• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 10:55

Detail zákazky Z202214998

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 10:55

Základné údaje

Z202214998

OF-266377

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7205729

Objednávateľ

00632384

Centrum sociálnych služieb - AVE

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

33191921

Roman Laco - ROADA

Bošianska Neporadza 329, Neporadza, 91326, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dezinfekcia prášková na báze chlóru

dezinfekcia priestorov, povrchov, plôch, predmetov, zdravotnícke zariadenia, zariadenia sociálnych služieb

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dezinfekcia prášková na báze chlóru ako napr. Chloramin, Suprachlor alebo ekvivalent
Funkcia
Zabezpečenie dodávky dezinfekčných prostriedkov v kvalite podľa platných noriem pre potreby zdravotníckeho zariadenia alebo zariadenia sociálnych služieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dezinfekčný prostriedok práškový na báze chlóru ako napr. Chloramin, Suprachlor alebo ekvivalent 1 kg balenie bal. 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obsah aktívneho chlóru 25%
Záručná doba min. do 12/2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť do 3 dní od uzavretia zmluvy rozpis, kde bude uvedený presný názov produktu, cena za jednotku bez DPH, s DPH, cena za celkovú zákazku bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť do 3 dní platné karty bezpečnostných údajov v slovenskom alebo českom jazyku podľa nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ, ktoré mení a dopĺňa nariadenie EP a Rady (ES) č. 1907/2006 o registrácii, hodnotení, autorizácii a obmedzovaní chemikálií.
Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky bol dodaný v originálnom balení, nový, nepoužitý.
Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi dodať objednané množstvo tovaru do 15. 12. 2022
Objednávateľ je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ požaduje, aby mal tovar etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby s návodom na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku , uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania ekvivalentného výrobku bude tento ekvivalent zodpovedať technickým vlastnostiam (ako zloženie, kvalita (porovnateľný alebo lepší účinok rovnakého množstva prostriedku) , objem príp. iné parametre) , ktoré požaduje objednávateľ.
Lehota splatnosti faktúry je 14 dní odo dňa vystavenia faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle paragrafu 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov /ďalej len Občiansky zákonník/, bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle paragrafu 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

09.12.2022 07:00 — 15.12.2022 14:00

1,00 1 zákazka

194,18

161,84

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2022 08:05

07.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 50
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2022 08:11 - Vstupná ponuka 194,18 € Cena s DPH
07.12.2022 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka 192,21 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS