdy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mulčovač za traktor
Funkcia
Mulčovač za traktor, nový výrobok, rok výroby 2022
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výrobok s montážou na traktor  Zetor Fortera 11441 ks 1
Pracovná šírka minimálne cm 175
Hydraulický bočný výsuv minimálne mm 800
Hydraulické naklápanie nad terén stupeň 90
Hydraulické naklápanie pod terén stupeň 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uchytenie 3-bodovým závesom kat. I. a II. áno
Pevné uloženie rotora na min. 8 skrutiek na ľavej a pravej strane áno
Vymeniteľné pracovné nástroje, voľné kladivá áno
Náhon motora minimálne 4 klinovými remeňmi áno
Výškovo nastaviteľný oporný valec áno
Zaistenie proti sklopeniu v prepravnej polohe áno
Kardan s dvojitým homokinenetickým kĺbom áno
Prevodovka s voľnobežkou áno
Vymeniteľné protiostria na skrini mulčovača áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá predmet zmluvy s požadovanými technickými parametrami v požadovanej výbave a dokumentáciou, ktoré sa viažu k riadnemu odovzdaniu predmetu zmluvy k jeho užívaniu. Miesto plnenia - Dolný Kubín
Predmet zmluvy je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
V prípade ak bude zistené pri preberaní, že predmet zmluvy nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo predmet zmluvy neodobrať.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zmluvy a  zaškolenie max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy.
O dodaní predmetu zmluvy bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
Odovzdanie a preberanie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí zmluvy, potvrdeného zodpovednými zástupcami oboch zmluvných strán.
Dodávateľ pri stanovení ceny  predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane balného, vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Platba faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný.
Objednávateľ na predmet zákazky požaduje záručnú dobu v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ požaduje nástup na záručný a pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH).
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Parametre uvedené v Technických vlastnostiach predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie týchto parametrov sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na okamžité odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kubínska 8, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika

19.12.2022 06:00 — 29.12.2022 12:00

1,00 ks

12 337,50

12 337,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.12.2022 08:56

16.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 17
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2022 17:21 - Vstupná ponuka 12 337,00 € Cena bez DPH
13.12.2022 22:02 - Najvýhodnejšia ponuka 6 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS