31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
36206741
LABSERVICE, spol. s r.o.
Duklianska 55, Spišská Nová Ves , 05201, SVK
Certifikované referenčné materiály
certifikovaný referenčný materiál
Tovar, Služba
1. Certifikovaný referenčný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka certifikovaných referenčných materiálov pre stanovenie prístrojmi: Termogravimetrický analyzátor TGA701, XRF analyzátor TIGER S8 a Makro-elementárny analyzátor SC 832 pre potreby projektu APVV ID-21-0176 Výskum najvhodnejších technologických typov domácich zdrojových surovín pre výrobu kovového horčíka a kremíkového kovu a technológií na prípravu medziproduktov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Makro-elementárny analyzátor SC 832 Leco, XRF analyzátor TIGER S8, Termogravimetrický analyzátor TGA 701, LECO | súbor | 1 | ||
1.1 Certifikovaný referenčný materiál - dolomit: CaO (37.59±0.07)%, MgO (15.38±0.09)%, SiO2 (0.25±0.01)%, Al2O3 (0.11±0.01)%, Fe2O3 (0.459±0.003)%, S (0.046±0.002)%, P (0.0012±0.0001)%, MnO (0.20±0.001)%, K2O (0.019±0.002)%, Na2O (0.015±0.002)%, LOI (45.88±0.03)% | ks | 1 | ||
1.2 Certifikovaný referenčný materiál - dolomit: CaO (34.74±0.18)%, MgO (17.16±0.10)%, SiO2 (1.45±0.07)%, Al2O3 (0.286±0.008)%, Fe2O3 (0.404±0.009)%, S (0.028±0.002)%, P (0.016±0.001)%, MnO (0.12±0.001)%, LOI (45.58±0.10)% | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Certifikovaný referenčný materiál pre stanovenie prístrojmi: Termogravimetrický analyzátor TGA701, XRF analyzátor TIGER S8 a Makro-elementárny analyzátor SC 832 pre potreby projektu APVV ID-21-0176 Výskum najvhodnejších technologických typov domácich zdrojových surovín pre výrobu kovového horčíka a kremíkového kovu a technológií na prípravu medziproduktov v rozsahu bodu 1.1 - 1.2 | Certifikovaný referenčný materiál musí byť kompatibilný k prístrojom: Termogravimetrický analyzátor TGA701, XRF analyzátor TIGER S8 a Makro-elementárny analyzátor SC 832 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru a jeho inštaláciu /pri položkách, kde je uplatniteľné/ vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom plnenia (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné , poštovné, iné súvisiace náklady). |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy a názvu súvisiaceho projektu. |
Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky prostredníctvom emailu), či predložené dokumenty preukazujú alebo nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou |
Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
15.12.2022 10:00 — 16.01.2023 10:00
1,00 zákazka
545,45
454,54
Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri predkladaní ponuky, Vo vlastnom návrhu na plnenie zákazky dodávateľ uvedie výrobcu/obchodný názov a typ (ak je uplatniteľné) a špecifikáciu ponúkaného tovaru tak, aby bolo preukázané splnenie všetkých požadovaných parametrov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2022 14:17
08.12.2022 15:00
08.12.2022 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2022 12:32 - Vstupná ponuka | 539,00 | € | Cena s DPH |
02.12.2022 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 517,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: