54669464
Úrad pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky
Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
35697270
Orange Slovensko, a.s.
Metodova 8, Bratislava, 82108, SVK
Obstaranie cloudového balíka platformy Microsoft Office 365 E3
Softvér, licencia, Microsoft Office 365 E3
Tovar, Služba
1. Licencie Microsoft Office 365 E3 v počte 25 ks na dobu 12 mesiacov s platnosťou od 01.01.2023 do 31.12.2023.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa poskytujúceho online služby Microsoft 365 E3 (M365 E3) pre verejnú správu od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft po dobu 12 mesiacov. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované licencie online služby Microsoft 365 E3 (M365 E3) v požadovanom množstve 25 ks. |
Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie výkonu odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh využíva platformu Microsoft Office 365 plán E3. Pre zabezpečenie správneho fungovania je potrebné zabezpečiť služby Office 365 E3. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft Office 365 E3 | Ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kategória | Licencia určená pre verejnú správu |
Záruka | Na zabezpečenie prístupu počas doby 12 mesiacov |
Doba platnosti licencií | 12 mesiacov a to od 01.01.2023 do 31.12.2023 |
Názov |
a) Licencie musia byť nové, nepoužívané, zakúpené cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft, |
b) Úspešný uchádzač (dodávateľ) je povinný dodať predmet plnenia do 01.01.2023, |
c) Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory, |
d) Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné, |
e) Úspešný uchádzač spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári, |
f) Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
g) Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie, |
h) Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní, |
i) Vrátane dopravy na miesto plnenia, |
j) Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 12 mesiacov s platnosťou od 01.01.2023 do 31.12.2023. |
Tomášikova 14366/64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
25,00 ks
14 590,00
12 157,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2022 16:02
09.12.2022 10:00
09.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2022 07:26 - Vstupná ponuka | 10 501,06 | € | Cena s DPH |
02.12.2022 07:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 501,06 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: