• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 16:02
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 10:55

Detail zákazky Z202214984

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 16:02
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2022 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2022 10:55

Základné údaje

Z202214984

OF-266313

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7217941

Objednávateľ

54669464

Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky

Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Dodávateľ

35697270

Orange Slovensko, a.s.

Metodova 8, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie cloudového balíka platformy Microsoft Office 365 E3

Softvér, licencia, Microsoft Office 365 E3

  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 72512000-7 - Správa dokumentov
  • 64216110-7 - Služby elektronickej výmeny údajov
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 72511000-0 - Softvérové služby na správu sietí
  • 72510000-3 - Služby súvisiace so správou počítačov
  • 72611000-6 - Technické počítačové podporné služby
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48700000-5 - Obslužné programy softvérových balíkov
  • 48710000-8 - Softvérový balík na zálohovanie a obnovu
  • 48780000-9 - Softvérový balík na riadenie systémov, archivácie a obsahu
  • 48811000-6 - Systémy elektronickej pošty
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft Office 365 E3 v počte 25 ks na dobu 12 mesiacov s platnosťou od 01.01.2023 do 31.12.2023.
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa poskytujúceho online služby Microsoft 365 E3 (M365 E3) pre verejnú správu od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft po dobu 12 mesiacov. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované licencie online služby Microsoft 365 E3 (M365 E3) v požadovanom množstve 25 ks.
Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie výkonu odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh využíva platformu Microsoft Office 365 plán E3. Pre zabezpečenie správneho fungovania je potrebné zabezpečiť služby Office 365 E3.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 365 E3 Ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória Licencia určená pre verejnú správu
Záruka Na zabezpečenie prístupu počas doby 12 mesiacov
Doba platnosti licencií 12 mesiacov a to od 01.01.2023 do 31.12.2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Licencie musia byť nové, nepoužívané, zakúpené cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft,
b) Úspešný uchádzač (dodávateľ) je povinný dodať predmet plnenia do 01.01.2023,
c) Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory,
d) Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné,
e) Úspešný uchádzač spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári,
f) Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
g) Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie,
h) Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní,
i) Vrátane dopravy na miesto plnenia,
j) Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov s platnosťou od 01.01.2023 do 31.12.2023.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59

25,00 ks

14 590,00

12 157,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2022 16:02

09.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 631
 29
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2022 07:26 - Vstupná ponuka 10 501,06 € Cena s DPH
02.12.2022 07:26 - Najvýhodnejšia ponuka 10 501,06 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS