• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 14:50

Detail zákazky Z202214994

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 14:50

Základné údaje

Z202214994

OF-266350

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7205711

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36588831

TOPLIGHT, s.r.o.

Jazerná 1826/5, Košice, 04012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektroinštalačný materiál

Led žiarovka, Štartér pre neónové trubice, Vypínač, Zásuvka, lišta, kábel,

  • 31000000-6 - Elektrické stroje, prístroje, zariadenia a spotrebný tovar; osvetlenie
  • 31200000-8 - Rozvod elektriny a regulačné prístroje
  • 31530000-0 - Časti lámp a osvetľovacích zariadení
  • 31710000-6 - Elektronické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 31500000-1 - Osvetľovacie zariadenia a elektrické žiarovky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektroinštalačný materiál
Funkcia
Údržba elektroinštalácie objektov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Štartér Philips s10 alebo ekvivalent ks 40
Led trafo z 220V na 12V, výkon min. 30W ks 5
Wago svorka 3 pólová, priemer vodiča do 2,5 mm ks 50
Kábel CYKY 3x1,5 m 20
Kábel CYKY 3x2,5 m 20
LED trubica T8 120cm, 18W ks 20
LED trubica T8 60cm, 18W ks 10
LED žiarovka e27 12W ks 20
LED žiarovka e14 6W ks 10
Žiarovka R7s 118mm 230W ks 5
Lišta elektroinštalačná (žľab) 18x18 mm, 2 metre ks 10
Lišta elektroinštalačná (žľab) 24x22 mm, 2 metre ks 10
LED žiarovka G24d-2 ks 20
Sada zmršťovacích pások Yato 127ks alebo ekvivalent ks 2
Svorkovnica 12 pólová pre vodiče 2,5 mm ks 10
Svorkovnica 12 pólová pre vodiče 4 mm ks 10
Páska izolačná PVC elektrikárska, sada  Emos farebný mix 10 ks alebo ekvivalent ks 2
Vypínač č. 1, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 5
Vypínač č. 5, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 5
Vypínač č. 5b, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 2
Vypínač č. 6, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 2
Vypínač č. 7, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 2
Zásuvka, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 2
Dvojzásuvka, kompletná sada, Schneider Asfora alebo ekvivalent ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12.12.2022 08:00 — 13.12.2022 15:30

1,00 podľa objednávkového formulára

565,00

565,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2022 08:00

07.12.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 547
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2022 17:54 - Vstupná ponuka 565,00 € Cena s DPH
06.12.2022 17:54 - Najvýhodnejšia ponuka 565,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS