• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 11:44
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 13:00

Detail zákazky Z202215032

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 11:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 11:44
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 13:00

Základné údaje

Z202215032

OF-265953

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7205851

Objednávateľ

52375277

Stredná odborná škola, Rastislavova 332, Nováky

Rastislavova 332, Nováky, 97271, SVK

Dodávateľ

44925417

DRUCKER s.r.o.

Oščadnica 1820, Oščadnica, 02301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

originálne a renovované tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PGI-525 black originálna kazeta ks 1
CLI-526 black originálna kazeta ks 1
CLI-526 cyan originálna kazeta ks 1
CLI-526 magenta originálna kazeta ks 1
CLI-526 yellow originálna kazeta ks 1
CRG -718 black renovovaná kazeta ks 1
CRG-718 cyan renovovaná kazeta ks 1
CRG-718 magenta renovovaná kazeta ks 1
CRG-718 yellow renovovaná kazeta ks 1
CRG - 737 renovovaná kazeta ks 1
CRG 719 H renovovaná kazeta ks 1
TN- B023 originálna kazeta ks 1
DR- B023 OPC originálna kazeta ks 1
TN-2421 renovovaná kazeta ks 1
DR-2401 OPC originálna kazeta ks 1
CF226X renovovaná kazeta ks 1
CE400X black HP507X renovovaná kazeta ks 1
CE401A cyan HP507A renovovaná kazeta ks 1
CE402A yellow HP507A renovovaná kazeta ks 1
CE403A magenta HP507 A renovovaná kazeta ks 1
B410/430/440/MB460 3,5K originálna kazeta ks 1
B410/430/440/MB460 OPC originálna kazeta ks 1
C301/321/MC342 black 2,2K renovovaná kazeta ks 1
C301/321/MC342 cyan 1,5 K renovovaná kazeta ks 1
C301/321/MC342  magenta 1,5 K renovovaná kazeta ks 1
C301/321/MC34 2yellow 1,5K renovovaná kazeta ks 1
C301/MC342 OPC originálna kazeta ks 1
MLT-D2092L renovovaná kazeta ks 1
CE285A renovovaná kazeta ks 1
W1331X black 15K renovovaná kazeta ks 1
W1332A drum orig.30 K ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zákazka je vyhradená pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť nasledovné dokumenty:
-Dodávateľ predloží fotokópiu štatútu chránenej dielne, alebo chráneného pracoviska na predmet renovácie tonerov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
- Dodávateľ predloží platný certifikát podľa normy ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
- Dodávateľ predloží platný certifikát podľa normy ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
- Dodávateľ predloží potvrdenia o registrácii na Okresnom úrade životného prostredia na činnosť podľa !15 ods.3 zákona NR SR č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
- Dodávateľ predloží potvrdenie o registrácii na Okresnom úrade životného prostredia na činnosť dopravcu odpadu  ktorý vykonáva prepravu odpadu pre vlastnú potrebu podľa §98 ods. 5 zákona NR SR č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje výlučne renovované a originálne kazety - nie kazety kompatibilné, resp. akékoľvek iné náhrady!!! Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Prehlásenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú chybným výrobkom.
Požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet so závaznými jednotkovými cenami ktoré vzišli zo súťaže do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade že požadované doklady nebudú predložené.
Dodávateľ dodá renovované tonery na vlastné náklady na všetky pracoviská objednávateľa /dodávky 2- 3 x  týždenne/.
Objednávať si vyhradzuje právo zmeniť (niektoré tonery neobjednať a iné naviac vo vyššom počte) zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotlivých cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Dodávateľ bude prázdne tonerové kazety preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov.
Predmet obstarávania bude dodaný postupne podľa aktuálnej potreby  respektíve do vyčerpania vysúťaženej sumy, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky podľa telefonickej alebo e-mailovej objednávky maximálne do 2 dní odo dňa objednania.
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú profylaktickú údržbu tlačiarní, ktorá zahŕňa vyčistenie tlačiarní a namazanie mechanických súčastí podľa výberu objednávateľa 1 x ročne počas trvania zmluvy.
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením.
Za prípadné škody na tlačiarňach spôsobené používaním renovovaných kaziet dodaných dodávateľom zodpovedá dodávateľ.
Dodávateľ zabezpečí bezplatný záručný servis /odvoz a dovoz z/ na všetky pracoviská objednávateľa/ tlačiarní objednávateľa v príslušnom autorizovanom servise podľa výrobcu tlačiarne. v prípade požiadavky dodávateľ zabezpečí bezplatné zapožičanie náhradnej tlačiarne po dobu opravy.
Objednávateľ žiada dodávku len takých renovovaných tonerov u ktorých bola pri renovácii kazeta rozobratá, vyčisteaná a zabezpečená výmena tonerového prachu a ostatných použitých komponentov ako sú optický valec, stierka, čip a následne otestovaná na originálnych zariadeniach.
Na renovované tonerové kazety musí byť garantovaná záruka v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia obstarávateľom.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzba DPH vzťahujúca sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požadujeme osobné dodanie zmluvným partnerom nie kúriérom alebo inou prepravnou spoločnosťou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 332, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

03.01.2023 11:45 — 20.12.2023 11:45

1,00 súbor

1 850,00

1 850,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Zákazka bude dodaná podľa požiadaviek

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

02.12.2022 11:46

07.12.2022 11:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2022 11:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 12
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2022 18:47 - Vstupná ponuka 1 849,98 € Cena s DPH
07.12.2022 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka 1 849,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS