• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 13:35

Detail zákazky Z202215030

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 13:35

Základné údaje

Z202215030

OF-266374

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7205841

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

darčekové poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky
Funkcia
1. Univerzálne využitie darčekových poukážok - kultúrne a športové podujatia, nákup drogérie, kozmetiky, kníh, liekov a vitamínov, vzdelávanie, wellness, príp. iné ďalšie využitie. Poukážky sú vo forme darčekových kupónov zodpovedajúce všetkým právnym predpisom na kvalitu a hygienu tlače a predpismi o ceninách.
2. Nominálna hodnota darčekovej poukážky: 5,- €
3. Poukážky požadujeme samostatne balené v knižkách pre každého zamestnanca.
4. Knižka obsahuje 8 ks darčekových poukážok v nominálnej hodnote 5,- €/ 1 ks
5. Počet knižiek: 527 ks
6. Platnosť darčekových poukážok: do konca roka 2023
7. Požadovaný počet zazmluvnených prevádzok v Bratislavskom kraji: 200 a viac.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Celková cena za predmet zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním darčekových poukážok, balením a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť zoznam zazmluvnených prevádzok dodávateľa v Bratislavskom kraji do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených darčekových poukážok, resp. zásielky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta, Mlynská dolina, Ilkovičova 6, 842 15 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

13.12.2022 08:00 — 21.12.2022 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

21 080,00

21 080,00

Požaduje sa, aby predmet plnenia (tovar) spĺňal všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.12.2022 11:37

07.12.2022 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2022 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2022 16:02 - Vstupná ponuka 21 080,00 € Cena bez DPH
05.12.2022 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 21 079,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS