00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
31324932
EUROPEA group, spol. s r.o.
Šípová 3/a, Bratislava, 821 07, SVK
Predĺženie servisnej podpory pre IBM BladeCenter
servisná podpora, podpora IKT zariadení, záruka, IBM, BladeCenter, chassis, server HX5
Služba
|
1. Predĺženie servisnej podpory po uplynutí záruky pre IBM BladeCenter H Chassis a servre HX5
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Predĺženie servisnej podpory po uplynutí záruky pre IBM BladeCenter H Chassis a servre HX5 |
| 2. Minimálne technické požiadavky: Zabezpečenie predĺženia servisnej podpory po uplynutí záruky pre zariadenia používané objednávateľom uvedené v technickej špecifikácii v rozsahu 7 dní v týždni, 24 hodín denne, s reakciou na opravu 4 hodiny od nahlásenia poruchy (Onsite Repair 24x7 4 Hour Response). Oprava u objednávateľa technikom IBM. |
| 3. Trvanie podpory pre BladeCenter H Chassis a BladeCenter HX5 v období 11.12.2022 - 10.12.2023. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1 Year Postwarranty support renewall BladeCenter chassis, Onsite Repair 24x7 4 Hour Response, Machine Type 8852, SN: KD13FPT | ks | 1 | ||
| 1 Year Postwarranty support renewall BladeCenter HX5, Onsite Repair 24x7 4 Hour Response, Machine Type 7873, SN: 06DCG69, 06DCG70, 06DCG71, 06DCG72,06DCG73, 06DCG74, 06DCG75, 06DCG76, 99A0093 | ks | 9 |
| Názov |
| 1. Oprava u objednávateľa technikom IBM. Garantovaná doba opravy do nasledujúceho pracovného dňa od pondelka do piatku od 7:00 do 18:00 okrem štátnych sviatkov. Porucha nahlásená najneskôr do 17:00. |
| 2. Objednávateľ požaduje predložiť potvrdenie výrobcu (IBM/LENOVO) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom pozáručnej servisnej podpory bezodkladne po uzatvorení zmluvy. |
| 3. Objednávateľ požaduje predložiť potvrdenie výrobcu (IBM/LENOVO) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom pozáručnej servisnej podpory bezodkladne po uzatvorení zmluvy. |
| 4. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného produktu, za účelom posúdenia, či je ponúkaný produkt v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 1 pracovného dňa odo dňa vyžiadania Objednávateľom. |
| 5. Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa. |
| 6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať produkt, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
| 7. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky. |
| 8. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu. |
| 9. Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. |
| 10. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. |
| 11. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa). |
| 12. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom poskytnutí predmetu zmluvy na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. |
| 13. Preddavok sa neposkytuje. |
| 14. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. |
| 15. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie; |
| b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty; |
| alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa. |
| c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia; |
| d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12.12.2022 08:00 — 16.12.2022 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
6 279,00
6 279,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2022 11:25
07.12.2022 12:30
07.12.2022 12:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 06.12.2022 11:40 - Vstupná ponuka | 6 278,80 | € | Cena bez DPH |
| 06.12.2022 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 278,80 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: