00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
31324932
EUROPEA group, spol. s r.o.
Šípová 3/a, Bratislava, 821 07, SVK
Predĺženie servisnej podpory pre IBM BladeCenter
servisná podpora, podpora IKT zariadení, záruka, IBM, BladeCenter, chassis, server HX5
Služba
1. Predĺženie servisnej podpory po uplynutí záruky pre IBM BladeCenter H Chassis a servre HX5
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predĺženie servisnej podpory po uplynutí záruky pre IBM BladeCenter H Chassis a servre HX5 |
2. Minimálne technické požiadavky: Zabezpečenie predĺženia servisnej podpory po uplynutí záruky pre zariadenia používané objednávateľom uvedené v technickej špecifikácii v rozsahu 7 dní v týždni, 24 hodín denne, s reakciou na opravu 4 hodiny od nahlásenia poruchy (Onsite Repair 24x7 4 Hour Response). Oprava u objednávateľa technikom IBM. |
3. Trvanie podpory pre BladeCenter H Chassis a BladeCenter HX5 v období 11.12.2022 - 10.12.2023. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 Year Postwarranty support renewall BladeCenter chassis, Onsite Repair 24x7 4 Hour Response, Machine Type 8852, SN: KD13FPT | ks | 1 | ||
1 Year Postwarranty support renewall BladeCenter HX5, Onsite Repair 24x7 4 Hour Response, Machine Type 7873, SN: 06DCG69, 06DCG70, 06DCG71, 06DCG72,06DCG73, 06DCG74, 06DCG75, 06DCG76, 99A0093 | ks | 9 |
Názov |
1. Oprava u objednávateľa technikom IBM. Garantovaná doba opravy do nasledujúceho pracovného dňa od pondelka do piatku od 7:00 do 18:00 okrem štátnych sviatkov. Porucha nahlásená najneskôr do 17:00. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť potvrdenie výrobcu (IBM/LENOVO) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom pozáručnej servisnej podpory bezodkladne po uzatvorení zmluvy. |
3. Objednávateľ požaduje predložiť potvrdenie výrobcu (IBM/LENOVO) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom pozáručnej servisnej podpory bezodkladne po uzatvorení zmluvy. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného produktu, za účelom posúdenia, či je ponúkaný produkt v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 1 pracovného dňa odo dňa vyžiadania Objednávateľom. |
5. Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa. |
6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať produkt, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
7. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky. |
8. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu. |
9. Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. |
10. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. |
11. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa). |
12. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom poskytnutí predmetu zmluvy na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. |
13. Preddavok sa neposkytuje. |
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. |
15. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie; |
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty; |
alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa. |
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia; |
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12.12.2022 08:00 — 16.12.2022 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
6 279,00
6 279,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2022 11:25
07.12.2022 12:30
07.12.2022 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2022 11:40 - Vstupná ponuka | 6 278,80 | € | Cena bez DPH |
06.12.2022 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 278,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: