00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Jednorazové osobné ochranné pomôcky
Respirátor, Ochranný návlek na obuv, Maska tvárová, Čiapka operačná,
Tovar, Služba
1. Respirátor FFP 3,skladací,bez výdychového ventilu
|
|
---|---|
Funkcia |
Respirátor typ FFP3 bez výdychového ventilu slúžiaci ako bezpečná ochrana úst a nosa pre lekára aj pacienta v zdravotníckom zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
konštrukcia | skladaná (nie tvarovaná) |
norma | EN 149:2001 + A1 2009 |
použitie | jednorazové |
bez výdychového ventilu | áno |
upínacie elastické pásy okolo hlavy | áno |
značenie filtračnej triedy na respirátore | áno |
filtračná trieda | FFP3 |
2. Respirátor FFP 2, skladací, bez výdychového ventilu
|
|
---|---|
Funkcia |
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu slúžiaci ako bezpečná ochrana úst a nosa pre lekára aj pacienta v zdravotníckom zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 10000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
konštrukcia | skladaná ( nie tvarovaná) |
norma | EN 149:2001 + A1 2009 |
použitie | jednorazové |
bez výdychového ventilu | áno |
značenie filtračnej triedy na respirátore | áno |
Filtračná trieda | FFP2 |
3. Maska tvárová ochranná, 3-vrstvová, s gumičkami
|
|
---|---|
Funkcia |
slúži na ochranu zdravotníckeho personálu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet balení | balenie | 1500 | ||
účinnosť BFE | % | 99,7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer | 17,3 x 8,8 cm |
materiál | 3-vrstvová (2 vrstvy netkaného textilu - polypropylénu a medzitým 1 špeciálna filtračná vrstva ) |
vyrobená podľa | EN 14683 |
vyrobená z nealergizujúcich materiálov a bez sklených vlákien | áno |
obsahuje integrovanú plastickú výstuž | áno |
balenie | 50ks/bal |
4. Čiapka operačná jednorazová s gumičkou
|
|
---|---|
Funkcia |
jednorazový ochranný pracovný odev slúži ako ochrana pred prenosom choroboplodných zárodkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
čiapka typu „clip“ alebo baret s gumkou po obvode | áno |
farba | biela alebo zelená |
materiál | vyrobené z polypropylénovej netkanej textílie |
pohodlná a priedušná | áno |
vhodná aj na dlhé vlasy | áno |
5. Jednorazový návlek na obuv,nízky
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochranný odev zdravotníka jednorazový |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet kusov | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | vyrobené z pevného polyetylénu PE s jemnými výstupkami proti šmyknutiu s elastickým gumeným upevnením |
rozmer | min. 15x40cm |
farba | modrá alebo podľa dohody s objednávateľom |
balenie | min. 100 ks/bal |
Názov |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Súčasťou dodávky musí byť dodací list a faktúra v tlačenej forme. Faktúra musí obsahovať aj odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Dodací list musí obsahovať názov tovaru, ŠUKL kód tovaru, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, celkovú cenu s DPH, číslo šarže tovaru a dátum exspirácie tovaru. |
Dodávateľ je povinný: |
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks z každej položky. |
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY: |
- ES Vyhlásenie o zhode podľa § 23 a 25 zákona č. 56/2018 Z. z. |
- Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE |
- ŠÚKL kód - (ak je to relevantné) |
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu RD |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky |
b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nepožadovať od dodávateľa vzorky v prípade, ak dodávateľ už predmet zákazky v minulosti objednávateľovi dodával. V takomto prípade doručí dodávateľ na adresu objednávateľa čestné vyhlásenie, v ktorom deklaruje, že predmet zákazky, ktorý v minulosti dodával, je totožný s predmetom zákazky z tejto RD. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 7 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe elektronickej faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky na emailovú adresu, ktorú mu oznámi kupujúci. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy. |
Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, katalógové číslo, šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné) a číslo objednávky. |
Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach (elektronických objednávkach). |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody 2 x čiastková výzva(elektronická objednávka) za mesiac. Miesto plnenia v Piešťanoch. Dodanie do 7 pracovných dní od vystavenia čiastkovej výzvy. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
3 988,20
3 988,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2022 09:49
13.12.2022 10:00
13.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2022 10:26 - Vstupná ponuka | 3 988,20 | € | Cena bez DPH |
06.12.2022 19:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: